Poll

Waar gaat WIDM 2013 plaatsvinden?

Azië
Noord-Amerika
Zuid-Amerika
Antarctica
Australië
Europa
Afrika

Auteur Topic: Wie is de mol 2013.  (gelezen 788746 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #320 Gepost op: 3-05-2012, 15:22:06 »
Over 2 weken vertrekken ze weer, dus nu wordt het opletten op de twitter en facebook pagina's molloten!!!

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #321 Gepost op: 3-05-2012, 19:51:47 »
Over 2 weken vertrekken ze weer, dus nu wordt het opletten op de twitter en facebook pagina's molloten!!!

volgens mij twitteren ze tegenswoordig ook tijdens de opnames
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #322 Gepost op: 4-05-2012, 13:15:08 »
Het kan ook zo zijn dat ze al vertrokken zijn.
Art is gestopt met zijn filmpjes van de dag. Iets wat ik al in de gaten hield, omdat hij daar sowieso geen tijd voor zou hebben als die met WIDM op stap zou zijn.
Dit kan of betekenen dat ze al weg zijn of het betekend dat ze bijna op stap gaan, zodat zijn item niet resoluut zou stoppen (over een paar weken).
Want daar zat ik stiekem op te wachten!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #323 Gepost op: 4-05-2012, 14:34:39 »
goed opgemerkt ::ok::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #324 Gepost op: 4-05-2012, 20:21:40 »


Want daar zat ik stiekem op te wachten!
Hahaha,ik hield ze ook al in de gaten. Ze hebben bij IDTV denk ik goed geluisterd, en zullen dit jaar proberen om ons via onder meer twitter zand in de ogen te strooien.


Gelukkig hebben ze buiten Jelsir gerekend.......

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #325 Gepost op: 4-05-2012, 22:06:08 »
art is nog in Amsterdam, heeft zojuist zijn Iphone uit zijn handen laten kletteren ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #326 Gepost op: 5-05-2012, 09:41:26 »
Hoe zat dat ook weer, staan de mensen die je als laatste op Twitter hebt toegevoegd inderdaad bovenaan de lijst? Dan zijn Viggo Waas ‏en
Kelly Weekers die daar bij Art staan bijv. goede kandidaten. Theo Maassen is eerder als afleidingsmanoeuvre, staat vlakbij Viggo.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #327 Gepost op: 5-05-2012, 10:35:06 »
Hoe zat dat ook weer, staan de mensen die je als laatste op Twitter hebt toegevoegd inderdaad bovenaan de lijst? Dan zijn Viggo Waas ‏en
Kelly Weekers die daar bij Art staan bijv. goede kandidaten. Theo Maassen is eerder als afleidingsmanoeuvre, staat vlakbij Viggo.

Art had vorig jaar enkel Anne-Marie (en Frits) voor aanvang van de afleveringen in januari op twitter. Art is voor deze methode geen goede maatstaaf. Je moet met zekerheid één kandidaat weten en die blijven schaduwen ;). In ieder geval bij Expeditie Robinson en Pelgrimscode waren de kandidaten toen van ten voren bekend.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #328 Gepost op: 5-05-2012, 10:37:42 »
En viggo Waas speelt de aankomende week bijna dagelijks met "de ploeg" in het theater.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #329 Gepost op: 5-05-2012, 11:39:21 »
Ja bij nadere beschouwing heeft Art wel extreeeeeeeem veel cabaretiers zijn lijstje he, valt inderdaad niet veel uit op te maken. Hij staat ook los van de groep dus zal niet zo snel zoals een kandidaat kandidaterig doet een andere kandidaat toevoegen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #330 Gepost op: 5-05-2012, 12:36:58 »
Ja bij nadere beschouwing heeft Art wel extreeeeeeeem veel cabaretiers zijn lijstje he,
Komt dat niet gewoon door Mag ik u kussen?
...óf niet!

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #331 Gepost op: 5-05-2012, 13:32:11 »
Maar het lijstje van 10 kandidaten is dus compleet:

Sofie van den Enk
Lauren Verster
Saar Koningsberger
Zarayda Groenenhart
Janine Abbring
Eric van Tijn
Klaas van Kruistum
Robert de Hoog
Martijn Koning
Sipke-Jan Bousema

Lijkt me een mooie mix en een zeer gevarieerd gezelschap :P


Als dit de daadwerkelijke lijst is (wat goed zou kunnen), zijn ze nog niet weg. Martijn Koning was zonet nog op de radio met zijn column in spijkers met koppen en gaf aan bevrijdingsdag in Zwolle te gaan vieren.

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #332 Gepost op: 5-05-2012, 17:45:06 »
Als dit de daadwerkelijke lijst is (wat goed zou kunnen), zijn ze nog niet weg. Martijn Koning was zonet nog op de radio met zijn column in spijkers met koppen en gaf aan bevrijdingsdag in Zwolle te gaan vieren.

Ze filmen toch rond mei? dus het zou kunnen maar dan gaan ze wel binnenkort weg

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #333 Gepost op: 10-05-2012, 17:10:03 »
Het zou mij niks verbazen als Kim-Lian van der Meij mee doet. Ten eerste is ze net gecontracteerd door de AVRO en gaat ze pas in het najaar een nieuwe dansshow met Reinout Oerlemans presenteren. Ten tweede weet ik dat ze een grote fan van het programma is.
When life knocks you down, fight back!

Offline invmat

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #334 Gepost op: 11-05-2012, 21:58:40 »
Mij maakt het niet zoveel uit wie er meedoet zolang ik maar meer BN'ers zie dan afgelopen jaar.

Overigens twitterde Art net dat hij hier was: http://nl.wikipedia.org/wiki/Flatiron_Building

Dus of WIDM 2013 is in de USA of ze zijn nog niet vertrokken. Alhoewel dat laatste me het waarschijnlijkst lijkt. Art zou wsl nooit de locatie van WIDM opnamen twitteren, zou alleen maar problemen kunnen veroorzaken. En USA lijkt me een meh... land voor WIDM

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #335 Gepost op: 11-05-2012, 22:14:59 »
Denk dat ze nog niet weg zijn dan. Ze doen meestal zo geheimzinnig dus een tweet als deze lijkt me dan gek. Usa was zeer onwaarschijnlijk als land ook om de reden die hier denk al vaak genoeg is genoemd
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #336 Gepost op: 11-05-2012, 23:54:38 »
Mij maakt het niet zoveel uit wie er meedoet zolang ik maar meer BN'ers zie dan afgelopen jaar.

Overigens twitterde Art net dat hij hier was: http://nl.wikipedia.org/wiki/Flatiron_Building

Dus of WIDM 2013 is in de USA of ze zijn nog niet vertrokken. Alhoewel dat laatste me het waarschijnlijkst lijkt. Art zou wsl nooit de locatie van WIDM opnamen twitteren, zou alleen maar problemen kunnen veroorzaken. En USA lijkt me een meh... land voor WIDM
De USA zou ik juist een fantastisch molland vinden, maar dat zal er vermoedelijk niet snel van komen omdat de autoriteiten daar geen toestemming geven voor het filmen met een Nederlandse ploeg. Daarnaast sluit ik me Elise en jou aan dat ze dat niet zullen aan twitteren en dat ze dus nog niet zijn vertrokken. Vorig jaar vertrokken ze in een weekend(op zondag) en ik denk dat als ze vertrekken dat t volgende of de week erop is. (of misschien juist in juni, aangezien heel Nederland dan bezig is met het EK voetbal :P)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #337 Gepost op: 12-05-2012, 20:32:25 »
volgens mij twitteren ze tegenswoordig ook tijdens de opnames

Nee ze moeten allemaal gsm inleveren. is bekend. ze mogen om de dag met hun contactpersoon bellen(degene die weet dat ze mee zijn) met een telefoon van de ploeg.

mochten ze tweeten, zal dit waarschijnlijk gedaan worden door iemand anders (die contact persoon) om een eventuele twitterstilte niet te laten opvallen..
Ik denk dat ze aankomende week vertrekken, ze vertrekken meestal half mei

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #338 Gepost op: 12-05-2012, 20:53:22 »
Nee ze moeten allemaal gsm inleveren. is bekend.
Dat wàs zo. Tegenwoordig zie je ze in de uitzending met hun telefoons klooien en googlen ze nog even wat op het vliegveld...
...óf niet!

Offline stijn-h

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #339 Gepost op: 14-05-2012, 16:35:31 »
Als het goed is moet iedereen vanaf deze week gaan opletten op afwezige BNers. JP heeft afgelopen week voor de hele maand mei/juni lingo afleveringen lopen opnemen & over een maand zijn er weer nieuwe opnames als ik mij niet vergis.