Poll

Waar gaat WIDM 2013 plaatsvinden?

Azië
Noord-Amerika
Zuid-Amerika
Antarctica
Australië
Europa
Afrika

Auteur Topic: Wie is de mol 2013.  (gelezen 788244 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1680 Gepost op: 22-10-2012, 16:11:01 »
Zoals ik het zo zie zijn er nog een heleboel mooie mollanden. :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1681 Gepost op: 22-10-2012, 16:43:04 »
Als ze nog naar alle witte gebieden toe moeten, en voor het gemak dan 2 landen per seizoen, dan vrees ik dat zelfs de jongste RN-ingeschrevene (al of geen molloot) bejaard zal zijn, zodra alles rood gekleurd is.


wat ik me trouwens afvraag: zijn er ooit buitenlandse series in Nederland gedraaid?

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1682 Gepost op: 22-10-2012, 16:44:34 »
Ik denk dat ze dit jaar alleen in Zuid-Afrika zijn geweest. Volgens mij is daar genoeg variatie om 9 afleveringen mee te vullen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1683 Gepost op: 22-10-2012, 16:49:01 »

 daarnaast denk ik dat Z/A genoeg te bieden heeft (meer dan IJsland).
Inderdaad kun je die openingszin met of zonder komma interpreteren.

Maar dat IJsland alleen niet voldoende te bieden heeft om een compleet seizoen op te nemen, uit eigen ervaring weet ik dat dat niet klopt. Ze zijn in feite maar op drie lokaties geweest: Vik en omgeving, Eierbakkie (zoals William het zo mooi zei), en Reykjavik.

Aan de westelijke kant van Reykjavik is nog een groot gebied met heel veel mogelijkheden, en in het noorden zijn ook nog gebieden waar best een opdracht gedaan had kunnen worden.

Dus als er meer tijd was geweest, en men zich in eerste instantie op IJsland had gericht, waren er denk ik wel meer afleveringen uit gerold.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1684 Gepost op: 22-10-2012, 19:04:13 »
Ik denk dat je in Zuid-Afrika behoorlijk uit de voeten kan... Ik verwacht in elk geval niet dat ze dit jaar de halve wereld over gaan reizen naar een ander land. Eventueel iets in de buurt... Madagaskar of zo.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1685 Gepost op: 22-10-2012, 19:06:36 »
Ohja, bedankt!
Het zou natuurlijk kunnen dat het een aanwijzing is voor een tweede land, eerst Zuid-Afrika en dan..?
Of ze had gewoon zin in een lekker sappig appeljte. Goed voor de vitamientjes ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1686 Gepost op: 22-10-2012, 20:48:09 »
Ohja, bedankt!
Het zou natuurlijk kunnen dat het een aanwijzing is voor een tweede land, eerst Zuid-Afrika en dan..?

naar de the Big Apple?   ;)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1687 Gepost op: 23-10-2012, 00:33:18 »
Op Facebook: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=456069774436467&set=pb.168734389836675.-2207520000.1350908620&type=1&theater
Voor degenen die nog totaal nutteloze informatie willen... de individuele kandidaten foto's (zoals bovenstaande) zijn met de volgende muur als achtergrond geschoten: [streetview 1] [streetview 2] [kaart].

Dat is dus bij de Regina Mundi Catholic Church in Soweto waar we de kandidaten naar toe zien gaan in het onthulingsfilmpje.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1688 Gepost op: 23-10-2012, 10:14:20 »
Voor degenen die nog totaal nutteloze informatie willen... de individuele kandidaten foto's (zoals bovenstaande) zijn met de volgende muur als achtergrond geschoten: [streetview 1] [streetview 2] [kaart].

Dat is dus bij de Regina Mundi Catholic Church in Soweto waar we de kandidaten naar toe zien gaan in het onthulingsfilmpje.

+1  ::rofl::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1689 Gepost op: 23-10-2012, 11:46:02 »
de individuele kandidaten foto's
Bedankt, had nog niet eens bedacht dat ze er allemaal zouden staan. :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1690 Gepost op: 23-10-2012, 17:01:24 »
Voor degenen die nog totaal nutteloze informatie willen... de individuele kandidaten foto's (zoals bovenstaande) zijn met de volgende muur als achtergrond geschoten: [streetview 1] [streetview 2] [kaart].

Dat is dus bij de Regina Mundi Catholic Church in Soweto waar we de kandidaten naar toe zien gaan in het onthulingsfilmpje.
Weer briljant werk, Rat! Zo te zien is de hoek van het opstapje na de Google fotosessie wat verder afgebrokkelt, maar is er een nieuw grijs gebouw geplaatst waar eerst enkel een roestig ijzeren frame stond. #themoreyouknow
臥底 是 谁?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1691 Gepost op: 23-10-2012, 17:35:36 »
Ach, daarvoor heet Rat ook Rat.  Ratten komen waar menselijke wezens zich niet wagen, en zo komen ze ook aan info.


Maar even dan dit: het is moeilijk, zo niet onmogelijk, om een molloot ervan te overtuigen dat niet alle details op een foto een aanwijzing zijn.


Zo gaat het verhaal al de ronde dat de appel in de hand van Janine een aanwijzing naar een ander land zou zijn.

Ik neem aan dat in dit verband voor de grap The Big Apple genoemd is. Nou, als het serieus bedoeld is, dan kan dat dus naar het rijk der fabelen worden verwezen.

Immers: Amerika valt af, vanwege de regels met betrekking tot het inzetten van crew-leden.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1692 Gepost op: 23-10-2012, 17:44:54 »
het is moeilijk, zo niet onmogelijk, om een molloot ervan te overtuigen dat niet alle details op een foto een aanwijzing zijn.
Als dat echt zo is ben ik geen molloot...

Immers: Amerika valt af, vanwege de regels met betrekking tot het inzetten van crew-leden.
Dat Amerika afvalt, oké, maar wat bedoel je met je vanwege? Welke regels? (Nieuwsgierigheidsvraag)

Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1693 Gepost op: 23-10-2012, 18:03:13 »
in Amerika moet je met een Amerikaanse crew werken. Vakbondsregels daar.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1694 Gepost op: 23-10-2012, 22:30:35 »
De persfoto's (hoge kwaliteit) zijn hier te downloaden:
https://docs.google.com/open?id=0Bwkhyb8vwRX4eHdNVy03T3g3RUk

Om te downloaden: Downloaden --> Toch downloaden


[origineel 1] [origineel 2] [origineel 3]

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1695 Gepost op: 24-10-2012, 13:06:27 »
Bedankt voor de links Bartjel. ::ok::

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1696 Gepost op: 26-10-2012, 17:09:51 »
Hmmmm, Ewout heeft op 2 juni 's avonds nog life de finale van Avro's junior dance gepresenteerd......Er kon gestemd worden via telefoon of SMS, een notaris kwam de uitslag brengen. We moeten er dus vanuit gaan dat dit allemaal klopt.

http://www.youtube.com/watch?v=K2WcA_6qXkQ



Edit: Ik  ken de vluchtmogelijkheden naar Z-A niet maar een optie ( en een strakke planning) zou nog kunnen zijn, 's avonds 2 juni vertrekken, 's nachts vliegen. 3 juni 's ochtends aankomen, gedropt worden en vervolgens een zondagse kerkdienst als verzamelpunt  hebben. Dit verklaart ook het afwijkende twittergedrag van Ewout.Hij moet dan halsoverkop na de TV opnames vertrokken zijn. Zijn tweets zijn dan ook met mensen die betrokken zijn bij junior dance en ws als rookgordijn verstuurd.

Kortom er valt niets uit te concluderen.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik heb het excel bestand toegevoegd voor diegenen die het willen zien.

geel gearceerd is twitterpauze, rood is tweet verzonden.


AVRO Junior Dance kende 2 liveshows: Een week voor de finale was er ook een halve finale die Ewout ook presenteerde: http://www.youtube.com/watch?v=jezhlnB0xRc

Zou hij dan 2 keer heen en weer gevlogen zijn?!

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1697 Gepost op: 26-10-2012, 17:43:36 »
Als kandidaat is het "Meedoen aan WIDM" heel erg uniek en "kostbaar."
Kees twitterde er erg vroeg over... misschien was zijn "meedoen met Widm" wel helemaal niet zo uniek omdat hij er toch snel uit lag...
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1698 Gepost op: 28-10-2012, 10:01:45 »
Gister de hele dag storing op de site :-X
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1699 Gepost op: 28-10-2012, 10:28:04 »
Ik heb nog even teruggeluisterd naar eerdere uitzendingen van Vroege Vogels.

27 mei was Menno op vakantie, en presenteerde Janine Abbring het nog. De uitzending van 3 juni werd gepresenteerd door Menno Bentveld, die meldde dat Janine op vakantie was.

Een bestemming werd niet genoemd. In de uitzending van 10 juni werd ook niet over haar afwezigheid gesproken, het ongeluk was toen echter al gebeurd (naar verluidt: 8 juni).

Pas op 17 juni kwam er een update. Ik dacht nog even dat daarin gemeld werd dat Janine in Bordeaux in het ziekenhuis lag. Maar die melding kwam dus niet van Vroege Vogels.