Auteur Topic: [Kandidaat] Marit is niet de mol  (gelezen 120251 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #120 Gepost op: 15-01-2012, 20:10:55 »
Is er niet iets met dat 'quite strange'? Best rare opmerking in zo'n biecht. 'Klinkt als' Jon, Patrick, etc....

Ik hoorde in de aflevering That is quite strange - dus ik ging meteen lettertjes tellen. Tegenvaller dat het geen 4263 was  ::rofl::

Verder heb ik er weinig van kunnen maken. Volgens mij eerste keer dat ze er wat Engels doorgooit - dus in zoverre was het wel vreemd.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline japiekrekel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #121 Gepost op: 15-01-2012, 20:52:31 »
Dat is niet helemaal waar. Toen ze Tim tegenkwam bij de allereerste opdracht zei ze ook "definitely" in dat schitterende Noord-Hollandse accentje.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #122 Gepost op: 15-01-2012, 20:56:54 »
I stand corrected  ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #123 Gepost op: 15-01-2012, 22:24:47 »
Ik denk niet dat de mol van te voren op de hoogte wordt gebracht wie er af valt. Dan moeten ze helemaal verbazing 'faken'. Lijkt me lastig hoor aangezien je al zoveel anders moet reageren dan echt. 

Als ik me niet vergis zijn er toch al Mollen geweest in het verleden die wisten wie af ging vallen. In de terugblik heb ik toch ooit al eens gehoord, van wie weet ik niet meer, dat de Mol in kwestie al wist dat de persoon in kwestie ging afvallen en dat hij/zij dat best wel erg vond. Yvon, Jon of Kim dacht ik. Ik geloof dat het Yvon was.

En een Mol moet bijna altijd een beetje verbazing 'faken' want heel erg dat er iemand uit gaat hoort die dat toch ook niet te vinden? Maar hij/zij moet ook zo het spel proberen te spelen dat er een ietwat vriendschappelijke band wordt aangegaan met zijn/haar medekandidaten, dus er is volgens mij elke keer wel sprake van een soort schuldgevoel en dat is volgens mij wel echt. Maar ik geloof ook erin dat een Mol voorbereid moet zijn op wie er elke keer afvalt. Zou toch dom zijn als Mol, dat je je geen houding weet te geven omdat er iemand afvalt die je graag hebt. Het blijft een spel van emoties. Daar moet je toch boven staan! En dat kan volgens mij alleen als je dat allemaal al op voorhand weet.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2012, 22:28:23 door FenikXII »

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #124 Gepost op: 15-01-2012, 22:37:50 »
Misschien mag ze hem aan iemand anders geven als ze zou afvallen. (Hoewel Anna vorig jaar haar vrijstelling nooit bij zich had bij de executie, althans niet in de hand)
Misschien in haar decolleté? Daar liet ze toch ook kokertjes in verdwijnen?
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #125 Gepost op: 15-01-2012, 22:48:11 »
Als ik me niet vergis zijn er toch al Mollen geweest in het verleden die wisten wie af ging vallen.

In ieder geval de 3de Vlaamse Mol Marc wist het. Er was een verborgen aanwijzing dat hij altijd de afvaller even troostend aanraakte na het rode scherm, dus hij moest weten wie afviel om dichtbij te zitten  ::vergroot:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #126 Gepost op: 15-01-2012, 22:53:38 »
Misschien in haar decolleté? Daar liet ze toch ook kokertjes in verdwijnen?

Ik zou niet weten wat buiten die kokertjes allemaal in Anna's decolleté is verdwenen :P

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #127 Gepost op: 16-01-2012, 01:24:59 »
Maar ik geloof ook erin dat een Mol voorbereid moet zijn op wie er elke keer afvalt. Zou toch dom zijn als Mol, dat je je geen houding weet te geven omdat er iemand afvalt die je graag hebt. Het blijft een spel van emoties. Daar moet je toch boven staan! En dat kan volgens mij alleen als je dat allemaal al op voorhand weet.

Ik vind dat altijd een beetje een onzin argument eerlijk gezegd.
Mollen zijn gewoon mensen die 'meer' hebben met bepaalde mensen en een emotie kan je ook overrompelen. Er zijn meerdere mollen geweest die aan hebben gegeven bepaalde executies moeilijker te hebben gevonden omdat iemand die ze graag mochten vertrok.

Daarnaast was er sprake van slaaptekort (20 uur per dag licht), kou/ lichamelijk afzien, spanning en de gebruikelijke mol-elementen. Nog los van het feit dat Hadewych net zwanger is hetgeen een behoorlijke impact is op je hormoonhuishouding.

Maar goed dit gaat verder over Marit. Ik moet zeggen dat ik nu ik de test opnieuw bekeek, haar reactie me wel vrij oprecht overkwam. Ik kan alleen die fixatie op de getallen niet plaatsen, die vind ik merkwaardig.
Nog eens goed op gaan letten volgende aflevering want ik ben nog steeds niet overtuigd.  ::)
« Laatst bewerkt op: 16-01-2012, 01:26:42 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline debbiegoudveld

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #128 Gepost op: 16-01-2012, 15:40:10 »
In aflevering 2 rond 11:49 geeft Dio als antwoord "12".
Dan is duidelijk hoorbaar dat Marit zegt: "tuurlijk 12, 12e seizoen hallo".

Offline gekkegerr

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #129 Gepost op: 16-01-2012, 15:56:07 »
Er is duidelijk aandacht voor sterrenbeelden dit seizoen. In de dierenriem komen twaalf sterrenbeelden voor. Als we dat koppelen aan de wiskundige reeks 4-2; 6-3; 8-4; 10-5; 12-6. Dat zou betekenen dat de 12e mol als sterrenbeeld het zesde sterrenbeeld moet hebben: MAAGD. Marit is wat sterrenbeeld betreft een maagd!

Heeft iemand kunnen zien of de kettinkjes die Marit draagt ook kettinkjes van sterrenbeelden zijn? (HD print screen graag)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #130 Gepost op: 16-01-2012, 16:00:46 »
Er is duidelijk aandacht voor sterrenbeelden dit seizoen. In de dierenriem komen twaalf sterrenbeelden voor. Als we dat koppelen aan de wiskundige reeks 4-2; 6-3; 8-4; 10-5; 12-6. Dat zou betekenen dat de 12e mol als sterrenbeeld het zesde sterrenbeeld moet hebben: MAAGD. Marit is wat sterrenbeeld betreft een maagd!

Heeft iemand kunnen zien of de kettinkjes die Marit draagt ook kettinkjes van sterrenbeelden zijn? (HD print screen graag)

Ik begrijp de aandacht voor sterrenbeelden, maar waarom ga je ervan uit dat ze gekoppeld moeten worden aan de wiskundige reeks?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline gekkegerr

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #131 Gepost op: 16-01-2012, 16:32:39 »
Ik begrijp de aandacht voor sterrenbeelden, maar waarom ga je ervan uit dat ze gekoppeld moeten worden aan de wiskundige reeks?

Koppelen aan de wiskunde reeks is misschien een lichte tunnelvisie.

Maar ik vond nog wel iets anders. Op de homepage van wieisdemol.nl zie je bovenaan de pagina de kandidaten voor een prachtig IJslands landschap. Heel lichtjes is er in het landschap een soort gradencirkel te ontdekken. Dit zie je ook op live.avro.nl op de achtergrond. Deze gradencirkel komt overeen met de officiele weergaven van de dierenriem...

http://4.bp.blogspot.com/_3v3pNsjqios/TIfMLJiis0I/AAAAAAAAD_g/NdTS7ezIyIA/s1600/horoscoop.jpg

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #132 Gepost op: 16-01-2012, 16:49:06 »
Dat ziet er inderdaad uit als de dierenriem (of als een kompasroos). En er is rekenpapier op de achtergrond te herkennen. Interessant.
 ;D
« Laatst bewerkt op: 16-01-2012, 16:52:16 door Gerard »
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #133 Gepost op: 16-01-2012, 16:54:52 »
Als we dat koppelen aan de wiskundige reeks 4-2; 6-3; 8-4; 10-5; 12-6. Dat zou betekenen dat de 12e mol als sterrenbeeld het zesde sterrenbeeld moet hebben: MAAGD. Marit is wat sterrenbeeld betreft een maagd!

Op de homepage van wieisdemol.nl zie je bovenaan de pagina de kandidaten voor een prachtig IJslands landschap. Heel lichtjes is er in het landschap een soort gradencirkel te ontdekken.

Interessant ! Het is me wel wat vergezocht om die cirkel op widm.nl een dierenriem te noemen. En is er nagekeken of er niet meer maagden zijn buiten Marit ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline gekkegerr

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #134 Gepost op: 16-01-2012, 17:04:12 »
Interessant ! Het is me wel wat vergezocht om die cirkel op widm.nl een dierenriem te noemen. En is er nagekeken of er niet meer maagden zijn buiten Marit ?

Geen andere maagden...

Misschien is het te koppelen aan de ketting die Marit draagt?

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #135 Gepost op: 16-01-2012, 17:06:40 »
Geen andere maagden...
Dank voor het uitzoeken  ::ok:: .

Misschien is het te koppelen aan de ketting die Marit draagt?
Daar geloof ik niet zo in. 2 Jaar terug was er al een kettinghint.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline mayken

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #136 Gepost op: 16-01-2012, 17:20:53 »
Geen andere maagden...

Misschien is het te koppelen aan de ketting die Marit draagt?

Ik dacht dat de ketting van Marit gewoon een cirkel met daarin de letter 'M' was?

Offline gekkegerr

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #137 Gepost op: 16-01-2012, 17:22:02 »
Ik dacht dat de ketting van Marit gewoon een cirkel met daarin de letter 'M' was?


Het teken voor het sterrenbeeld maagd is ook een 'M'...


Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #138 Gepost op: 16-01-2012, 18:18:11 »
Ik kan alleen die fixatie op de getallen niet plaatsen, die vind ik merkwaardig.

Ik vind het ook vreemd. Zijn er eerder wel eens kandidaten geweest die zo bezig waren met dit soort potentiele hints alsof ze op een forum aan het speuren waren? Voor zover ik me kan herinneren is Marit de eerste.  Aan de andere kant, tegenwoordig zijn de kandidaten zelf vaak ook fans van de eerdere seizoenen, dus er moet ooit een moment komen dat ook kandidaten er op deze manier tegenaan kijken.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #139 Gepost op: 16-01-2012, 18:35:06 »
In aflevering 2 rond 11:49 geeft Dio als antwoord "12".
Dan is duidelijk hoorbaar dat Marit zegt: "tuurlijk 12, 12e seizoen hallo".

Thx! Ik dacht zelf ook dat het Marit was. Ik heb het in het aflevering 2 topic gevraagd en daarop antwoorde iemand dat het Hadewych was.

Ik vind het een rare opmerking van Marit (of toch Hadewych?). Maar het is ook wel lastig om er echt iets achter te zoeken. Ze lijkt nogal geobsedeerd door hints (of speelt die rol al mol)... de opmerking valt in elk geval niet buiten haar normale gedrag.
« Laatst bewerkt op: 16-01-2012, 18:41:35 door Rat »