Auteur Topic: [Kandidaat] Tim is niet de mol  (gelezen 248722 keer)

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #100 Gepost op: 22-01-2012, 19:47:54 »
Ik denk dat het juist slimmer zal zijn om als Mol de joker aan te nemen en vervolgens in een biecht schijnheilig de vraag op Frits afschuiven: 'Waarom bood hij mij een joker aan? Misschien is hij de Mol wel.. die heeft het toch niet nodig' (Patrick / Art). Dan zullen mensen eerder denken dat hij de Mol niet is, want de Mol zal waarschijnlijk geen joker aanpakken.
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #101 Gepost op: 23-01-2012, 03:26:26 »
Tim lijkt bijna over zijn nek te gaan (11.33u. replay avro). Dus mocht íe steken hebben laten vallen...vergeef hem:) AM en Maarten lijken hem hierin te benaderen (als er een mic. aan stond zou je wellicht horen; "Gaat het nog?").

@13.22 (replay Avro) zegt Tim: "Acteurs is al geweest". Als hij een onderwerp mag kiezen.
Ik meen dat AM alleen spreekt over een C maar dat ze het onderwerp (acteurs) niet zag.
-voorkennis Tim-?

Madrid en Milaan schrijft hij schijnbaar niet, (wel genoemd en zo ook zijn taak), zo ook niet Middelburg, alleen "Mosterd"....;)
ik vergeef hem, hij was misselijk en is niet de Mol.... ???!

@17.38 (avro replay) is het de 2e x dat hij een "M" maakt met zijn hand -vertalen bord Frits- (1e maal in de bus, zie eerdere mooie posts).
En neen; hij is niet mijn Mol.

Edits: elke x als ik weer iets meende te zien, oj, het is laat...:)-
« Laatst bewerkt op: 23-01-2012, 04:14:03 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #102 Gepost op: 23-01-2012, 04:54:29 »
Btw; imo een mindere opmerking dat Frits veel weet over popsterren: "want hij is gay".
Duhu...(ongeveer @15.18). Tim; hoe oud ben je?
Gerard Ekdom weet veel over popsterren; want hij is "gay"?

Als het alleen ging over het songfestival ok; dan help ik van harte mee  ::jaja::.

Maar dit is een behoorlijk zinloze opmerking, bovendien hoor je Liesbeth wat namen noemen (15.08: Beegees, Beach Boys)
En ja, ik weet dat het uiteindelijk op Frits aankomt bij de lezing, maar toch. Klopt niet. Ingelaste geproduceerde biecht?
« Laatst bewerkt op: 23-01-2012, 05:00:32 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #103 Gepost op: 23-01-2012, 05:12:05 »
Ghihi; hoor nu pas dat Tim precies dezelfde bands aan het opnoemen is... @13.33 lees: 2 minuten voor antwoorden bootploeg (replay Avro).
Wat een heerlijke serie!
Nog 3,5 dag!
 ;D
« Laatst bewerkt op: 23-01-2012, 05:14:06 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #104 Gepost op: 23-01-2012, 09:45:43 »
Btw; imo een mindere opmerking dat Frits veel weet over popsterren: "want hij is gay".
Duhu...(ongeveer @15.18). Tim; hoe oud ben je?
Gerard Ekdom weet veel over popsterren; want hij is "gay"?

Misschien weten we nu eindelijk het verhaal die bij de clou hoort van de mop van Milouska in seizoen 6 bij het diner?  ::rofl::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #105 Gepost op: 23-01-2012, 09:47:44 »
Misschien weten we nu eindelijk het verhaal die bij de clou hoort van de mop van Milouska in seizoen 6 bij het diner?  ::rofl::
::rofl::
You'll never walk alone

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #106 Gepost op: 24-01-2012, 10:39:42 »
Het ging er ook meer om dat Frits een foute muzieksmaak heeft. Daarom is hij 'gay'.
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #107 Gepost op: 24-01-2012, 10:49:34 »
Het ging er ook meer om dat Frits een foute muzieksmaak heeft. Daarom is hij 'gay'.
???

Frits is openlijk voor zijn homosexualiteit uitgekomen.
Hooguit kan Tim denken dat hij daarom een bepaalde muzieksmaak heeft of er meer in thuis is dan de gemiddelde man.
Een redenering die ook niet echt klopt wat mij betreft maar goed da's weer een andere zaak.  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #108 Gepost op: 24-01-2012, 10:54:16 »
kan Tim denken dat hij daarom een bepaalde muzieksmaak heeft

Frits zegt toch zelf dat hij omdat hij gay is een slechte muzieksmaak heeft? ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #109 Gepost op: 24-01-2012, 10:55:51 »
Frits zegt toch zelf dat hij omdat hij gay is een slechte muzieksmaak heeft? ::regenboog::
Mwah volgens mij bedoelde hij dat ironisch als reactie op de opmerking van Art maar goed.
Da's een kwestie van smaak.  ::tandpastasmiley::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #110 Gepost op: 24-01-2012, 11:02:52 »
ironisch

Ah, ja hij neemt zichzelf constant op de korrel, een beetje Frits zijn handelsmerk, zeker afgekeken van het duo Geer&Goor 8).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline paultje201

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #111 Gepost op: 24-01-2012, 14:42:10 »
Terug naar Tim: Ik heb een zwaar vermoeden dat Tim zich verraden heeft tijdens de torenopdracht. In eerste instantie probeert hij de groep mee naar binnen te krijgen. Dat lukt niet. Na wat geharrewar wil William naar binnen. Tim denkt: ik heb beet! Je ziet dat hij meteen er achteraan wil , maar William gaat toch niet. Die beweging van Tim op het moment dat William aanstalten maakt verraadt Tim.... Volgens mij.....

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #112 Gepost op: 24-01-2012, 14:57:01 »
Tja ik vind dat ook heel verdacht..
Ik blijf bij mijn allereerste ingeving.. dat William en Tim beide erg ver gaan komen..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #113 Gepost op: 24-01-2012, 15:17:44 »
Mijn argumenten in het waarom is Marit niet de mol-topic, zijn argumenten voor dit waarom is Tim WEL de mol-topic  :D...

Voor de mol is het erg handig om de telefoon te hebben waarop de groep wordt gebeld (tijdens de rondleiding).
Vervolgens is het Marit die Tim moet aansporen om de informatie te delen met de groep, wat hij uiteindelijk (met frisse tegenzin) dan maar doet.

Verder de hint naar de 26e verjaardag van Liesbeth (terwijl zij 38 wordt) vind ik dan ook wel een mooie persoonlijke inbreng (38-26=12)...
Of de reeks 4263 vervolgen met een 8 --> 42638  ::vergroot::

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #114 Gepost op: 24-01-2012, 15:22:45 »
Mijn argumenten in het waarom is Marit niet de mol-topic, zijn argumenten voor dit waarom is Tim WEL de mol-topic  :D...

Voor de mol is het erg handig om de telefoon te hebben waarop de groep wordt gebeld (tijdens de rondleiding).
Vervolgens is het Marit die Tim moet aansporen om de informatie te delen met de groep, wat hij uiteindelijk (met frisse tegenzin) dan maar doet.

Verder de hint naar de 26e verjaardag van Liesbeth (terwijl zij 38 wordt) vind ik dan ook wel een mooie persoonlijke inbreng (38-26=12)...
Of de reeks 4263 vervolgen met een 8 --> 42638  ::vergroot::

wij liggen op 1 lijn..
mijn eerste ingeving voordat de serie begon alleen aan de hand van de foto's en info van de kandidaten waren Liesbeth Tim en William dat die het verst zouden komen..
Vooral getwijfeld over de laatste 2, maar uiteindelijk gekozen voor Tim mol, William winnaar en Liesbeth verliezer.. wat niet wegneemt dat ze alle 3 mijn hoofdverdachte zijn voor de mol..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #115 Gepost op: 24-01-2012, 15:27:45 »
Haha, dan zitten we idd duidelijk op een lijn. Alhoewel ik Marit ook ver zie komen. Die zit op Liesbeth & Tim volgens mij...
Tim is een geraffineerde mol...
Liesbeth de slimme mol...
En William is de geschifte mol  ::trots::

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #116 Gepost op: 24-01-2012, 15:34:00 »
ja ik zou het persoonlijk het leukst vinden als of Tim of William de mol is.. vind Liesbeth te overduidelijk mol..
William wellicht ook omdat ie zo gek doet, maar dat vind ik dan wel weer hilarisch... (wilde ook erg graag dat MM de mol was in 2005).. marc marie kritisch? Nee Marc Marie is helemaal niet kritisch.. Marc marie is ongeduldig.. ik volg gewoon mijn eigen koers... lololol..
Tim speelt het wel goed als mol zijnde.... al was ie in aflevering 3 wel iets opzichtiger dan in de andere 2..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #117 Gepost op: 24-01-2012, 15:40:35 »
marc marie kritisch? Nee Marc Marie is helemaal niet kritisch.. Marc marie is ongeduldig.. ik volg gewoon mijn eigen koers...
Hahaha ja we zijn het eens, dit was hilarisch  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ik zou het persoonlijk ook het leukst vinden als William de mol is... zie daarvoor het topic favoriete mol. Ik vind Marit en Liesbeth te overduidelijke mollen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #118 Gepost op: 24-01-2012, 15:57:47 »
Jeeeeh we zijn het een xtje eens..
Heb dat stuk nog wel 100x terug gekeken... owowow.. blijft mijn meest favourite molmoment.. Marc marie en isabelle.... dat zwaaien en alles.. WOEHA!

Kom je dan ook gezellig af en toen in de William tunnel..  ;)
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Erphon

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #119 Gepost op: 24-01-2012, 22:42:16 »
http://www.youtube.com/watch?v=7-iMU7_bXL4

Waarom geeft Tim een verschil van 12 aan?