Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Fuck fuck stomme boyfriend die me afleidt tijdens het vangen :'(
dumpen
14 seconden
De ballen van Robbie leveren me gewoon 2 keer succes op
het kan natuurlij kdat ik net op het afgesproken tijdstip een telefoontje krijg
@ hillo: ik kan morgen overdag wel denk ik. Degene die op m'n scherm kan zien, werkt morgen thuis, dus ben ik vrij om te doen en laten wat ik wil. Laat maar weten wanneer voor jou zou gaan. 's Middags ben ik wel eten, meestal van 12 tot 12:30. Ik weet ook nog niet of ik meetings heb, denk het niet en het kan natuurlij kdat ik net op het afgesproken tijdstip een telefoontje krijg, maar ik zal je pm'en dan enzo.
Zo : Ik ben weer thuis en zit weer achter mijn laptopBesef nu eigenlijk pas hoe spannend dit was.... Was alleen niet zo gestresst omdat ik de Breng me op de hoogte als er reacties zijn functie had aangezet waardoor ik een mail kreeg op mijn mobiel en ik meteen daar op internet kon gaan .... Maargoed : Ik was lekker aan het dineren , en ik kreeg mail, en toen moest ik tijdens het eten even snel typen en t bleek snel genoeg... voor hillo.... Kan me heel goed indenken hoe frustrerend dit geweest moet zijn.... Ik voelde me bij het traagste woordspel van Daisy ook zo denk ik De ballen van Robbie leveren me gewoon 2 keer succes op
Jaja, jullie hebben allemaal boyfriends en girlfriends en ik heb alle tijd om online te zitten. Wrijf het er nog maar eens in zo vlak na Valentijn.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
584 gasten en 6 vaste bezoekers