Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 149212 keer)

Offline klaasion123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 2010 Kim 2011 Patrick 2012 Tim 2013 ?
Re: Aflevering 6
« Reactie #200 Gepost op: 11-02-2012, 12:54:02 »
Voor iemand die pretendeert 21 te zijn, volgens zijn profiel!

 :o
ja man mijn profiel loopt 4 jaar voor
Tim is de mol 2012

Offline klaasion123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 2010 Kim 2011 Patrick 2012 Tim 2013 ?
Re: Aflevering 6
« Reactie #201 Gepost op: 11-02-2012, 12:56:52 »
Niet echt een reactie gehad op mijn vorige post helaas, dus neem aan dat het niets betekend.
Maar hier toch nog even een foto compilatie van bovenstaande.

mag ik wat vragen wanneer zijn die bloemen ontdekt
Tim is de mol 2012

Offline klaasion123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 2010 Kim 2011 Patrick 2012 Tim 2013 ?
Re: Aflevering 6
« Reactie #202 Gepost op: 11-02-2012, 12:59:45 »
Art, productie.. in ieder geval niet de mol, alle kandidaten waren op dat moment in de jeeps, behalve Frits en Dio, die zoals we nu weten, niet de mol zijn.
misschien heel misschien is het een proefrit en dan is het wel dergelijk de mol die je daar ziet
Tim is de mol 2012

Offline klaasion123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 2010 Kim 2011 Patrick 2012 Tim 2013 ?
Re: Aflevering 6
« Reactie #203 Gepost op: 11-02-2012, 13:07:00 »
Eerlijk gezegd heb ik geen zin in een Mol die zo de nadruk op zichzelf zou leggen.
Flauw....geen spanning, anti-climax..sorry.
Evenmin in een Mol die door de productie zo verdacht wordt gemaakt.

Liever 1 die heel schattig rent en de boel per ongeluk in de fik zet,
of 1 die als een speer gaat voor een vrijstelling en vergeet dat ze efkes een heel belangrijke rol speelt...
 ;D
oké  maar op wie zit jij dan eigenlijk
Tim is de mol 2012

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #204 Gepost op: 11-02-2012, 13:41:11 »
Komop man.. is het zo moeilijk om alles in 1 post te zetten i.p.v. 5 verschillende en ook een kleeeein beetje op je spelling en interpunctie te letten? :-\\
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 6
« Reactie #205 Gepost op: 11-02-2012, 13:41:31 »
misschien heel misschien is het een proefrit en dan is het wel dergelijk de mol die je daar ziet

Waarom zou de mol bij een proefrit aanwezig zijn en de andere kandidaten niet? Sorry, maar ik vind jouw scenario toch wel heel onwaarschijnlijk..  :-\\
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline klaasion123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 2010 Kim 2011 Patrick 2012 Tim 2013 ?
Re: Aflevering 6
« Reactie #206 Gepost op: 11-02-2012, 14:29:17 »
Komop man.. is het zo moeilijk om alles in 1 post te zetten i.p.v. 5 verschillende en ook een kleeeein beetje op je spelling en interpunctie te letten? :-\\
ja dat is moeilijk ja en moet jij nodig gaan zeggen
Tim is de mol 2012

Offline klaasion123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 2010 Kim 2011 Patrick 2012 Tim 2013 ?
Re: Aflevering 6
« Reactie #207 Gepost op: 11-02-2012, 14:31:40 »
Waarom zou de mol bij een proefrit aanwezig zijn en de andere kandidaten niet? Sorry, maar ik vind jouw scenario toch wel heel onwaarschijnlijk..  :-\\
Oké afstrepen dus wie dan ook daar stond het is de mol niet
Tim is de mol 2012

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 6
« Reactie #208 Gepost op: 11-02-2012, 14:34:03 »
Oké afstrepen dus wie dan ook daar stond het is de mol niet

Geen enkele kandidaat stond daar. De kandidaten zijn niet aanwezig bij een proefrit (neem ik aan), en tijdens de opdracht waren ze of in de auto's, of het waren Frits en Dio.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline klaasion123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 2010 Kim 2011 Patrick 2012 Tim 2013 ?
Re: Aflevering 6
« Reactie #209 Gepost op: 11-02-2012, 14:36:54 »
Geen enkele kandidaat stond daar. De kandidaten zijn niet aanwezig bij een proefrit (neem ik aan), en tijdens de opdracht waren ze of in de auto's, of het waren Frits en Dio.
Die foto stond op de topic van Dio op www.wieisdemol.nl
Tim is de mol 2012

Offline Widm?fan

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #210 Gepost op: 11-02-2012, 14:39:47 »
Volgens mij zit je gewoon heeeeeel diep in een Tim tunnel, klasion, en krijgen we je er nimmer meer uit, ook al valt Tim af. Met die posts van jou ga je echt niemand overtuigen. Dus graag ietsje minder reacties.  ;D

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 6
« Reactie #211 Gepost op: 11-02-2012, 14:40:37 »
Die foto komt uit het filmpje dat maanden voor de eerste uitzending is verspreid.
The British are not impressed.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 6
« Reactie #212 Gepost op: 11-02-2012, 14:51:39 »
Jongens ;D
Laten we het alleen over aflevering 6 hebben en niet over iemand zijn forum / schrijfstijl. Alle berichten met die strekking zullen nu verwijderd worden.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Aflevering 6
« Reactie #213 Gepost op: 11-02-2012, 15:03:14 »
Alles goed en wel, maar heeft iemand gezien dat Frits de kas heeft overgedragen?

Misschien verdwijnt het geld in Spanje wel net zo als in IJsland.
Zo goed staan Spanje er ook niet voor als Euroland.
« Laatst bewerkt op: 11-02-2012, 15:06:31 door Pierre1946 »
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Newlocetetie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #214 Gepost op: 11-02-2012, 15:04:51 »
Alles goed en wel, maar heeft iemand gezien dat Frits de kas heeft overgedragen?
misschien heeft hij het geld meegenomen net als Anna vorig jaar

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #215 Gepost op: 11-02-2012, 15:07:11 »
Even mijn visie op de boogschietopdracht (al is dit zeer waarschijnlijk al voorbij gekomen), er vanuitgaande dat de mol liever niet aan een vlot trekt:

Dan lijkt het duidelijk dat de mol zich niet zal 'kwalificeren'. Het is dan handig om laat in de kwalificatie pas te schieten, zodat je nog enigszins weet in welke 'range' je kan mikken zonder extreem verdacht over te komen. Volgorde van schieten: Anne-Marie, William, Hadewych, Liesbeth, Tim, Frits.

Wat mij dan opvalt:
Hadewych had een afzwaaier - heel goed mogelijk als je voor de eerste keer schiet.
Liesbeth zat het op een na dichtst bij de vrijstelling - leek hier zelf wel verbaasd over.
Tim schoot eigenlijk heel zwak en wist volgensmij nog voordat hij schoot zeker dat hij er niet dichtbij zou zitten.

Wat betreft het schieten op de hooibaal is het moeilijk te zeggen wie er expres naast schiet. Als je harder schiet (de pijl verder naar achter trekt) hoef je namelijk ook minder hoog te mikken.. Wel komt Tim hier op mij het meest verdacht over - of ligt dit er weer te dik bovenop? ;D

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Aflevering 6
« Reactie #216 Gepost op: 11-02-2012, 15:13:10 »
ik weet het nu zeker Tim is de mol
ik laat het wel zien kijk
Marion zat op TIM Liesbeth en Frits volgens mij heeft ze er 7 vragen op Tim en Liesbeth gezet en 6 op Frits dus volgens mij had ze die 7 op Tim goed en de andere fout en nu
Dio hij zij in aflevering 1  bij de testbicht dit
"ik vedenk Marit om die actie op de brug (en dan zie je flashback marit loopt rigting de overkant van de brug en je hoort Hadewych schreuwen en ze loopt gewoon door)(dio weer in beeld) en ik verdenk ook Tim" dus hij had er ongeveer 10 op marit gezet en 10 op Tim on en in aflevering 2 ging dio (door Tim)vol op Annemarie of marit en daarom kreeg hij en rood scherm
in de zelfde aflevering zat Maarten op Tim en nog iemand en de totaale aantaal vragen op Tim had hij goed dus daarom krijg hij niet een roode scherm
in aflevering 3 ging hij vol op de dames (geen Tim dus) en daarom kreeg hij een rood scherm.
Marit zat in de eerste 3 afleveringen op Tim en vooral met die code 6342 ofzo en in aflevering 4 en 5 zat ze op iemand anders (alweer geen Tim)en raad eens ook Marit kreeg een rood scherm .
en nu Frits volgens mij zat hij de eerste paar afleveringen op Tim maar die hebben een zogenaamde band dus die ging Frits vertrouwen
en William had Tim in de 4de of 5de aflevering in een hoekje gedreven toen hij zij dat hij niks heeft gedaan enzo en toen kreeg Tim het "SPAANSBENOUD" en toen ging die weg rennen.
Annemarie zit volgens mij ook op Tim Liesbeth ook volgens mij William ziet er momenteel vol op Tim en Hadewych daarintegen ziet op Liesbeth en die gaat er dus binnenkort uit ik ben echt beneuwd wie er eerder afvalt William Liesbeth of Annemarie voor de finale het blijft tog een heele raare programma Wie Is De Mol :o en ik ga even verder speuren

Dit is echt een logica van een aardappel. Ik vind het overigens niet toevallig dat de kandidaten die nu nog in het spel zitten op Liesbeth en Anne-Marie zitten, en een enkele voor de helft op Tim. De afgevallen kandidaten zaten allemaal op tim (Sommmige voor een gedeelte). Dus of de mol is Liesbeth of Anne-Marie, of de mol is Hadewych of William waar nog niemand op heeft gezeten. Naar mijn inzien valt Tim dan juist af.
Tim vond ik deze aflevering niet echt mollen, de vis wist hij opvallend goed.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #217 Gepost op: 11-02-2012, 15:17:52 »
Alles goed en wel, maar heeft iemand gezien dat Frits de kas heeft overgedragen?

Misschien verdwijnt het geld in Spanje wel net zo als in IJsland.
Zo goed staan Spanje er ook niet voor als Euroland.

Misschien is Frits dan toch de mol, hij heeft tenslotte geen rood scherm gehad! ;D

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #218 Gepost op: 11-02-2012, 15:21:18 »
Dit is echt een logica van een aardappel. Ik vind het overigens niet toevallig dat de kandidaten die nu nog in het spel zitten op Liesbeth en Anne-Marie zitten, en een enkele voor de helft op Tim. De afgevallen kandidaten zaten allemaal op tim (Sommmige voor een gedeelte). Dus of de mol is Liesbeth of Anne-Marie, of de mol is Hadewych of William waar nog niemand op heeft gezeten. Naar mijn inzien valt Tim dan juist af.
Tim vond ik deze aflevering niet echt mollen, de vis wist hij opvallend goed.

Frits zat toch op Liesbeth en een beetje Anne-Marie? Ik vond Tim bij de vis goed proberen te mollen, want zo moeilijk was die opdracht niet en toch bijna te weinig tijd over.

Verder vond ik Liesbeth heel raar aan het mollen terwijl het er niet toe deed, typisch zo'n kandidaat die de mol wil spelen maar de noodzakelijke voorkennis mist.

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #219 Gepost op: 11-02-2012, 15:22:13 »
...

Tim vond ik deze aflevering niet echt mollen, de vis wist hij opvallend goed.

De laatste oplossing van de vis wist denk ik iedereen.. Simpelweg omdat er al 2 mogelijke 'mondjes' lagen, en je beide kon gebruiken om het 'raadsel' op te lossen. Het lag in deze laatste oplossing dus niet in de moeilijkheidsgraad van het raadsel, maar in de mogelijke discussie die daaruit voort komt.
« Laatst bewerkt op: 11-02-2012, 15:28:29 door Tunnelbouwer »