Even mijn visie op de boogschietopdracht (al is dit zeer waarschijnlijk al voorbij gekomen), er vanuitgaande dat de mol liever niet aan een vlot trekt:
Dan lijkt het duidelijk dat de mol zich niet zal 'kwalificeren'. Het is dan handig om laat in de kwalificatie pas te schieten, zodat je nog enigszins weet in welke 'range' je kan mikken zonder extreem verdacht over te komen. Volgorde van schieten: Anne-Marie, William, Hadewych, Liesbeth, Tim, Frits.
Wat mij dan opvalt:
Hadewych had een afzwaaier - heel goed mogelijk als je voor de eerste keer schiet.
Liesbeth zat het op een na dichtst bij de vrijstelling - leek hier zelf wel verbaasd over.
Tim schoot eigenlijk heel zwak en wist volgensmij nog voordat hij schoot zeker dat hij er niet dichtbij zou zitten.
Wat betreft het schieten op de hooibaal is het moeilijk te zeggen wie er expres naast schiet. Als je harder schiet (de pijl verder naar achter trekt) hoef je namelijk ook minder hoog te mikken.. Wel komt Tim hier op mij het meest verdacht over - of ligt dit er weer te dik bovenop?