Poll

Waar gaat WIDM 2013 plaatsvinden?

Azië
Noord-Amerika
Zuid-Amerika
Antarctica
Australië
Europa
Afrika

Auteur Topic: Wie is de mol 2013.  (gelezen 788097 keer)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1740 Gepost op: 3-11-2012, 00:25:21 »
En zo af en toe helpt het programma zelfs de lokale bevolking ermee
Busrace, iemand? :P

Zou trouwens die muurschildering in Ataco er nog staan? :P
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1741 Gepost op: 3-11-2012, 10:05:03 »
Was geen bus-race. Kandidaten moesten in groepjes op pad om inkopen te doen. Ik kan me de opdracht niet meer echt voor de geest halen.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1742 Gepost op: 3-11-2012, 11:27:08 »
En zo af en toe helpt het programma zelfs de lokale bevolking ermee. Getuige de inkoop-actie in serie 6, iets met Futbol......
Poleta? Pelota!
Busrace, iemand? :P
;D
...óf niet!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1743 Gepost op: 3-11-2012, 11:31:50 »
Was dit 'm?


Drie kandidaten met een goede kennis van Spaans gaat in de stad op zoek naar spullen, terwijl het andere team met hulp van Argentijnse kinderen de namen van die spullen in het Spaans moet leren. Elk in het Spaans benoemd item levert geld op voor de pot.

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1744 Gepost op: 3-11-2012, 19:52:31 »
In het promofilmpje van Tim voor het stemmen op de televisierring zie je dat hij door Afrikaanse straten loopt. Op een muur staat "316" geschreven. Door de 3 is een beetje gerommelt, dus dit kan ook een B zijn. Weet iemand wat dit kan betekenen? Na lang puzellen zag ik er echt niets in...
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1745 Gepost op: 3-11-2012, 21:33:50 »
Was dit 'm?


Drie kandidaten met een goede kennis van Spaans gaat in de stad op zoek naar spullen, terwijl het andere team met hulp van Argentijnse kinderen de namen van die spullen in het Spaans moet leren. Elk in het Spaans benoemd item levert geld op voor de pot.
hierboven wordt de opdracht aangehaald (door Pac-Mol en Miek37) die ik bedoelde.Ik wist dat het serie 6 moest zijn, omdat Toine van Peperstraten de uitspraakfout maakte.

Voor zover ik weet kregen de deelnemers dus geld om bij buurtwinkels wat spullen te kopen. En uiteraard zullen ze dat niet erg hebben gevonden (er zijn wel meer opdrachten geweest waarbij de kandidaten dingen moesten kopen bij de plaatselijke middenstand, maar bij deze opdracht is me bij gebleven dat die winkeliers het geld goed konden gebruiken).

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1746 Gepost op: 3-11-2012, 22:54:49 »
hierboven wordt de opdracht aangehaald (door Pac-Mol en Miek37) die ik bedoelde.Ik wist dat het serie 6 moest zijn, omdat Toine van Peperstraten de uitspraakfout maakte.

Voor zover ik weet kregen de deelnemers dus geld om bij buurtwinkels wat spullen te kopen. En uiteraard zullen ze dat niet erg hebben gevonden (er zijn wel meer opdrachten geweest waarbij de kandidaten dingen moesten kopen bij de plaatselijke middenstand, maar bij deze opdracht is me bij gebleven dat die winkeliers het geld goed konden gebruiken).

Ja, maar je zei voetbal en daar ligt me ook iets van bij, alleen kan ik dat niet terugvinden dus dat is waarschijnlijk niet echt een opdracht geweest.

Sorry, ik begrijp nu dat we geheel off topic zitten te beppen.   ::schaam::

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1747 Gepost op: 4-11-2012, 12:06:07 »


Sorry, ik begrijp nu dat we geheel off topic zitten te beppen.   ::schaam::

Verder beppen in het off-topic dan maar???
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline tjommepsv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oud mol
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1748 Gepost op: 4-11-2012, 12:14:22 »
Even misschien iets raars.
Zou het niet kunnen dat er eigenlijk 11 kandidaten zijn, maar dat ze wel met 10 kandidaten zijn begonnen. Op het moment dat Janine dat ongeluk kreeg hebben ze Ewout snel ingevlogen om voor haar verder te gaan.
Niets is wat het lijkt

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1749 Gepost op: 4-11-2012, 12:34:51 »
Even misschien iets raars.
Zou het niet kunnen dat er eigenlijk 11 kandidaten zijn, maar dat ze wel met 10 kandidaten zijn begonnen. Op het moment dat Janine dat ongeluk kreeg hebben ze Ewout snel ingevlogen om voor haar verder te gaan.

Dat zou maar zo eens kunnen!  ::jaja::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1750 Gepost op: 4-11-2012, 12:53:27 »
Andere jaren hebben ze dat niet gedaan als iemand ziek was. Lijkt me ook niet dat het nodig is eigenlijk.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1751 Gepost op: 4-11-2012, 13:01:39 »
Maar dat zou wel betekenen dat Ewout niet in de eerste aflevering te zien moet zijn, dus kan worden afgestreept als mol plus dat ze eigenlijk een vrouw omruilen voor een man, waardoor je de verhouding 5-3 krijgt. Ik weet niet.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline tjommepsv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oud mol
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1752 Gepost op: 4-11-2012, 13:19:00 »
Of dat Janine eigenlijk toch de mol was en dat Ewout het over neemt.
Niets is wat het lijkt

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1753 Gepost op: 4-11-2012, 13:50:31 »
Wist je...
- dat Ewout al eens te zien was in Wie is de Mol?
- dat ik benieuwd ben wie de Pepijn van het jaar wordt?
...óf niet!

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1754 Gepost op: 4-11-2012, 16:28:29 »
Even misschien iets raars.
Zou het niet kunnen dat er eigenlijk 11 kandidaten zijn, maar dat ze wel met 10 kandidaten zijn begonnen. Op het moment dat Janine dat ongeluk kreeg hebben ze Ewout snel ingevlogen om voor haar verder te gaan.
dat zou dan betekenden dat de elfde kandidaat Ewout is. Maar wie is dan de tiende kandidaat? het lijkt me raar om de "extra kandidaat" te noemen inplaats van de tiende
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1755 Gepost op: 4-11-2012, 18:33:49 »
Op het moment dat Janine dat ongeluk kreeg hebben ze Ewout snel ingevlogen om voor haar verder te gaan.
Ik mag toch hopen van niet zeg. Ten eerste vind ik dat breken met het hele format - iemand in aflevering 3 laten beginnen is simpelweg oneerlijk. Zelfs als die persoon een dusdanige informatie-achterstand heeft dat die toch weinig kans meer maakt om ver te komen.

Daarnaast zou het heel raar zijn. De kandidaten zijn bekend, en 2 miljoen Nederlanders zouden héél raar staan te kijken als het 3 januari ineens net even anders blijkt te zijn.

Edit: ten derde is het heel lullig tegenover de bewuste "vervanger". Die weet dan heus wel dat ze hem of haar niet nog een keer gaan kiezen, en je zal altijd bekend staan als "de kandidaat die later in het spel begint".

Nee. Ik vertrouw erop dat het WIDM-team zoiets niet zou doen ;)

Citaat
Maar dat zou wel betekenen dat Ewout niet in de eerste aflevering te zien moet zijn
Maar dat is toch na te gaan? Er zijn toch beelden van de eerste aflevering?

- dat ik benieuwd ben wie de Pepijn van het jaar wordt?
De Pepijn van het jaar? Is dat een nieuwe verkiezing? ::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1756 Gepost op: 4-11-2012, 18:40:56 »
Kan je niet gewoon de groepsfoto pakken en tellen hoeveel mensen erop staan? ::pinokkio::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1757 Gepost op: 4-11-2012, 18:44:13 »
Kan je niet gewoon de groepsfoto pakken en zien dat Janine en Ewout er tegelijk op staan

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1758 Gepost op: 4-11-2012, 19:25:53 »
Kan je niet gewoon de groepsfoto pakken en zien dat Janine en Ewout er tegelijk op staan
Ja maar.... waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan ::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #1759 Gepost op: 4-11-2012, 20:14:07 »
Photoshop?  ::rofl::
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.