Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 149236 keer)

Offline Femaloires

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #140 Gepost op: 10-02-2012, 14:35:43 »
Hadewych's afzwaaier is duidelijk, maar opvallend vind ik het verschil in schiethouding bij Tim. De eerste keer bij de vrijstelling lijkt hij niet zoveel moeite te doen. Hij houdt zijn lichaam rechter en zijn elleboog hangt (net als bij de anderen) los en laag - onder schouderhoogte. Ook zet hij weinig spanning op de boog, met als resultaat dat zijn pijl rechts en te laag komt. Bij de vuurpijlen, echter, staat hij veel meer gedraaid met zijn lichaam en heeft hij zijn arm ineens wel mooi strak met de elleboog op schouderhoogte (zie verschil met William). Ook trekt hij de boog nu wel goed naar achter. Hij kan het dus wel.

De mol heeft al geoefend..

Offline Femaloires

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #141 Gepost op: 10-02-2012, 14:36:34 »
Maar Tim wist meteen hoe ie moest. Hadden ze hem zijn gang laten gaan: meteen 2000 euro.

Ja, en de mol wist ook hoe die moest.

Offline Femaloires

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #142 Gepost op: 10-02-2012, 14:38:00 »


Even een afwijkende vraag:
Zei Kim in 2010 nog iets nadat jij haar ontmaskert had?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 6
« Reactie #143 Gepost op: 10-02-2012, 14:42:21 »
Even een afwijkende vraag:
Zei Kim in 2010 nog iets nadat jij haar ontmaskert had?

We hebben daarna met haar naar de nieuwe aflevering gekeken in ieder geval. Ik ben benieuwd of ze Heinz in dezelfde ruimte kon verdragen.  ::rofl:: En ik zat voor de uitzending in het toilet al bij Kim te vissen naar die ketting: "Ja, die zit in mijn tas, ik weet niet of ik hem om mag van de geluidsman..." Jaja. ;D

Offline Femaloires

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #144 Gepost op: 10-02-2012, 14:50:03 »
We hebben daarna met haar naar de nieuwe aflevering gekeken in ieder geval. Ik ben benieuwd of ze Heinz in dezelfde ruimte kon verdragen.  ::rofl:: En ik zat voor de uitzending in het toilet al bij Kim te vissen naar die ketting: "Ja, die zit in mijn tas, ik weet niet of ik hem om mag van de geluidsman..." Jaja. ;D

Echt? Haha, leuk! Op heterdaad, zou je kunnen zeggen  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 6
« Reactie #145 Gepost op: 10-02-2012, 14:51:33 »
@Maggieloves: ze was verdacht stil! :P

We hebben daarna met haar naar de nieuwe aflevering gekeken in ieder geval. Ik ben benieuwd of ze Heinz in dezelfde ruimte kon verdragen.  ::rofl::

En na afloop van die aflevering, Frits bleek de winnaar, was ook jij overtuigd van Kim als Mol. Ik weet nog hoe vuil je haar aankeek en zoiets riep als "jij bent het gewoon!". ::rofl::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 6
« Reactie #146 Gepost op: 10-02-2012, 14:56:47 »
@Maggieloves: ze was verdacht stil! :P

En na afloop van die aflevering, Frits bleek de winnaar, was ook jij overtuigd van Kim als Mol. Ik weet nog hoe vuil je haar aankeek en zoiets riep als "jij bent het gewoon!". ::rofl::

Hahaha ja, ze zal wel gedacht hebben, die lui sporen niet ::rofl:: Het was net of we in een real-life detective waren beland en onze hoofdverdachte zelfs na heftige ondervragingen nog niet wou toegeven ::rofl:: En inderdaad, ik heb haar die avond echt zwaar schuldig verklaard aan het molschap, haha!

Offline Femaloires

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #147 Gepost op: 10-02-2012, 15:18:44 »
@Maggieloves: ze was verdacht stil! :P

En na afloop van die aflevering, Frits bleek de winnaar, was ook jij overtuigd van Kim als Mol. Ik weet nog hoe vuil je haar aankeek en zoiets riep als "jij bent het gewoon!". ::rofl::

Haha, zei ze verder nog iets? Ze zal wel gedacht hebben: "Mijn god, waarom vertelt hij dit live?"

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Aflevering 6
« Reactie #148 Gepost op: 10-02-2012, 15:22:10 »
heb william en tim al van mijn lijstje geschrapt en ik weet maar niet wat ik met hadewych moet. als ze aan liesbeth vraagt of ze de mol is, knikt liesbeth duidenlijk ja maar zegt ze nee. als ze het aan AM vraagt, zegt ze: misschien wel. (stilte) ja. H: misshien wel? AM: ja. h: waarom zou jij de mol kunnen zijn? AM: ja, omdat ik gewoon heel goed het spel kan spelen. (stilte) ja. H: wilde jij de mol zijn? AM: ja...ja...
ze zegt in drie vragen ZES KEER ja over of ze de mol is. ik denk dat een van die twee een hint is en de andere een nep-hint.na het gesprek zegt hadewych trouwens ook: stil je voor dat ik de mol zou zijn en iemad zou vragen: ben jij de mol?....ja...dan kun je vanalles zeggen er is geen antwoord..ect... maar denk niet dat het een hint is


ik heb trouwens nog nooit zo'n droevig emotioneel vertrek gezien. hij vond het echt vreselijk.  ::ohno::
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 6
« Reactie #149 Gepost op: 10-02-2012, 15:22:41 »
Haha, zei ze verder nog iets? Ze zal wel gedacht hebben: "Mijn god, waarom vertelt hij dit live?"

Nee, ze mocht natuurlijk niets bevestigen. Maar achteraf heeft ze gezegd dat ze het knap gevonden vond. (Overigens heb ik alleen het ontbrekende deeltje in de theorie gevonden: dat het Japanse tien op een kruisje lijkt.)

Maar nu weer afl. 6 2012! ::jaja::

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #150 Gepost op: 10-02-2012, 15:29:43 »
Maar Tim wist meteen hoe ie moest. Hadden ze hem zijn gang laten gaan: meteen 2000 euro.

Tim zei dat hij het wist ja... hij mocht het niet uitvoeren dus we weten niet wat hij gedaan zou hebben natuurlijk :)

Offline Femaloires

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #151 Gepost op: 10-02-2012, 15:30:07 »
Nee, ze mocht natuurlijk niets bevestigen. Maar achteraf heeft ze gezegd dat ze het knap gevonden vond. (Overigens heb ik alleen het ontbrekende deeltje in de theorie gevonden: dat het Japanse tien op een kruisje lijkt.)

Maar nu weer afl. 6 2012! ::jaja::

Oké, haha  ::tandpastasmiley::

Offline klaasion123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 2010 Kim 2011 Patrick 2012 Tim 2013 ?
Re: Aflevering 6
« Reactie #152 Gepost op: 10-02-2012, 15:35:14 »
ik weet het nu zeker Tim is de mol
omdat ik laat het wel zien kijk
Marion zat op TIM Liesbeth en Frits volgen mij heefts ze er 7 vragen op Tim en Liesbeth gedaan en 6 op Frits dus volgens mij had ze die 7 op Tim goed en de andere fout en nu
Dio hij zij inaflevering 1  bij de test bicht dit
"ik vedenk Marit om die actie op de brug (en dan zie je flashbeck marit loopt rigting de overkant en je hoort Hadewych schreuwen en ze loopt gewoon door)(dio weer in beeld) en ik verdenk ook Tim" dus hij 10 op marit gezet en 10 op Tim ongeveer en in aflevering 2 ging dio volgens mij vol op Annemarie of marit en daarom kreeg hij en rood scherm enin de zelfde aflevering zat maarten op Tim en nog iemand en de totaal aantaal vragen op Tim had hij goed dus daarom krijg hij niet in aflevering 2 geen rood scherm en in aflevering 3 ging hij vol op de dames (geen Tim) en daaromkrijg hij een rood scherm.
marit zat in de eerste 3 afleveringen op Tim en vooral met die code 6342 ofzo iets en in aflevering 4 en 5 zat ze op iemand anders (alweer geen Tim)en die heeft ook een roode scherm gekregen .
Frits zat volgens mij een beetje op Tim volgens mijn maar 5 vragen en de andere vragen heeft hij verkloot heeft hij zelf tege Art gezegt en hij vertrouwden Tim dus hij is er nu ook uit.
en William had Tim in de 4de of 5de aflevering in een hoekje gedrefen toen hij zij dat hij niks heeft gedaan enzo en toen kreeg Tim het "SPAANSBENOUD" en toen ging die weg rennen en Annemarie zit volgens mij ook op Tim Liesbeth ookvolgens mij William ziet er momenteel vol op Tim en Hadewych ik weet het niet volgens mij is zij de volgende afvaller ik ben echt beneuwd wie er eerder afvalt William Liesbeth of Annemarie voor de finale het blijft tog een heele aparte programma ::tandpastasmiley::
Tim is de mol 2012

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #153 Gepost op: 10-02-2012, 15:39:27 »
ik weet het nu zeker Tim is de mol
omdat ik laat het wel zien kijk
Marion zat op TIM Liesbeth en Frits volgen mij heefts ze er 7 vragen op Tim en Liesbeth gedaan en 6 op Frits dus volgens mij had ze die 7 op Tim goed en de andere fout en nu
Dio hij zij inaflevering 1  bij de test bicht dit
"ik vedenk Marit om die actie op de brug (en dan zie je flashbeck marit loopt rigting de overkant en je hoort Hadewych schreuwen en ze loopt gewoon door)(dio weer in beeld) en ik verdenk ook Tim" dus hij 10 op marit gezet en 10 op Tim ongeveer en in aflevering 2 ging dio volgens mij vol op Annemarie of marit en daarom kreeg hij en rood scherm enin de zelfde aflevering zat maarten op Tim en nog iemand en de totaal aantaal vragen op Tim had hij goed dus daarom krijg hij niet in aflevering 2 geen rood scherm en in aflevering 3 ging hij vol op de dames (geen Tim) en daaromkrijg hij een rood scherm.
marit zat in de eerste 3 afleveringen op Tim en vooral met die code 6342 ofzo iets en in aflevering 4 en 5 zat ze op iemand anders (alweer geen Tim)en die heeft ook een roode scherm gekregen .
Frits zat volgens mij een beetje op Tim volgens mijn maar 5 vragen en de andere vragen heeft hij verkloot heeft hij zelf tege Art gezegt en hij vertrouwden Tim dus hij is er nu ook uit.
en William had Tim in de 4de of 5de aflevering in een hoekje gedrefen toen hij zij dat hij niks heeft gedaan enzo en toen kreeg Tim het "SPAANSBENOUD" en toen ging die weg rennen en Annemarie zit volgens mij ook op Tim Liesbeth ookvolgens mij William ziet er momenteel vol op Tim en Hadewych ik weet het niet volgens mij is zij de volgende afvaller ik ben echt beneuwd wie er eerder afvalt William Liesbeth of Annemarie voor de finale het blijft tog een heele aparte programma ::tandpastasmiley::

waterdicht ;-)

Offline klaasion123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 2010 Kim 2011 Patrick 2012 Tim 2013 ?
Re: Aflevering 6
« Reactie #154 Gepost op: 10-02-2012, 15:40:46 »
is het jullie ook opgevallen dat Tim weer over zich zelf ging praten dit zij die in de test biecht "volgens mij ben ik de mol en hebben ze nog niks gezegt" het zal toch niet
Tim is de mol 2012

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #155 Gepost op: 10-02-2012, 15:42:46 »
jep is zeker opgevallen.. ;)
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Femaloires

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #156 Gepost op: 10-02-2012, 16:03:22 »
Je hoort tijdens de licht/elektriciteit opdracht, iedereen roepen: "Er wordt hier geklooit."
Maar niemand die er iets aan doet.

En dan hoor je Tim in de biecht zeggen: "Ja eh.. Dat klooien begon denk ik bij eh.. Liesbeth."
Mooi om zo met je vinger naar iemand anders te wijzen, hij was met haar een koppel! ::jaja::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 6
« Reactie #157 Gepost op: 10-02-2012, 16:05:36 »
Huiswerk opdrachten voor vanavond:
- Nog eens kijken of er nog iets te ondekken is waardoor de treffende pijl toch niet van Anne-Marie is.
- Kijken of Tim de mogelijkheid had om de snoer Liesbeth mee liep vast te pakken/zetten, waardoor Liesbeth dacht dat het te kort was. Ligt Tim op het snoer?

 ::vergroot::

Offline Jeaujeau

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #158 Gepost op: 10-02-2012, 16:17:36 »
Je hoort tijdens de licht/elektriciteit opdracht, iedereen roepen: "Er wordt hier geklooit."
Maar niemand die er iets aan doet.

En dan hoor je Tim in de biecht zeggen: "Ja eh.. Dat klooien begon denk ik bij eh.. Liesbeth."
Mooi om zo met je vinger naar iemand anders te wijzen, hij was met haar een koppel! ::jaja::

Klopt, dit viel mij ook enorm op. Vooral ook zo'n smerige, stiekeme grijns die er achteraan kwam.
Verder geeft Frits blijk van weinig historisch besef: de Blitzkrieg was juist succesvol door de tactische haast die erachter zat.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #159 Gepost op: 10-02-2012, 16:47:55 »
is het jullie ook opgevallen dat Tim weer over zich zelf ging praten dit zij die in de test biecht "volgens mij ben ik de mol en hebben ze nog niks gezegt" het zal toch niet

Toen ik dat hoorde bedacht ik me dat iemand hier op het forum dat letterlijk zo gezegd heeft kort geleden  :o  Weet niet meer wie of in welk topic maar ik heb het gelezen!