Auteur Topic: [Kandidaat] Hadewych is de winnares  (gelezen 266118 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #980 Gepost op: 7-03-2012, 15:03:55 »
Ik zie zelfs een aanwijzing naar de mol in een zak Twix ::)

 ::rofl::

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #981 Gepost op: 7-03-2012, 15:28:18 »
Ik zie zelfs een aanwijzing naar de mol in een zak Twix ::)

LOL, moet niet gekker worden!  ::rofl::

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #982 Gepost op: 7-03-2012, 15:31:27 »
Ik zie zelfs een aanwijzing naar de mol in een zak Twix ::)

En was het een hint naar Hadewych ???

Nog effe volhouden, vanaf morgenavond kunnen we weer afkicken... ;D
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #983 Gepost op: 7-03-2012, 16:03:55 »
Kijk eens naar de schoenen van Hadewych!
Rode schoenen bij de vliegtuigopdracht.
Rode schoenen bij de ontknoping.

Vond deze hint wel sterk. ;D not >:D
Er zijn zo veel hint voorbij gekomen...deze kon er ook nog wel bij ;D

Blijf in mijn tunnelvisie met Hadewych als MOL ::ok::

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #984 Gepost op: 7-03-2012, 16:17:29 »
Ik zie zelfs een aanwijzing naar de mol in een zak Twix ::)
Ik begin last te krijgen van dezelfde symptomen.  :-[
Van de week keek ik naar een aflevering van The Amazing Race, die begon en eindigde bij een wijngaarde..
Het eerste wat ik dacht was, misschien is het een hint?  8)

Tot ik me een paar seconden erna realiseerde dat ik toch echt naar een ander programma zat te kijken.::schaam::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #985 Gepost op: 7-03-2012, 16:23:02 »
Ik begin last te krijgen van dezelfde symptomen.  :-[
Van de week keek ik naar een aflevering van The Amazing Race, die begon en eindigde bij een wijngaarde..
Het eerste wat ik dacht was, misschien is het een hint?  8)

Tot ik me een paar seconden erna realiseerde dat ik toch echt naar een ander programma zat te kijken.::schaam::

 ::rofl::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #986 Gepost op: 7-03-2012, 16:41:52 »
Tot het einde toe zal ik dus in de Hadewych tunnel blijven. Dat is echt een fijn gevoel. Ik heb het gevoel dat deze tunnel het meest gefundeerd is en stevig staat.  ;)

Als morgen de andere tunnels instorten dan zal ik blij zijn dat ik knus in dit tunneltje ben blijven zitten  :D

Dus voor iedereen die nog in de verkeerde tunnels vertoeft: kom snel, er is nog plek hier! Hadewych is de mol, dat moet gewoon, dat is het leukst!

BTW als ze het toch niet is (wat natuurlijk niet kan) dan nog heb ik ontzettend genoten van het feit dat ik 1 dag voor einde nog niet zeker ben van de mol. Voor mij een geslaagd seizoen in ieder geval!  ::bravo::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #987 Gepost op: 7-03-2012, 17:36:15 »
En was het een hint naar Hadewych ???

Nog effe volhouden, vanaf morgenavond kunnen we weer afkicken... ;D

Twix minis (ze schrijven het verkeerd) ----> Hadwych Minis
 ;)

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #988 Gepost op: 7-03-2012, 17:40:05 »
Ik weet niet of het al eerder geplaatst is, ik zit nog niet zo lang op Hade, maar in de test in aflevering 8 maakte Hadewych de test op Tim (de vraag die je ziet tenminste) Als ze de test echt helemaal op Tim had gemaakt, had ze toch wel heel veel fout volgens mij... Behalve als ze de mol is; die moet nooit naar huis ::trots::

De vraag die je in beeld ziet was ook van toepassing op Anne-Marie, die droeg ook een lange jurk  :)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #989 Gepost op: 8-03-2012, 09:56:13 »
Ik had dit bij aflevering 9 geplaatst maar bij Hadewych zelf nog niet gelezen. Volgens mij molt ze ook bij de laatste opdracht.

Als Anne-Marie en Hadewych bij het hotel Liesbeth aan de lijn hebben, krijgen ze door dat ze maar een paar keer mogen bellen.

Hadwewych vraagt aan Liesbeth: mogen we je 5 keer bellen? 6 keer? 7 keer? Maar na 9 stopt ze ...

Even verder in de auto als ze ophangen na een gesprek zegt Hadewych nog een keer: We hebben nu 4 keer gebeld, nog 5 over dus. Anne-Marie beaamt dit.

Kortom, waarom stopte Hadewych bij 9 keer? Een subtiele molactie?




Dit was mij ook al opgevallen!! Als kandidaat zijnde vraag je verder door, hoevaak je mag bellen. Hadewych stopt bij 9... verdacht! Ik zit al vanaf afl. 1 op Hadewych en ik blijf in die tunnel!! Nog een paar uur, dan weten we het!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #990 Gepost op: 8-03-2012, 10:40:08 »
Dit was mij ook al opgevallen!! Als kandidaat zijnde vraag je verder door, hoevaak je mag bellen. Hadewych stopt bij 9... verdacht! Ik zit al vanaf afl. 1 op Hadewych en ik blijf in die tunnel!! Nog een paar uur, dan weten we het!!

Viel mij ook op ja. Anne-Marie zegt zelfs nog ... niet 10 keer? Volgens mij reageerde Hadwych daar niet op.. :-\\ Maar goed zit ook ver in de Hadewych-tunnel dus  ;)

Vanavond weten we het eindelijk  ::feest::

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #991 Gepost op: 8-03-2012, 12:02:14 »
Viel mij ook op ja. Anne-Marie zegt zelfs nog ... niet 10 keer? Volgens mij reageerde Hadwych daar niet op.. :-\\ Maar goed zit ook ver in de Hadewych-tunnel dus  ;)

Vanavond weten we het eindelijk  ::feest::

Nee, volgens mij werd daar inderdaad niet op gereageerd! Ook bij het zoeken naar Liesbeth wordt Hadewych een beetje boos op Anne-Marie omdat zij fout rijdt, maar vervolgens komt Anne-Marie wel met de oplossing dat Liesbeth in de brug zou kunnen zitten... En in mijn ogen zat Hadewych alleen maar tijd te rekken, want heel veel tijd was er niet meer over, toch?
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #992 Gepost op: 8-03-2012, 12:08:05 »
Dat laatste weten we nooit zeker. Je kan nooit controleren of het klokte ''realtime'' heeft meegelopen.

Mijn pool-mol is nog altijd Liesbeth. De meest in het oog springende aanwijzingen richten zich op Anne-Marie, maar het is niet uit te sluiten dat het toch Hadewych is. Ze geeft wel de hele tijd aan dat ze het niet leuk vindt dat er zo weinig geld verdiend wordt, maar dat kan ook gespeeld zijn. Hier en daar haalt ze dan wel geld binnen, maar haalt het er even hard weer uit.


21.30 vanavond is een historisch moment in televisieland: dan weten we het, en rest ons niets anders dan terugkijken op een bijonder seizoen, met een groep die (in mijn ogen dan) meer ''pakte'' dan in andere seizoenen.

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #993 Gepost op: 8-03-2012, 12:11:25 »
Nee, volgens mij werd daar inderdaad niet op gereageerd! Ook bij het zoeken naar Liesbeth wordt Hadewych een beetje boos op Anne-Marie omdat zij fout rijdt, maar vervolgens komt Anne-Marie wel met de oplossing dat Liesbeth in de brug zou kunnen zitten... En in mijn ogen zat Hadewych alleen maar tijd te rekken, want heel veel tijd was er niet meer over, toch?

Dat was niet goed te zien zoals Bodejos ook al zegt is dat niet te controleren.

Ben heel benieuw naar vanavond, maar wie de mol ook is, ik heb enorm genoten van dit seizoen.

Offline ingmol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #994 Gepost op: 8-03-2012, 12:21:28 »
Ik dacht net aan het kindje van Hadewych: Salvador.

Dali heette van voornaam Salvador.

Salvador betekent 'redder' (wel grappig, een palindroom maar toeval denk ik):

In aflevering 2 zag je boekjes liggen bij de test: Op de eerste zag je Jozef en Maria.
Maria was zwanger van Jezus, die ook vaak de redder wordt genoemd (is ook een vertaling van Jezus).
Wellicht dat je hierom Hadewych die kruizen ziet slaan?

Zou het een hint zijn naar Hadewych?




Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #995 Gepost op: 8-03-2012, 12:27:51 »
met een groep die (in mijn ogen dan) meer ''pakte'' dan in andere seizoenen.

Deze groep pakte juist het minst van alle groepen ooit :P

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #996 Gepost op: 8-03-2012, 12:33:04 »
21.30 vanavond is een historisch moment in televisieland:

 ::rofl:: hoe dramatisch, 'historisch moment'...  ::rofl::  ;)

En nee, er liep geen klok mee, dus het valt niet te checken, da's waar!! Het was ook meer mijn gevoel...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #997 Gepost op: 8-03-2012, 13:27:35 »
Deze groep pakte juist het minst van alle groepen ooit :P

Ik denk niet dat Bodejos het over geld heeft  :P of had je dat al wel door. Vind het soms zo lastig inschatten welke toon iets heeft als het zo op je scherm staat ;).

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #998 Gepost op: 8-03-2012, 13:36:16 »
Ik had het dus inderdaad niet over geld. Maar wat geld betreft: daar heb je volledig gelijk in.

Ik doelde dus, zoals Silvermaiden al aangeeft, op wat ik zo op twitter en fora oppikte: dat deze groep elkaar wel lag. Al denkt natuurlijk iedereen daar anders over.

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #999 Gepost op: 8-03-2012, 14:49:49 »
Wat me ook nog opvalt aan die finaleopdracht, is dat Hade aan de telefoon aan Liesbeth vraagt waar ze nou is.. En dan een hele rij met onbekende steden opnoemt.. En dan vlak voordat ze Ronda zegt een soort van twijfeling: "Rrrr..onda?" alsof ze dat eik niet had willen zeggen maar d'r versprak XD Dus dat ze wist als mol dat Liesbeth daar zou zijn en dat ze dat juist niet moest zeggen XD

*tunnelvisie*