Tijd voor de 5e en daarmee voorlaatste vraag. De komende 2 vragen gaan we iets anders spelen als de 4 voorgaande. Deze vraag spelen jullie voor ?? punten. Die punten gaan jullie zelf bepalen.
Hoe werkt het: zometeen post ik een vraag, waarbij ik wederom naar een percentage zoek. Ik wil van beide teams een percentage ontvangen en een puntenaantal. De minimuminzet is 15 punten, met een maximuminzet van 45 punten. Het team dat het dichtste bij het juiste antwoord zit wint het aantal ingezette punten, Denk dus goed na over de inzet!
Vraag 5:
En ja mij kennende, hij kon niet ontbreken: de voetbalvraag. Zoals jullie weten zit Nederland op het komende EK in Polen en Oekraïne in een pool des doods, met Duitsland, Denemarken en Portugal.
Hoeveel % van de ondervraagden antwoord met 'EENS' op de vraag of het Nederlands elftal deze poule des doods gaat overleven? (wederom onderzoek van Maurice de Hond)
DEADLINE: DINSDAGAVOND 22.00 UUR (ik neem de deadline ruim gezien het paasweekend, of gaat het voor morgen of zondagavond nog lukken?)