Auteur Topic: [Kandidaat] Tim is niet de mol  (gelezen 248626 keer)

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #520 Gepost op: 16-02-2012, 23:51:43 »
helemaal mee eens bubbel
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #521 Gepost op: 17-02-2012, 00:45:57 »
Mooi om te zien dat sinds veel mensen Tim verdenken er ook hints naar hem gevonden worden  ::vergroot:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #522 Gepost op: 17-02-2012, 00:54:49 »
zou het leuk vinden als ik weer eens goed zit.. meestal komen mijn hoofd verdachte altijd in de finale maar winnen ze dan... alleen dennis en Inge zat ik ook vanaf begin af aan goed..
maargoed nu heb ik Liesbeth ook al lang in mijn top 3 staan.. dus als zij het is dan vind ik dat ook wel behoorlijk goed zat.. ;)
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #523 Gepost op: 17-02-2012, 09:02:47 »
tis vast al gezegt maar tim kwam er achter dat het hoofd van de stier kon. maarja, misschien was dat de bedoeling zodat het ook wat makkelijker voor hem zelf werd.
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #524 Gepost op: 17-02-2012, 09:36:33 »
Heeft iemand de reactie gezien van William toen hij hoorde dat de Mol dacht dat hij niet zou afdalen. was een grote HAHAHA richting Tim..

Offline Dootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #525 Gepost op: 17-02-2012, 10:39:35 »
Er voel me iets op in de aflevering op 8.40 minuten, Tim zegt iets over
het uitzicht en dat hij zo moe was dat hij er niks van zag.
Ik verstond daar; "Ik was zo'n mol dat ik er niks van zag."
Kan iemand dat naluisteren?

Let op; 9 van de 10 keer zijn de dingen die ik opmerk achteraf helemaal niks waard  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 17-02-2012, 10:46:52 door Dootje »

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #526 Gepost op: 17-02-2012, 10:40:37 »
Ah man Lester wat een heerlijke theorie is het toch. xD Ik dacht al in de aflevering wat raar dat ie 2 namen noemt maar ik kan de link dan echt niet leggen. xD
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lester

  • Forumlid
  • -
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #527 Gepost op: 17-02-2012, 11:04:13 »
Ah man Lester wat een heerlijke theorie is het toch. xD Ik dacht al in de aflevering wat raar dat ie 2 namen noemt maar ik kan de link dan echt niet leggen. xD

hahaha, toen de voorspellingen van de mol bekend werden gemaakt viel bij mij het kwartje!  ::vergroot::

Maargoed, het is en blijft natuurlijk wel puur speculatie.

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #528 Gepost op: 17-02-2012, 11:16:55 »
Schitterend  ;D En deze aflevering was hij ook weer optimaal mols, dus ik denk dat ik wel goed zit.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #529 Gepost op: 17-02-2012, 11:21:55 »
Spaans voor citroen (Citroen Bar) is 'el limón' overigens.
Makkelijk 'Mol' uit te halen.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #530 Gepost op: 17-02-2012, 11:36:26 »
Ik ben gisteren uit de Williamtunnel gedonderd. Ik denk dat ik overstap op Tim en wil iedereen bedanken voor de hints naar Tim die ik lang niet allemaal gezien had!! Ik vond het zelf ook raar dat hij de Picassokenners door liet lopen (omdat hij wist dat er een Picassovraag was?). 

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #531 Gepost op: 17-02-2012, 11:39:36 »
Aangezien Art het had over 3 bruggen, 2 touwen, en 1 opdracht, lijkt mij een Tim Mol uitkomst uitermate waarschijnlijk. Heeft iemand een overzicht van alle 3-2=1 aanwijzingen in de afleveringen ergens gepost?

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #532 Gepost op: 17-02-2012, 11:46:46 »
Aangezien Art het had over 3 bruggen, 2 touwen, en 1 opdracht, lijkt mij een Tim Mol uitkomst uitermate waarschijnlijk. Heeft iemand een overzicht van alle 3-2=1 aanwijzingen in de afleveringen ergens gepost?

Ze zijn eerder her en der genoemd.
Voor zover ik weet:

Afl #1: Klok van 3 --> 2 uur.
Afl #2: Tim krijgt een vraag over zijn trio dat uit 2 bestaat.
+ Uitgebreide speculatie van Marit over code 4263 oa in verband hiermee.
+ Testvraag over in welke kamer de mol sliep, zelfde cijfers als in de rooksignaal-code.
Afl #3: 3....2... komt voor op het briefje dat Marit en Maarten aangeleverd krijgen voor hun telefoonnummer van de torenopdracht.
Afl #4: Bunker-opdracht, Tim hoort bij bord 3-1=2.
Afl #6: Vis-opdracht: eerst 3 balken verplaatsen, daarna 2.
Afl #7 : Brug-opdracht: 3 bruggen, 2 touwen.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2012, 12:20:57 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #533 Gepost op: 17-02-2012, 11:49:09 »
Al opgemerkt dat Tim hetzelfde voordeel in zijn naam heeft als Kim?

Tim Is Mol.
Laten we hopen dat we dit keer niet weer een T.I.M. hint hebben, maar wellicht is er een koppeling met 3 - 1 = 2.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #534 Gepost op: 17-02-2012, 11:52:59 »
Al opgemerkt dat Tim hetzelfde voordeel in zijn naam heeft als Kim?

Tim Is Mol.
Ja dat is al eerder opgemerkt ja.  :)
Aangezien Tim geen biechts heeft die daarop wijzen lijkt dat niet waarschijnlijk.  ;)

Een hint met zijn naam is niet uitgesloten, aangezien je best wat kan met een korte naam, en gezien alle kruizen en dergelijke.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #535 Gepost op: 17-02-2012, 12:03:14 »
Ja dat is al eerder opgemerkt ja.  :)
Aangezien Tim geen biechts heeft die daarop wijzen lijkt dat niet waarschijnlijk.  ;)

Een hint met zijn naam is niet uitgesloten, aangezien je best wat kan met een korte naam, en gezien alle kruizen en dergelijke.  :)

Het is al eerder gebeurd en dat lijkt me inderdaad de grootste reden waarom het geen hint is. Ik verwacht ook niet dat het weer in zijn biechts zal zitten maar dat het ditmaal op een andere manier naar zijn naam verwijst, mocht het wel een hint zijn.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #536 Gepost op: 17-02-2012, 12:06:00 »
Ik heb Tim afgeschreven toen hij het geld pakte bij de enveloppenopdracht...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #537 Gepost op: 17-02-2012, 12:10:19 »
Ik heb Tim afgeschreven toen hij het geld pakte bij de enveloppenopdracht...

Ik deels ook, maar het is wel enigszins te verklaren vanuit molperspectief: als hij het niet deed had Frits het wel gedaan. Dan is goodwill kweken ook een optie.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #538 Gepost op: 17-02-2012, 12:13:46 »
Ik heb een lichtelijke neiging om die tunnel uit te stappen, dus mogelijk komt er een plekje vrij :P.

Maar alvorens dat defnitief te doen, wacht ik toch eerst de komende aflevering af.


Toch fijn dat Tim nu zo;n beetje alle twijfel weggenomen heeft :) En met het vertrek van William hoef ik hem ook niet meer te overwegen

- Opdracht met de stier: Tim haalt de kop eraf waar vervolgens op wordt geschreven wordt, waardoor ze aan het eind eerst alles moeten overschrijven. Ook lijkt Tim tijd te rekken door moe te zijn en telkens andere manieren van tillen voor te stellen

- Abseilen. Dat Tim mogelijk niet noemt wie de mol is, maar wie er naast hem niet naar beneden gaan viel mij ook direct op (maar als je de aflevering niet op prime-time kunt kijken, kun je daar helaas geen credits voor opeisen :p) En is een zeer sterke hint. Sowieso moet je als mol je eigen prestatie goed voorspellen. Dat kunnen alleen Tim, Liesbeth en Annemarie gedaan hebben.

- Na de rondleiding en de opdracht met de vis is de opdracht met de schilderijen weer eentje waar de mogelijkheden voor de mol zeer beperkt zijn. Tim is weer de enige die de mogelijke molactie aangrijpt.  Van de resterende 3 kandidaten zou ik ook hier -net als bij de rondleiding en de vis- geen idee hebben wat ze als mol hebben gedaan of hadden moeten doen.


Tel hier nog de positie in de onderhandelingen en enkele sterke hints bij op en na enige twijfel die ik had, heeft Tim deze aflevering z'n eigen tunnel enorm gestut.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #539 Gepost op: 17-02-2012, 12:19:12 »
Ik heb Tim afgeschreven toen hij het geld pakte bij de enveloppenopdracht...

anders deed Frits het, nu heeft Tim ervoor gezorgd dat Frits GEEN geld pakte EN de verdenking van zich af heeft gehaald = win win