Poll

Waar gaat WIDM 2013 plaatsvinden?

Azië
Noord-Amerika
Zuid-Amerika
Antarctica
Australië
Europa
Afrika

Auteur Topic: Wie is de mol 2013.  (gelezen 788516 keer)

Offline Newlocetetie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #900 Gepost op: 19-09-2012, 11:38:38 »

Op het middenonderste plaatje zie je waar Janine zit en dat een plaats ernaast vervaagd is. Op de andere beelden is die plaats ook te zien. (Linksonder is iemand waarvan ik niet zeker ben of het een blanke is, dus toch maar erbij gezet. :))

Ligt het aan mij of zie ik daar 2 blonde mensen helemaal voor aan in plaatje 1?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #901 Gepost op: 19-09-2012, 11:55:31 »
Ligt het aan mij of zie ik daar 2 blonde mensen helemaal voor aan in plaatje 1?
In Zuid-Afrika wonen ook nog altijd blanken, dus dat zegt op zich niet zoveel.




Gaat er hier iemand in december naar de sneak preview met pers en kandidaten? Je moest er lid voor worden van de AVRO (molmail 28/02) . Heb dat niet gedaan, maar zou nu toch wel graag willen eigenlijk. ;)
ik denk dat ik niet kan in december, zou dat anders ook best leuk vinden eigenlijk.
« Laatst bewerkt op: 19-09-2012, 11:57:36 door Bodejos »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #902 Gepost op: 19-09-2012, 20:39:41 »
Gaat er hier iemand in december naar de sneak preview met pers en kandidaten? Je moest er lid voor worden van de AVRO (molmail 28/02) . Heb dat niet gedaan, maar zou nu toch wel graag willen eigenlijk. ;)

 ::zwaai::

Goed dat je het zegt, want ik heb het lidmaatschap nog op te zeggen, zodat ie volgend jaar niet doorloopt!  ::vergroot:: Ik heb mij destijds juist om die reden opgegeven, vind zoiets wel tof om mee te mogen maken als molloot :D En een DVD kan ik zelf nog wel een keer kopen, zoiets als dit bijwonen doe je niet zo snel, of krijg je niet de kans voor.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #903 Gepost op: 20-09-2012, 03:16:19 »
Zie je wel, begin januari ben jij ''om''.

Perfect expression for a perfect occasion.. 'When hell freezes over'..  ::tandpastasmiley::
En zelfs dat is waarschijnlijk nog te vroeg..  ;)

Maar ieder die die 'geuzennaam' wil adopteren: Veel geluk ermee!  :D  ::ok::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #904 Gepost op: 20-09-2012, 09:58:17 »
Dadelijk ben jij de enige molfan ZONDER die geuzennaam. En dat is dan ook wel apart.    Eh nee, ik ken er nog 2.

Als ik het goed begrepen heb, krijg je overigens nog een extra week om erover te denken. Het wachten is namelijk nog op de bevestiging van de juiste begindatum. 3 of 10 januari. Ik dacht tot voor kort, net zoals veel mensen, 3 januari.




Maar nu duikt ook 10 januari op. Zoals eerder aangegeven: Bartjel plaatste een verwijzing naar een blog waarin dat stond. Het is dus geen loze kreet.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #905 Gepost op: 21-09-2012, 19:51:52 »
Weet iemand wanneer de volgende molmail komt? is dat niet nu om de week tot aan de televizierring? Of dlaten ze dit jaar helemaal niks kwijt tot aan januari

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #906 Gepost op: 21-09-2012, 21:05:06 »
Weet iemand wanneer de volgende molmail komt? is dat niet nu om de week tot aan de televizierring? Of dlaten ze dit jaar helemaal niks kwijt tot aan januari
Geen idee wanneer, maar er zullen vast nog wel een paar molmails komen voor de televizierring.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #907 Gepost op: 21-09-2012, 21:18:12 »
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op het forum en heb zelf al een beetje zitten puzzelen, naar WIDM 2013:
Ik heb gezocht naar de mozaïek van Nelson Mandela die te zien was in het alom bekende filmpje.
Deze vond ik in een reisverslag op internet, gelegen in de Regina Mundi Roman Catholic Church, in Johannesburg.
Toen ik deze kerk ging zoeken op Google Maps en Afbeeldingen, vond ik dezelfde kerk als in het filmpje.
Kortom , de kerk in het filmpje is de Regina Mundi Roman Catholic Church.
Ik denk dat er in deze kerk een opdracht met muziek gaat komen, aangezien dit ook vermeld wordt in het filmpje.
Ik ben nog op zoek naar de naam van het liedje uit het filmpje!

Greetz Roy!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #908 Gepost op: 22-09-2012, 10:52:49 »
Welkom op het forum. Je speur-zin heeft in elk geval de eerder door Supernova genoemde naam opgeleverd, dus die mag nu toch als vaststaand worden beschouwd.

Overigens hoop ik nu dat bij de eerstvolgende molfandag het bekende dak zal worden geplaatst. Kijk maar eens goed naar het dak van de kerk, en de overkapping bij de molfandagen.


Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #909 Gepost op: 22-09-2012, 12:37:26 »
Oow, wist niet dat het al bekend was.
Had nog niet het hele topic doorgelezen :P

Greetz!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #910 Gepost op: 22-09-2012, 14:06:05 »
Nou ja, iedere bevestiging van de naam is er 1, nietwaar?

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #911 Gepost op: 22-09-2012, 17:35:28 »
Das zeker waar  ;D

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #912 Gepost op: 22-09-2012, 22:06:32 »
Ik ben nog op zoek naar de naam van het liedje uit het filmpje!

Greetz Roy!!

Nummer uit het filmpje komt van de soundtrack The awakening van Daniel Pemberton met het nummer The awakening (credits)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #913 Gepost op: 23-09-2012, 16:37:55 »
Nummer uit het filmpje komt van de soundtrack The awakening van Daniel Pemberton met het nummer The awakening (credits)

goed werk tommie, ik heb hem even opgezocht:



http://www.youtube.com/watch?v=12hOB5HoJf4

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #914 Gepost op: 23-09-2012, 19:46:26 »
en ik maar denken dat dat koor in die kerk was...
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #915 Gepost op: 28-09-2012, 16:21:54 »
Hm, dit is toch wel interessant: Kees Tol (ik ken de goede man niet maar het is een BN'er, of in ieder geval BV'er: Bekende Volendammer) wordt gevolgd door zowel Janine Abbring als JP en plaatste deze tweet:

Citaat
@nickensimon @nickensimontwit Afrika is mooi hè! Was er deze zomer ook nog voor opnames.

waarop Nick en Simon reageren:

Citaat
@keestoltwit Euh Kees... Je bedoelde Zuid Frankrijk???

(Zie hier.) ::vergroot::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #916 Gepost op: 28-09-2012, 16:23:28 »
Hm, dit is toch wel interessant: Kees Tol (ik ken de goede man niet maar het is een BN'er, of in ieder geval BV'er: Bekende Volendammer) wordt gevolgd door zowel Janine Abbring als JP en plaatste deze tweet:

waarop Nick en Simon reageren:

(Zie hier.) ::vergroot::

Scherp ;)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #917 Gepost op: 28-09-2012, 16:25:10 »
Ik heb 'm getweet of het voor opnames van Wie is de Tol? was. Ben benieuwd of ik een reactie krijg. ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #918 Gepost op: 28-09-2012, 16:46:07 »
Een ijzeren wet op WIDM is:


wanneer Heinz het ziet, dan klopt het.


Als JP ''corrigerend'' gaat tweeten, dan mag je er immers vanuit gaan dat dat niet voor niets is.



Kees is de mol niet, want anders was hij alert genoeg geweest om het onbesproken te laten.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #919 Gepost op: 28-09-2012, 16:49:33 »
Oh, BV-er: dat valt in Smit-village helemaal niet op, want daar is inmiddels iedereen even beroemd. Ze zouden er voor enkele seizoenen kandidaten vandaan kunnen halen, zodat WIDM nog jaren vooruit kan.