Auteur Topic: [Kandidaat] Tim is niet de mol  (gelezen 248680 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #400 Gepost op: 14-02-2012, 01:13:58 »
zo rond 36:46 zegt Tim: "Ik heb deze al eens gehad, serieus!" zachtjes. Doet me denken aan een Jon-van-Eerd met zijn: "ik wist het, ik wist het!" :) Kan prima duiden op voorkennis want de mol weet hoe de opdrachten in elkaar steken.
Viel op inderdaad!
Aslof hij biecht dat hij hiermee heeft geoefend...
Hoop dat het niets zegt  ::ohno::
Omnia vincit amor

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #401 Gepost op: 14-02-2012, 01:22:03 »
Viel op inderdaad!
Aslof hij biecht dat hij hiermee heeft geoefend...
Hoop dat het niets zegt  ::ohno::

Dit soort opgaven zijn vrij bekend, dus ik denk niet dat je hier iets achter hoeft te zoeken :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #402 Gepost op: 14-02-2012, 18:37:46 »
Ik vind het erg opvallend hoe het met het pot verdelen gaat. Liesbeth tikt Tim meteen op de schouders om hem de pot te geven (Tim schrikt zich rot). Hadewych zegt kort erop "Ik ben voor Tim". Uit alles blijkt dat Tim het wil afschuiven op Hadewych. William is dan de eerste die voor haar stemt waarna de rest volgt maar in de biecht zegt hij dat te doen vanwege Tim's rommelige karakter ::oink::

M.a.w.: het is in dit stadium van het spel dan nog steeds zo dat alleen AM op de mol zit. Dat was voorgaande jaren toch echt dramatisch anders. Tim wordt er met de dag leuker op :-*
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #403 Gepost op: 14-02-2012, 18:59:08 »
Het is ook een palindroom eigenlijk

12:4 = 3
12:2 = 6
12:6 = 2
12:3 = 4

4263 <--> 3624



 NEE! dit is geen palindroom 1111=1111 wel 2222=2222 wel 1221=1221 ook
maar!! 4263 / 3624 niet!

Al vind ik dat delen wel heel sterk gevonden!! sjapoo chapaeu

Even terug naar palindroom
12:4 = 3 = 4+3 = 7
12:2 = 6 = 2+6 = 8
12:6 = 2 = 6+2 = 8
12:3 = 4 = 3+4 = 7 = 7887 dit is wel een palindroom 7887/7887
« Laatst bewerkt op: 14-02-2012, 19:01:51 door Stylo1972 »

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #404 Gepost op: 14-02-2012, 22:09:55 »
Ze zijn samen wel een soort palindroom... Beetje kalm.. ::)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #405 Gepost op: 14-02-2012, 22:20:05 »
Ze zijn samen wel een soort palindroom... Beetje kalm.. ::)

Kan dat wel ? Een palindroom met cijfertjes...??
of zitten julie elkaar gek te maken?/

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #406 Gepost op: 14-02-2012, 22:28:34 »
Kan dat wel ? Een palindroom met cijfertjes...??
of zitten julie elkaar gek te maken?/


Heb het opgezocht : Dat zijn palindroomgetallen,,,dus sorry het kan....ga maar lekker door dus....ik lees het graag ::tandpastasmiley::

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #407 Gepost op: 14-02-2012, 22:29:56 »
Kan dat wel ? Een palindroom met cijfertjes...??
of zitten julie elkaar gek te maken?/


Yup dat het ook een palindroom ... wat niet betekent dat ze elkaar of zichzelf niet gek maken :-)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #408 Gepost op: 15-02-2012, 10:29:12 »
Nog wat standjes van Tim:

Zie hem wanneer Art de groep toespreekt bij de vispuzzel staan, al direct ready set go het dichtst bij de vis om de opdracht aan te nemen.

In de preview zie je hem de stier laten vallen. En ervan weglopen, het opgeven. Terwijl Liesbeth er juist naar toe loopt om hem weer op te pakken.

En op het touw roept hij uit dat hij *echt* niet meer verder wil. Hij zal weer niet veel geld in de pot brengen vrees ik ::bravo::

Ik zie al wel een spetterende finale voor mij, voor het eerst in tijden iedereen die iedereen verdenkt. Namelijk Liesbeth die AM verdenkt, AM die Tim verdenkt en Tim dan voor het effect degene die Liesbeth verdenkt.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #409 Gepost op: 15-02-2012, 11:11:25 »
Nog een goede actie van Tim: in het Western-dorpje schiet hij op William. Anne-Marie hebben we dan al een keer geld zien pakken. Zou Tim raak hebben geschoten dan was William uitgeschakeld en het geld van Anne-Marie in de pot gegaan.

Bij het beeld linksonder horen we schietgeluidjes en zien we William wegduiken, bij het beeld rechtsonder wat erna volgt zien we dat het Tim is die op William schiet.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2012, 11:16:16 door Heinz »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #410 Gepost op: 15-02-2012, 11:21:48 »
Nog een goede actie van Tim: in het Western-dorpje schiet hij
Klopt  :P. Dat deed hij een ronde eerder ook: hoe sneller je afschiet, hoe sneller het spel uit en dus geen geld in de pot  ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #411 Gepost op: 15-02-2012, 11:24:32 »
Klopt  :P. Dat deed hij een ronde eerder ook: hoe sneller je afschiet, hoe sneller het spel uit en dus geen geld in de pot  ::ok::

Anne-Marie had al geld gepakt op het moment dat we Tim op William zien schieten. Dus als Tim raak had geschoten was er geld in de pot gegaan.

Bovendien klopt het niet wat je zegt. De ronde waarin Tim eerder schutter was schiet hij helemaal niet. Sterker nog: hij zegt tegen Marit "als je voor die joker gaat dan schiet ik je": nog een goede actie dus!
« Laatst bewerkt op: 15-02-2012, 11:27:28 door Heinz »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #412 Gepost op: 15-02-2012, 11:33:21 »
Anne-Marie had al geld gepakt

Ik snap dus wel jouw insteek. Maar hoe moet Tim dat weten ???

En Tim was echt wel schietgraag hoor. Alleen Marit kwam niet in schootsveld, liep onder hem door en kwam ook in gesprek met Tim, dat is alles wat we ervan zagen. Zelf probeerde Tim zich 3x te laten afschieten, liep 3x in schootsveld, het meest van iedereen, zeker gepaard met het praktisch niet gebruiken van de tafels 'lekkers'.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #413 Gepost op: 15-02-2012, 12:07:32 »
Ik snap dus wel jouw insteek. Maar hoe moet Tim dat weten ???

En Tim was echt wel schietgraag hoor. Alleen Marit kwam niet in schootsveld, liep onder hem door en kwam ook in gesprek met Tim, dat is alles wat we ervan zagen. Zelf probeerde Tim zich 3x te laten afschieten, liep 3x in schootsveld, het meest van iedereen, zeker gepaard met het praktisch niet gebruiken van de tafels 'lekkers'.
De tweede plek waar Marit Anne-Marie wegdrukt, is bij het gebouw recht tegenover Tim. Ze zit dan vol in het schot van Tim.

Ik zie zelfs een kans (dat niet te bewijzen is) dat Tim haar naar die plek toestuurt. Tim zegt "als je de joker pakt schiet ik je". Vervolgens roept Marit: "Waar?" Daarna wordt geknipt, waarna Marit naar dat kistje toe loopt. Als ze gewoon door was gelopen onder Tim door, dan had ze dat kistje best kunnen missen, omdat het achter een balustrade staat.

Het is trouwens wel maf dat we Tim niets bij dat kistje zien pakken met al zijn gekris kras... Hij heeft er net een hele tijd tegenover gestaan.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #414 Gepost op: 15-02-2012, 12:46:02 »
dat we Tim niets bij dat kistje zien pakken met al zijn gekris kras...

Nou ja, dat bedoel ik dus. Hoe kan het nou zijn dat hij 3x in schootsveld gaat lopen en maar 1 kist iets doet, dan notabene ook nog de dynamiet pakt ipv het hoogste briefje dat te verdienen was.

En of Marit vol in het schot van Tim is geweest en hij toen niet schoot weet ik niet (ze laserden toch, hoorde je het schieten wel?), het gesprekje dat zij met hem had is wel uitgezonden maar toen bleef ze steeds buiten schot.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #415 Gepost op: 15-02-2012, 16:58:40 »
Nog wat standjes van Tim:
::rofl::

Eerst het 'slachtoffer' van Marit met dubieuze beloningen en ontboezemingen,
dan weer door de mangel met zijn tandenstoker op bed.. en nu weer standjes??  ;D

Valt me nog mee dat dat antwoord in z'n envelop niet 69 schapen was.  :o :D  :D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #416 Gepost op: 15-02-2012, 17:57:41 »
Wa het al iemand opgevallen dat in Aflevering 1, als de kandidaten worden voorgesteld, bij Tim het filmpje voorbij komt van het lied "lekker in m'n eentje" ? Hierin zingt hij dat hij eindelijk eens alleen wil zijn, en vraagt zich af waarom het nooit alleen om hem draait. Ligt het aan m'n tunnelvisie of zit hier wel een aanwijzing in?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #417 Gepost op: 15-02-2012, 18:02:53 »
Vliegtuigvragen: Tim: 'Mijn antwoord is goed' Marit:  'Ga toch maar op plek 2 staan'
Tim probeert hier dus verderop te staan in de rij met zijn goede antwoord, wat extra geld op had geleverd.
...óf niet!

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #418 Gepost op: 15-02-2012, 18:17:36 »
Vliegtuigvragen: Tim: 'Mijn antwoord is goed' Marit:  'Ga toch maar op plek 2 staan'
Tim probeert hier dus verderop te staan in de rij met zijn goede antwoord, wat extra geld op had geleverd.

Nee, want William had ook een goed antwoord, dus dan was het eindebedrag nog altijd hetzelfde gebleven.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #419 Gepost op: 15-02-2012, 18:22:03 »
Nee, want William had ook een goed antwoord, dus dan was het eindebedrag nog altijd hetzelfde gebleven.
Die stond daar toen nog niet. (Misschien was wel al besloten dat hij daar ging staan, dat weet ik niet zo snel)
...óf niet!