Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 237714 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #360 Gepost op: 7-01-2012, 18:58:33 »
Nog iets, waarom pakte Frits niet gewoon zelf de vrijstellingen. Hij zat danwel in de groep die geen dingen zelf mochten pakken (wat voor de kokers gold en niet specifiek voor de andere dingen die er gevonden konden worden). Maar widm is toch ook het enigste spel waar geoorloofd vals gespeeld mag worden ??
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 1
« Reactie #361 Gepost op: 7-01-2012, 19:00:34 »
Nog iets, waarom pakte Frits niet gewoon zelf de vrijstellingen. Hij zat danwel in de groep die geen dingen zelf mochten pakken (wat voor de kokers gold en niet specifiek voor de andere dingen die er gevonden konden worden). Maar widm is toch ook het enigste spel waar geoorloofd vals gespeeld mag worden ??

Dan had dat team ook wel alle kokers direct kunnen openen. De negatieven en legen weggooien en vervolgens doen alsof er niets aan de hand was geweest.

 ::rofl::

Ik denk dat er expliciet is gemeld dat enkel de tweede groep iets mocht meenemen.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Mollerd

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mand!
Re: Aflevering 1
« Reactie #362 Gepost op: 7-01-2012, 19:03:11 »
In dat geval zou de brugopdracht in de soep lopen, want daarvoor waren drie personen met een vrijstelling nodig. De crew zal ongetwijfeld een 'backup'-opdracht achter de hand hebben gehad voor het geval de vrijstellingen niet gevonden werden, maar in dit geval zou er dus een alternatieve opdracht komen terwijl de vrijstellingen tóch gepakt waren. In dat geval had Frits wel heel makkelijk drie vrijstellingen verdiend, want die kon hij dan niet meer kwijtraken in de brugopdracht. Ik neem aan dat de regie daar wel een stokje voor steekt.

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 1
« Reactie #363 Gepost op: 7-01-2012, 19:07:55 »
Ik zie nu net dat er helemaal geen 3 uur waren.

Het waren er maar twee..

Ff kijke of ik dat kan koppelen met iemand




nog iets datme opvalt bij intro is hoofdstad van ijsland vik, maar het is eigenlijk Rejkjavik?


Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 1
« Reactie #364 Gepost op: 7-01-2012, 19:09:42 »
nog iets datme opvalt bij intro is hoofdstad van ijsland vik, maar het is eigenlijk Rejkjavik?
In de buurt van Vik vinden de eerste opdrachten plaats.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 1
« Reactie #365 Gepost op: 7-01-2012, 19:17:36 »
In de buurt van Vik vinden de eerste opdrachten plaats.

ok

Offline Mollerd

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mand!
Re: Aflevering 1
« Reactie #366 Gepost op: 7-01-2012, 19:20:08 »
ok

Nu al de meest productieve post van 2012.  ::ok::

OT: ik had me hier nog niet over uitgelaten, maar ik vond dit een hele goeie seizoensopener. Een van de sterkste van de afgelopen jaren zelfs. Die chaos in de bus vorig jaar was niet mijn ding. Dit vond ik heel mooi opgezet, heel groots. Die eindeloze vlakten, waardoor je gelijk het idee hebt van: oke, we worden meteen in het diepe gegooid en mogen het zelf uitzoeken.

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 1
« Reactie #367 Gepost op: 7-01-2012, 19:40:43 »
Nu al de meest productieve post van 2012

Idd

ik zag net ook nog iets::::

bij paintball wanneer art zegtdat er vrijstellingen waren: zegt dat wijf met lippestift(naam kwijt) dat ze het zei dat er iets was...

Verdacht???

Maar liesbeth blijft mijn mol

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 1
« Reactie #368 Gepost op: 7-01-2012, 19:42:31 »
zullen we het op vrouw houden... en ik denk dat je Annemarie bedoeld.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Mollerd

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mand!
Re: Aflevering 1
« Reactie #369 Gepost op: 7-01-2012, 19:44:21 »
Ik denk dat Anne-Marie ('dat wijf met de lippenstift' dus) al het idee had dat er tijdens de gletsjeropdracht meer aan de hand was dan alleen zoeken naar geld. Het is natuurlijk ook ideaal om er vrijstellingen tussen te verstoppen. In dat licht dus helemaal geen rare gedachte.

Aan de andere kant zou het ook weer een hint kunnen zijn. Jon van Eerd riep immers ook "Ik wist het, ik wist het!" waar geen enkele kandidaat aandacht aan besteedde, terwijl hij het ook daadwerkelijk wist.  :P

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #370 Gepost op: 7-01-2012, 19:45:03 »
Respecteer iedereen
Iedereen komt hier voor de fun. Ga daarom respectvol met elkaar om en kwets niemand (dus ook geen kandidaten).



Zie "Lees dit voordat je post".
Omnia vincit amor

Offline Het Beest

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #371 Gepost op: 7-01-2012, 19:50:11 »
Idd

ik zag net ook nog iets::::

bij paintball wanneer art zegtdat er vrijstellingen waren: zegt dat wijf met lippestift(naam kwijt) dat ze het zei dat er iets was...

Verdacht???

Maar liesbeth blijft mijn mol


Als Tim de vrijstellingen pakt, dan ziet een vrouw op de achtergrond dat hij iets pakt en in zijn zak steekt.

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 1
« Reactie #372 Gepost op: 7-01-2012, 19:54:21 »
Als Tim de vrijstellingen pakt, dan ziet een vrouw op de achtergrond dat hij iets pakt en in zijn zak steekt.

ja, maar dat was liesbeth en annemarie zei het

Offline Wissevb

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #373 Gepost op: 7-01-2012, 20:34:54 »
Nog even over de intro, zouden ze serieus in IJsland gaan duiken? Of gaan ze nog naar een warmer land? Ik hoop het;)

Offline GeckoGuy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #374 Gepost op: 7-01-2012, 20:37:04 »
Nog even over de intro, zouden ze serieus in IJsland gaan duiken? Of gaan ze nog naar een warmer land? Ik hoop het;)

Denk dat ze naar een ander land gaan. In het begin had Art het over de zon in aflevering 4/5.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Aflevering 1
« Reactie #375 Gepost op: 7-01-2012, 20:45:13 »
Heb dit ook al gepost in het topic van Marit. Een van de dingen die me is opgevallen, het fotokader net achter Marion, met het mysterieuze meisje dat haar hoofd op haar hand steunt. Zowel Marit, Maarten en Anne-Marie doen iets soortgelijks tijdens de executie. Heel vreemd maar ik vond het echt wel te gek om het gerust te laten. Volgende week misschien toch maar eens opletten of we weer zoiets zien wat iemand probeert te imiteren. Het zou zomaar een soort doorlopende hint kunnen zijn.

EDIT: Et voila, de screenshot erbij gezet.
« Laatst bewerkt op: 7-01-2012, 21:18:17 door FenikXII »

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #376 Gepost op: 7-01-2012, 21:09:26 »
Die afbeelding is van een cherubijntje, een engeltje, zeer populaire afbeelding. Paar jaar gelee ook in NL te koop op elk dienblad of behangpapier:)

Ik denk naar Raphael; "De Cherubijn van de Liefde", ets.
« Laatst bewerkt op: 7-01-2012, 21:13:27 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 1
« Reactie #377 Gepost op: 7-01-2012, 21:24:48 »
Ik zat in Londen en heb net pas aflevering 1 kunnen kijken. Hadewych is mol, gewoon, op basis van karakter. Aflevering 1 kan je volgens mij niet veel uithalen. Opdracht 1 sowieso bijna niks, het maakt voor de Mol niks uit of ie wel of niet bij het vliegtuig staat, hij/zij kan er beter wel dan niet staan. Opdracht 2/3, tsja ik weiger Frits/Tim verdacht te vinden, want dan krijgen we wéér een Patrick/Art dingetje. Verder genoeg rare acties van William, Dio en Marith. Maar Dio heeft niet wat it takes om de mol te zijn. We gaan het zien.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 1
« Reactie #378 Gepost op: 7-01-2012, 21:25:20 »
Dan had dat team ook wel alle kokers direct kunnen openen. De negatieven en legen weggooien en vervolgens doen alsof er niets aan de hand was geweest.

 ::rofl::

Ik denk dat er expliciet is gemeld dat enkel de tweede groep iets mocht meenemen.
Ja, ze mochten ook al niet graven, dus zal idd wel specifiek gezegd zijn dat ze alleen in kaart mochten brengen en verders niks.
The British are not impressed.

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 1
« Reactie #379 Gepost op: 7-01-2012, 21:28:13 »
Ik zat in Londen en heb net pas aflevering 1 kunnen kijken. Hadewych is mol, gewoon, op basis van karakter. Aflevering 1 kan je volgens mij niet veel uithalen. Opdracht 1 sowieso bijna niks, het maakt voor de Mol niks uit of ie wel of niet bij het vliegtuig staat, hij/zij kan er beter wel dan niet staan. Opdracht 2/3, tsja ik weiger Frits/Tim verdacht te vinden, want dan krijgen we wéér een Patrick/Art dingetje. Verder genoeg rare acties van William, Dio en Marith. Maar Dio heeft niet wat it takes om de mol te zijn. We gaan het zien.

dio zou dus een goede mol zijn :)