Poll

Opdat wij weten hoe jullie het liefst DSM lezen:

Via links naar paginas als images
1 (3.6%)
Paginas als images in spoilers
0 (0%)
PDFs
14 (50%)
Links of spoiler
3 (10.7%)
Links of PDF
2 (7.1%)
Spoiler of PDF
2 (7.1%)
Alle 3 zijn geweldig!!!
5 (17.9%)
Alle 3 zijn waardeloos...
1 (3.6%)
anders, nl...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 28

Auteur Topic: De Sp!tse Mol  (gelezen 36586 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #40 Gepost op: 17-01-2012, 20:16:11 »
En verder iedereen bedankt voor de leuke positieve reacties! :)

Wat betreft de lay-out, dat is inderdaad een hele klus in het word document, de juiste plaatjes, de juiste verhoudingen, teksten op een goede plaats, koppen etc. Maar al jullie positieve reacties motiveren mij maar natuurlijk Hulpdakdekker ook om het toch maar steeds te doen  ::ok:: Al zijn wij natuurlijk afhankelijk van de inhoud van de aflevering. Op basis daarvan gaan we op zoek naar invalshoeken die gekoppeld kunnen worden aan de aflevering. Daarnaast zijn we net begonnen, dus blijven we sleutelen aan het uiterlijk en de inhoud! :)
« Laatst bewerkt op: 17-01-2012, 20:18:02 door mollenvanger21 »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #41 Gepost op: 17-01-2012, 20:19:30 »
Ah okee, ik had mij gebasseerd op verschillende online bronnen, maar misschien dat ik volgende week nog een rectificatie plaats :)  ::ok::
Ach! dat 's ook weer niet nodig. Ik zou alle creativiteit gewoon weer steken in het schrijven van leuke artikelen, want die zijn echt super grappig.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #42 Gepost op: 17-01-2012, 20:23:10 »
Daarnaast zijn we net begonnen, dus blijven we sleutelen aan het uiterlijk en de inhoud! :)

Dat snappen we, in het begin moet je altijd sleutelen maar tot nu toe lukt dat heel aardig ;)
2024: wie is de Mol?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #43 Gepost op: 19-01-2012, 09:24:10 »
Ach! dat 's ook weer niet nodig. Ik zou alle creativiteit gewoon weer steken in het schrijven van leuke artikelen, want die zijn echt super grappig.
Haha okee, toch bedankt voor verbetering, ik heb misschien wel een leuke manier om de correctie in een verhaaltje te verwerken. En ook superbedankt voor het compliment dat de artikelen grappig zijn! :)

Dat snappen we, in het begin moet je altijd sleutelen maar tot nu toe lukt dat heel aardig ;)
Bedankt molcrazy, we blijven ons best doen! :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #44 Gepost op: 19-01-2012, 16:02:27 »
MV en ik hadden zo zitten denken: deze artikelen schrijven we toch wel - kunnen we maar beter zo veel mogelijk lezers ermee plezieren! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En hoe groter de kans dat we Rijk en Beroemd worden  ::jaja:: ;D

Enfin, dus ik had ook even een topicje aangemaakt op het officieele forum van de avro, de wie is de mol.nl.

Heeft 36 minuten overleefd voordat er een slotje op zat.
Stimulerend.


Dus ik moet even iets kwijt: Ben toch best blij dat ik aanvankelijk op dit forum ben neergestreken  ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #45 Gepost op: 19-01-2012, 16:06:34 »
MV en ik hadden zo zitten denken: deze artikelen schrijven we toch wel - kunnen we maar beter zo veel mogelijk lezers ermee plezieren! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En hoe groter de kans dat we Rijk en Beroemd worden  ::jaja:: ;D

Enfin, dus ik had ook even een topicje aangemaakt op het officieele forum van de avro, de wie is de mol.nl.

Heeft 36 minuten overleefd voordat er een slotje op zat.
Stimulerend.

Met als reden?

Citaat van: hulpdakdekker
Dus ik moet even iets kwijt: Ben toch best blij dat ik aanvankelijk op dit forum ben neergestreken  ;)

 ::respect::
2024: wie is de Mol?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #46 Gepost op: 19-01-2012, 16:09:04 »
Met als reden?

Ik snap het ook nog niet helemaal:

Citaat
Bedankt voor de mededeling, maar hier gaat een mooi slotje op en we laten hem staan, zodat iedereen, die daar behoefte aan heeft, kan zien waar hij/zij moet zijn.

Ik zie de toegevoegde waarde van het slotje niet exact  ???
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #47 Gepost op: 19-01-2012, 16:10:24 »
Ik zie de toegevoegde waarde van het slotje niet exact  ???

Vaag ...
2024: wie is de Mol?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #48 Gepost op: 24-01-2012, 17:17:55 »
nou hij komt er aan hoor!
Zo-net hebben we de laatste paar schoonheidsfoutjes weggepoetst - dus ik kan hem zometeen uploaden.

Geef me een half uurtje [het duurt wel even voordat alles is geupload  ;) ]
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #49 Gepost op: 24-01-2012, 17:27:52 »
En ook deze week hebben wij er weer met veel plezier aan gewerkt, om a. jullie weer een leuk magazine voor te schotelen en b. onszelf wederom te vernieuwen(we zijn tenslotte een magazine in ontwikkeling). Over een half uurtje is het resultaat weer te bewonderen.

Alvast veel leesplezier gewenst!  ::zwaai::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #50 Gepost op: 24-01-2012, 17:39:52 »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #51 Gepost op: 24-01-2012, 18:01:07 »
Hij is weer erg leuk!!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #52 Gepost op: 24-01-2012, 18:12:03 »
Mooie tekening ::bravo::.

LOL voor het Linda stukje en de verwijzing naar het IHVH van hier ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #53 Gepost op: 24-01-2012, 18:18:24 »
:o :o :o

Wat een mooi stukje werk hebben jullie weer geleverd! En de tekening: super! ::ok:: ::bravo::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #54 Gepost op: 24-01-2012, 18:31:35 »
Alle eer voor de cartoon naar Rensdyr  ;)

--

kijken of we volgende week eens voor dinsdag uit kunnen komen  ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #55 Gepost op: 24-01-2012, 18:43:01 »
Prachtig werk! Het wordt alsmaar beter en beter ::bravo::

Het tijdstip vind ik ook goed: zo verschijnen de aflevering van WIDM, de WIDM-Vodcast, The Virtual Mole en De Sp!tse Mol allemaal op een ander tijdstip. M.a.w.: heel de week door WIDM :D
2024: wie is de Mol?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #56 Gepost op: 24-01-2012, 19:00:37 »
kijken of we volgende week eens voor dinsdag uit kunnen komen  ::rofl::

Tsja dat kwam omdat ik het anders echt niet kon managen met school. ::bloos::

Prachtig werk! Het wordt alsmaar beter en beter ::bravo::

Het tijdstip vind ik ook goed: zo verschijnen de aflevering van WIDM, de WIDM-Vodcast, The Virtual Mole en De Sp!tse Mol allemaal op een ander tijdstip. M.a.w.: heel de week door WIDM :D

Wat betreft uitgave tijdstip, dinsdag is misschien wel een goede dag juist. In het weekend de vodcast (waar ik afl 2 en 3 nog van moet terugkijken door de drukte  :() the virtual mole de hele week wel beetje door(maar met name de zondag) de molmail op dinsdag blikt vooruit op afl 4, en wij blikken juist op dezelfde dag nog even terug op de aflevering ervoor(3). Vandaar dat de dinsdag misschien juist wel een goede uitgave dag is.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #57 Gepost op: 24-01-2012, 19:02:41 »
En verder iedereen bedankt weer voor de positieve reacties  ::bravo::  maar als er toch iets storends is, of je hebt een tip, dan staan we daar altijd voor open :)

Alle credits voor de tekening van Rensdyr  ::bravo::

(en wat molcrazy zegt, stiekem zie ik inderdaad dat het uiterlijk en de inhoud van de DSM steeds beter wordt, merk het ook tijdens het maakproces, dat HDD en ik onderweg op verbeter ideeën komen, en dat wij ook in onze rol groeien) al zijn bescheidenheid en kritisch blijven ook belangrijk :)
« Laatst bewerkt op: 24-01-2012, 19:06:37 door mollenvanger21 »

Offline Addie

  • Forumlid
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #58 Gepost op: 24-01-2012, 19:09:24 »
Leuk weer hoor! :)
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #59 Gepost op: 24-01-2012, 19:35:55 »
Vind dinsdag net een beetje aan de late kant [liever een dagje eerder] - maar het klopt, deze dag heeft ook wel voordelen.

Achja, gewoon per keer bekijken wanneer we uit kunnen komen - 't is af wanneer het af is  ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.