Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 149210 keer)

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #160 Gepost op: 10-02-2012, 16:49:29 »
Je bent niet de enige MissTinie.
Mij viel het ook direct op dat ze het wel heel apart zegt, ook al wil je de nadruk leggen op ´niet´, dan nog zou je niet ´nietuh´ of ´niette´ oid zeggen. Als ze een pauze had laten vallen tussen ´niet´ en ´de mol´, zou het al beter uit te leggen zijn als NIET met nadruk. Dit doet ze echter niet, waardoor het heel erg gekunsteld klinkt. Ik kan er nog geen concrete informatie uithalen, maar het klinkt heel raar en verdacht. 

ah fijn, maar toch als vertraag kan er niet meer uit halen nieettttdddd de mol het klinkt vaag in ieder geval daar blijf ik bij  ::jaja::

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #161 Gepost op: 10-02-2012, 16:56:52 »
Toen ik dat hoorde bedacht ik me dat iemand hier op het forum dat letterlijk zo gezegd heeft kort geleden  :o  Weet niet meer wie of in welk topic maar ik heb het gelezen!

Dat was iemand die er zijn theorie over kwam lanceren via mijnzegje.  ::rofl::
Ik moest er iig tijdens de uitzending ook om lachen.  ;D

Zie 'Tim is (niet)de Mol' topic.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline klaasion123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 2010 Kim 2011 Patrick 2012 Tim 2013 ?
Re: Aflevering 6
« Reactie #162 Gepost op: 10-02-2012, 16:58:40 »
Toen ik dat hoorde bedacht ik me dat iemand hier op het forum dat letterlijk zo gezegd heeft kort geleden  :o  Weet niet meer wie of in welk topic maar ik heb het gelezen!
waarneer voor gister of niet
Tim is de mol 2012

Offline PsVeindje

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #163 Gepost op: 10-02-2012, 17:21:00 »
ik denk dat de mol dit jaar een vrouw is, Hadewyck zegt: Hoe heet haar moeder? Daarna zie je een kruisje met een rondje eronder
als je dit omdraait is het het logo van de vrouwen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 6
« Reactie #164 Gepost op: 10-02-2012, 17:51:27 »
Weer een mooie aflevering, met weer 3 leuke opdrachten, al was de derde wel wat vaag... Maar goed, wie blijven er nog over als molkandidaten? Lastig te zeggen. Tim zeker, opvallend dat hij zich voor een tweede keer zelf bij de molkandidaten noemde bij de test; na eerst slecht te hebben geschoten, ineens wel weten hoe je moet schieten als het er op aan komt; kl***n met de snoeren bij de mijn... Voorlopig mijn mol! Echter, Liesbeth, hoewel misschien too obvious is nog zeker verdacht, al vraag ik mij werkelijk af of een mol bij het boogschieten om een vrijstelling had willen strijden.
William en Hadewych? Twijfel, ik denk nog steeds niet, maar gisteren zijn ze wel iets gestegen als mogelijke mol... hadewych mede door 'haar moeder'...
Anne marie tenslotte... Nee, enkel indien die pijl toch niet van haar zou zijn gekomen, dan wil ik er nog wel in geloven, maar nu? Nee!

Overigens wel apart: Frits verdiende 1500 Euro, en hij was meteen bij niemand meer de mol, terwijl, hoewel Anne Marie (zo lijkt het althans) 2500 heeft verdiend, zij volgens velen nog gewoon de mol kan zijn...
Ich bin ein Bärliner!

Offline klaasion123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 2010 Kim 2011 Patrick 2012 Tim 2013 ?
Re: Aflevering 6
« Reactie #165 Gepost op: 10-02-2012, 18:09:39 »
ik denk dat de mol dit jaar een vrouw is, Hadewyck zegt: Hoe heet haar moeder? Daarna zie je een kruisje met een rondje eronder
als je dit omdraait is het het logo van de vrouwen.
als dat waar is de heeft WIDM  well heel lomp gedaan met die vraagen
Tim is de mol 2012

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #166 Gepost op: 10-02-2012, 18:40:00 »
Wat zou William na de eerste opdracht gedacht hebben? 'Zie je wel, er is altijd wel iets in het hooi te vinden'!? ;D
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #167 Gepost op: 10-02-2012, 18:53:20 »
Overigens wel apart: Frits verdiende 1500 Euro, en hij was meteen bij niemand meer de mol, terwijl, hoewel Anne Marie (zo lijkt het althans) 2500 heeft verdiend, zij volgens velen nog gewoon de mol kan zijn...
Iets andere omstandigheden.  ;)
Frits kon op zijn dooie gemak kiezen en koos telkens voor het geld.
Anne-Marie kan in principe per ongeluk raak hebben geschoten en het dan maar geclaimd hebben.
Erg waarschijnlijk vind ik dat niet, want missen is makkelijker dan raken sws.
Daarnaast is ze al langere tijd bezig de pot te spekken of probeert het te doen dan toch. Ze zet haar Mol, Tim, regelmatig buiten spel zoals je als goed kandidaat zou doen. Voor een Mol vind ik dit ver gaan. Sterker nog aangezien Tim haar zo zegt te verdenken vanaf dag 1 zou je verwachten dat hij haar eens aan de tand zou voelen of uit zou testen danwel buiten spel zou zetten.
Dat heb ik hem volgens mij nog niet 1 keer zien doen bij zijn zogenaamde verdachten.  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #168 Gepost op: 10-02-2012, 20:18:19 »
Iets andere omstandigheden.  ;)
Frits kon op zijn dooie gemak kiezen en koos telkens voor het geld.
Anne-Marie kan in principe per ongeluk raak hebben geschoten en het dan maar geclaimd hebben.


Ja, als je zo gaat redeneren dan hoef je het hele spel niet meer te spelen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #169 Gepost op: 10-02-2012, 20:39:03 »
Ja, als je zo gaat redeneren dan hoef je het hele spel niet meer te spelen.

Er staat volgens mij ook vrij duidelijk dat ik dat zelf niet waarschijnlijk vind.. ::)
Ik draag alleen de reden aan waarom sommige mensen nog niet van Anne-Marie af willen stappen in reactie op de vraag die LDH stelt.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Aflevering 6
« Reactie #170 Gepost op: 10-02-2012, 20:49:02 »
Marion zat op TIM Liesbeth en Frits volgen mij heefts ze er 7 vragen op Tim en Liesbeth gedaan en 6 op Frits dus volgens mij had ze die 7 op Tim goed en de andere fout en nu
Volgens die redenering zouden zeker een stuk of 5 kandidaten (ruim genomen) zeker 0 vragen goed hebben gehad. En dan zou Marion er dus niet uitvliegen. Als iedereen evenveel weet/goed antwoord naar zijn mol zou ze 7/20 zeker goed moet hebben in verhouding tot de rest. Het lijkt me een kleine kans dat al die minstens 5 kandidaten 7 vragen xtra goed hadden gegokt. Maar wie weet wist Marion wel heel weinig over Tim of zo. Je weet het nooit zeker, maar het lijkt me niet waarschijnlijk.
...óf niet!

Offline klaasion123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 2010 Kim 2011 Patrick 2012 Tim 2013 ?
Re: Aflevering 6
« Reactie #171 Gepost op: 10-02-2012, 20:58:36 »
Volgens die redenering zouden zeker een stuk of 5 kandidaten (ruim genomen) zeker 0 vragen goed hebben gehad. En dan zou Marion er dus niet uitvliegen. Als iedereen evenveel weet/goed antwoord naar zijn mol zou ze 7/20 zeker goed moet hebben in verhouding tot de rest. Het lijkt me een kleine kans dat al die minstens 5 kandidaten 7 vragen xtra goed hadden gegokt. Maar wie weet wist Marion wel heel weinig over Tim of zo. Je weet het nooit zeker, maar het lijkt me niet waarschijnlijk.
misshien stond er in de test sulke vragen "hoeveel de mol een zwemdiploma" "welke schoenmaat heeft de mol" ofzo of iets met centimeters ::rofl::
Tim is de mol 2012

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Aflevering 6
« Reactie #172 Gepost op: 10-02-2012, 21:01:12 »
misshien stond er in de test sulke vragen "hoeveel de mol een zwemdiploma" "welke schoenmaat heeft de mol" ofzo of iets met centimeters ::rofl::
Inderdaad, die vragen komen voor in de tests. Maar ik zou niet weten waarom Marion zo'n grote achterstand zou hebben op álle niet-Timverdenkers en dan ook nog eens pech hebben.
...óf niet!

Offline klaasion123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 2010 Kim 2011 Patrick 2012 Tim 2013 ?
Re: Aflevering 6
« Reactie #173 Gepost op: 10-02-2012, 21:11:47 »
Inderdaad, die vragen komen voor in de tests. Maar ik zou niet weten waarom Marion zo'n grote achterstand zou hebben op álle niet-Timverdenkers en dan ook nog eens pech hebben.
ze zij volgens mij letterlijk "ik bekijk het zo ik kijk wie eer een rol had in de vrijstellings actie(Tim Liebeth en frits)" maar misshien ben zo aan het nadenken dat ik alle vragen fout maak
Tim is de mol 2012

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #174 Gepost op: 10-02-2012, 21:16:54 »
Inderdaad, die vragen komen voor in de tests. Maar ik zou niet weten waarom Marion zo'n grote achterstand zou hebben op álle niet-Timverdenkers en dan ook nog eens pech hebben.

(Wat klaasion123 zegt klopt denk ik niet, sowieso ga je niet '7 vragen op Tim en Liesbeth' invullen en '6 vragen op Frits', vragen zijn vaak op meerdere personen van toepassing en met de tijdsfactor in gedachten lijkt het me ook sterk dat je er zo hard over gaat nadenken hoeveel vragen je al op wie hebt ingevuld, ik denk dat spreiden eerder op gevoel gebeurt.)

Als Tim de mol is, speelt sowieso mee dat Marion de test heel snel heeft gemaakt en dus waarschijnlijk veel fouten heeft gemaakt (en ze kan ook maar een aantal vragen echt op Tim hebben ingevuld, meer op Frits en Liesbeth). Bovendien zegt ze in de roodshow dat ze wat geswitched was toen ze de test daadwerkelijk maakte, dus ik heb Marions verdenkingen altijd wat onbelangrijk gevonden. Ik zou juist zeggen dat het Liesbeth en Tim wat verdachter maakt, omdat we zelden weten op wie de eerste afvaller stemt.

Offline klaasion123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 2010 Kim 2011 Patrick 2012 Tim 2013 ?
Re: Aflevering 6
« Reactie #175 Gepost op: 10-02-2012, 21:34:57 »
(Wat klaasion123 zegt klopt denk ik niet, sowieso ga je niet '7 vragen op Tim en Liesbeth' invullen en '6 vragen op Frits', vragen zijn vaak op meerdere personen van toepassing en met de tijdsfactor in gedachten lijkt het me ook sterk dat je er zo hard over gaat nadenken hoeveel vragen je al op wie hebt ingevuld, ik denk dat spreiden eerder op gevoel gebeurt.)

Als Tim de mol is, speelt sowieso mee dat Marion de test heel snel heeft gemaakt en dus waarschijnlijk veel fouten heeft gemaakt (en ze kan ook maar een aantal vragen echt op Tim hebben ingevuld, meer op Frits en Liesbeth). Bovendien zegt ze in de roodshow dat ze wat geswitched was toen ze de test daadwerkelijk maakte, dus ik heb Marions verdenkingen altijd wat onbelangrijk gevonden. Ik zou juist zeggen dat het Liesbeth en Tim wat verdachter maakt, omdat we zelden weten op wie de eerste afvaller stemt.
nee kijk wat ik zeg is niet zeker Marion zij dat der hoofdverdagt Tim was en liesbeth die logich rekenen alebei 7 dan heb je er nog 6 vraagen over en haar derde verdagte was frits zegt ze zelf en en ze zei de mol is een man dan had je dio,maartentim,frits en william over
Tim is de mol 2012

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #176 Gepost op: 10-02-2012, 21:42:45 »
Ik zou juist zeggen dat het Liesbeth en Tim wat verdachter maakt, omdat we zelden weten op wie de eerste afvaller stemt.

Inderdaad. Alle keren waarvan ik me kan herinneren dat de eerste afvaller vertelde wie hij/zij verdacht, zat de Mol daarbij (Geert, Hanna, Vera en volgens mij ook Sander?)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #177 Gepost op: 10-02-2012, 21:44:16 »
nee kijk wat ik zeg is niet zeker Marion zij dat der hoofdverdagt Tim was en liesbeth die logich rekenen alebei 7 dan heb je er nog 6 vraagen over en haar derde verdagte was frits zegt ze zelf en en ze zei de mol is een man dan had je dio,maartentim,frits en william over


Ik zou het best willen snappen, maar net als je vorige berichtje is je spelling is echt zo verschrikkelijk, dat ik het niet eens kan begrijpen.

Offline klaasion123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 2010 Kim 2011 Patrick 2012 Tim 2013 ?
Re: Aflevering 6
« Reactie #178 Gepost op: 10-02-2012, 22:01:37 »

Ik zou het best willen snappen, maar net als je vorige berichtje is je spelling is echt zo verschrikkelijk, dat ik het niet eens kan begrijpen.
okee dan zou ik het wel wat langzaamer uitleggen
nee kijk wat ik heb gepost is niet 100 procent Marion zij dat haar hoofdverdachten Tim Liesbeth warenen als je logies kan nadenken heeft ze er 7 of meer of minder op Tim en Liesbeth en de rest van de vragen weeet ik het niet
en tuurlijk zijn er vraagen zoals is de mol een vrouw of een man
zo goed meester
Tim is de mol 2012

Offline klaasion123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 2010 Kim 2011 Patrick 2012 Tim 2013 ?
Re: Aflevering 6
« Reactie #179 Gepost op: 10-02-2012, 22:14:31 »

Ik zou het best willen snappen, maar net als je vorige berichtje is je spelling is echt zo verschrikkelijk, dat ik het niet eens kan begrijpen.
ik weet het nu zeker Tim is de mol
ik laat het wel zien kijk
Marion zat op TIM Liesbeth en Frits volgens mij heeft ze er 7 vragen op Tim en Liesbeth gezet en 6 op Frits dus volgens mij had ze die 7 op Tim goed en de andere fout en nu
Dio hij zij in aflevering 1  bij de testbicht dit
"ik vedenk Marit om die actie op de brug (en dan zie je flashback marit loopt rigting de overkant van de brug en je hoort Hadewych schreuwen en ze loopt gewoon door)(dio weer in beeld) en ik verdenk ook Tim" dus hij had er ongeveer 10 op marit gezet en 10 op Tim on en in aflevering 2 ging dio (door Tim)vol op Annemarie of marit en daarom kreeg hij en rood scherm
in de zelfde aflevering zat Maarten op Tim en nog iemand en de totaale aantaal vragen op Tim had hij goed dus daarom krijg hij niet een roode scherm
in aflevering 3 ging hij vol op de dames (geen Tim dus) en daarom kreeg hij een rood scherm.
Marit zat in de eerste 3 afleveringen op Tim en vooral met die code 6342 ofzo en in aflevering 4 en 5 zat ze op iemand anders (alweer geen Tim)en raad eens ook Marit kreeg een rood scherm .
en nu Frits volgens mij zat hij de eerste paar afleveringen op Tim maar die hebben een zogenaamde band dus die ging Frits vertrouwen
en William had Tim in de 4de of 5de aflevering in een hoekje gedreven toen hij zij dat hij niks heeft gedaan enzo en toen kreeg Tim het "SPAANSBENOUD" en toen ging die weg rennen.
Annemarie zit volgens mij ook op Tim Liesbeth ook volgens mij William ziet er momenteel vol op Tim en Hadewych daarintegen ziet op Liesbeth en die gaat er dus binnenkort uit ik ben echt beneuwd wie er eerder afvalt William Liesbeth of Annemarie voor de finale het blijft tog een heele raare programma Wie Is De Mol :o en ik ga even verder speuren
Tim is de mol 2012