Auteur Topic: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic  (gelezen 212600 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #440 Gepost op: 19-03-2012, 01:57:47 »
En deze wilde ik jullie ook niet onthouden, maar de rest komt allemaal ook wel weer op een later tijdstip:

The British are not impressed.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #441 Gepost op: 19-03-2012, 08:00:28 »
Het was weer gezellig mensen, jammer dat er geen tweede Meet & Greet was en dit niet verteld werd. Het leek alsof het minder druk was dan vorig jaar, alleen Hadewych had het erg druk. Helaas de enige ontbrekende waarmee ik niet op de foto sta.

We hebben na de fandag gegeten bij de Griek, was ontzettend lekker. Dikke aanrader voor volgend jaar in ieder geval. ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #442 Gepost op: 19-03-2012, 09:03:42 »


Haha, wat een stelletje moll(ot)en zijn jullie toch. De enige kleur op de foto komt van een vrolijke tas in de hoek (die de foto overigens helemaal af maakt!)
Maar bedankt weer voor alle updates over de mfd, vanaf de zijlijn is het weer leuk meelezen en kijken.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #443 Gepost op: 19-03-2012, 09:08:16 »
Haha, wat een stelletje moll(ot)en zijn jullie toch. De enige kleur op de foto komt van een vrolijke tas in de hoek (die de foto overigens helemaal af maakt!)
::rofl::
Ish ik zat net echt exact hetzelfde te denken toen ik deze foto zag.  ;D
Hoeveel Mollencamouflage wil je hebben?  8) ;D

Zeer toepasselijk.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #444 Gepost op: 19-03-2012, 09:42:28 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Voor mij (en mijn zus, waar ik samen mee was) de eerste molfandag en we komen volgend jaar zeker weer! Helaas geen foto met Art en Tim, maar we waren heel blij met de leuke informele sfeer en het contact met iedereen.

Ik heb overigens nu een nog grotere crush op Tim. Hij is zo schattig!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #445 Gepost op: 19-03-2012, 10:28:32 »
enige kleur op de foto komt van een vrolijke tas
Zwart als zand - allemaal iets te diep in de tunnel gegraven denk ik ??? :P
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #446 Gepost op: 19-03-2012, 10:33:35 »
En toch is mij slechts gelukt om met 2 mensen op de foto te komen, die 2de ging maar net goed, eigenlijk mocht het al niet meer. Ga ik te netjes in de rij staan ?  :(
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #447 Gepost op: 19-03-2012, 10:42:56 »
Kom er nu pas achter dat er een speciaal topic is voor de foto's etc.., ik dacht waarom zit dat topic van die molfandag op slot? :P Ga het even rustig bekijken nu.........

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #448 Gepost op: 19-03-2012, 11:14:43 »
En toch is mij slechts gelukt om met 2 mensen op de foto te komen, die 2de ging maar net goed, eigenlijk mocht het al niet meer. Ga ik te netjes in de rij staan ?  :(
Als ik niet een heel klein beetje brutaal was door Tim nog aan te schieten die al weg wou lopen om 14:50 uur, had ik zijn foto niet. En ik stond daar heel netjes 50 minuten voor in de rij, maar langs de zijkant kwamen steeds mensen in de rij staan die daar maar een paar minuten in hoefden te staan. En als ik daarna niet achter Nicky en Daniel was gerend had ik die met Hade ook niet en had ik dus gewoon geen foto's met kandidaten. Dus ik zou zeggen dat 2 foto's heel netjes is, en dat dat toch echt wel een organisatiefaal is geweest dit jaar, maar 1 meet en greet en bij Tim slecht de rij geregeld. Wat niet wegneemt dat verder alles prima is georganiseerd, maar dit moet met alle ervaring toch wel beter kunnen.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #449 Gepost op: 19-03-2012, 11:27:34 »
Het was een koude lentedag deze keer. Maar niks kan de pret drukken als er een molfandag is. Ik was met een goede vriend deze keer en het was toch zeker 4 jaar terug dat ik voor het laatst geweest was. Toch zag ik bekende gezichten waaronder Bodejos, Lautjuh, Daedalus, Joeri (nog even een compliment gemaakt voor zijn Vodcast)en andere diehards. Met enkelen even gesproken. Het was erg leuk vooral om Hadewych en ook Liesbeth te feliciteren (ze was er niet rauwig om dat ze tweede was)en de groeten van mijn moeder aan Frits te doen ::tandpastasmiley::. Tim zei dat ik niet kon fotograferen omdat ik zat te klungelen met een telefoon van iemand en een heel luxe toestel. Ik zei maar poseren kan ik wel! Tim maakte constant grappen ook bij de veiling. Was erg leuk. Een mevrouw kocht in haar uppie o.a. de (frisse) jas van Frits, de bodywarmer van Marit en de verrassingtas van Hade met drie zonnebrillen, een dvd en nog veel meer..en nog wat items...ik keek jaloers naar haar goed gevulde plastic zakje waar echt geld in zat. Ik had niks te makken maar heb me goed vermaakt met de rappende Tim, Marit die het ook leuk deed (in de versnelling) en nog eventjes de pikante tekst verklapte die ze tegen Tim in de serie had gezegd ;). Hadewych die met allerlei extra items aankwam waaronder een sexy foto van haarzelf op hard board. En Frits, Liesbeth en Art waren ook veilingmeester met Arts hoogtepunt een wit canvas bord met alleen Art erop geverfd dat toch nog aardig wat opleverde.Ook heel leuk dat Anne-Marie er toch even bij was via Skype , de verbinding was niet helemaal top maar dat werd prima vrij vertaald. Grappig toen er op de deur bij Anne-Marie werd geklopt en iemand met een Gronings accent zei: Nog tien minuten. En Anne-Marie die dit natuurlijk in feilloos Gronings nabootste. Nog mooie onthullingen bij het vragenvuur waaruit weer blijkt wat een enorme inspanning het is om  Wie is de Mol te organiseren zonder dat er voortijdig dingen uitlekken. De toppers bij de veiling waren het kwartetspel, de joker en het mollenboekje van Hadewych en al het geld ging naar Energy 4 Kids die kinderen met een hele ernstige ziekte steunt en onderzoek doet. Frits is hier ambassadeur van (geen penningmeester).
De quiz heb ik niet meer meegemaakt want ik was niet helemaal fit maar de winnaars gefeliciteerd! ::jaja::
Kortom een geslaagde middag!

P.s. Aan Tim werd gevraagd wat zijn exacte geboortedatum nou was. Hij vroeg wie vraagt dat en riep naar de dame in kwestie:Ik ben oud genoeg voor jou! Maar de datum gaf hij niet... Wat ook nog grappig was dat Hadewych even een stukje Kruidvatreclame deed!
« Laatst bewerkt op: 21-03-2012, 10:09:02 door Lonneke4263 »

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #450 Gepost op: 19-03-2012, 11:40:39 »
Leuk verslagje heb je gemaakt, Lonneke.

Dat staatsieportret, daar ken ik meer dan de helft niet van, kunnen er forumnamen bij gezet worden? ::nieuwsgierig::
...maar soms even niet :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #451 Gepost op: 19-03-2012, 11:45:51 »
Dat staatsieportret, daar ken ik meer dan de helft niet van, kunnen er forumnamen bij gezet worden? ::nieuwsgierig::



Daedalus, Dech2410, Jelsir, Vieffan, Rat, Tsubasa, -Elise-, Joost, Lautjuh, Vveerraak, Heinz, Bodejos en Erik TKS.

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #452 Gepost op: 19-03-2012, 11:45:59 »
Een mevrouw kocht in haar uppie o.a. de (frisse) jas van Frits, de bodywarmer van Marit en de verrassingtas van Hade met drie zonnebrillen, een dvd en nog veel meer..en nog wat items.

Die verrassingstas met al die spullen heb ik gekocht, maar de andere items niet hoor. Dat is iemand anders geweest, geen idee wie?

Wilde eigenlijk het molboekje van Hadewych maar die ging zo hard dat ik het maar heb laten zitten om mee te bieden ;). Ben wel blij dat die naar mijn medestander is gegaan wat betreft het jaren aanhouden dat Hadwych toch echt een keer in Wie is de mol? moest ;) :D

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #453 Gepost op: 19-03-2012, 11:51:27 »
Daedalus, Dech2410, Jelsir, Vieffan, Rat, Tsubasa, -Elise-, Joost, Lautjuh, Vveerraak, Heinz, Bodejos en Erik TKS.

't is eerder "Vve.." dan Vveerraak op deze foto ::)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #454 Gepost op: 19-03-2012, 11:54:58 »
Bedankt lautjuh, leuk om eens wat gezichten te zien. Leuke foto ook, behalve dan idd. die arme Vveerraak die weggemo(l)ffeld staat ;)
...maar soms even niet :)

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #455 Gepost op: 19-03-2012, 12:00:58 »
Daar verbaasde ik me ook al over...

ik was er :( maar toen waren jullie nog niet thuis denk ik :P

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #456 Gepost op: 19-03-2012, 12:02:08 »
Ben het wel eens met Duikertje hoor (antwoord #451). Ik weet niet of deze topic daar ook voor bedoeld is maar een misschien toch paar suggesties voor de volgende keren.

Want bij Art ging het prima! De ruimte was daar smal waardoor automatisch een rij vormde, en Art keek telkens één kant op om mensen te ontvangen waardoor het voor iedereen duidelijk was hoe de rij was. Achteraan aansluiten was dus geen probleem - je wist dat je aan de beurt kwam. Verder omdat de rij smal was ging het voor je gevoel aardig vlot. Ten derde was de kandidatenbegeleider bij Art en maakte hij foto's voor de mensen die alleen waren (waarvoor dank!) en ik denk dat dat ook helpt. Bovendien denk ik dat puur de aanwezigheid van een begeleider er voor zorgt dat de rij iets netter wordt gehandhaafd; daarnaast kan die daar ook in sturen door mensen die verkeerd staan door te verwijzen naar de achterkant van de rij. Dat is namelijk niet iets dat de kandidaat in kwestie (of in dit geval presentator) moet doen vind ik. Die is druk genoeg met andere dingen.

Dus het kán wel.

Het probleem met Tim was dat hij op een onhandige plek stond; er waren namelijk twee ingangen waarvan er één heel dichtbij was. Het was daarom voor wachtenden niet duidelijk waar je moet gaan staan, en voor Tim niet duidelijk op welke volgorde hij de wachtenden moet bedienen. Dat maakt het voor Tim ook onrustig denk ik - alhoewel Tim daar volgens mij nou juist prima mee kan omgaan maar dat terzijde. Maar het rommelige wachten bij hem wijt ik goeddeels aan de onhandige plek waar hij stond.

Vorig jaar gebeurde dat ook bij Patrick trouwens (voor wie er vorig jaar niet was, hij stond op ongeveer dezelfde plek waar dit jaar Frits stond). Iedereen stond overal en nergens om hem heen en hij stond er in feite alleen voor om te bepalen wie hij in welke volgorde bedient.

Ik denk dat je het moet zien als op een kermis: de kandidaat of presentator is de attractie, en elke attractie heeft een operator nodig. Tim en Frits hadden geen operator maar waren als het ware "zelfbediening". Ja en met attracties met zelfbediening krijg je dit soort problemen.

Dus mijn suggestie voor volgend jaar: zorg dat bij elke prominent een begeleider is die dit regelt. Ik denk dat er genoeg forummers zijn die denken: ik wil best begeleider zijn bij die en die (je staat dan de hele meet en greet vlakbij je favoriete kandidaat namelijk). Probeer daarnaast om de posities zo te kiezen dat er makkelijk redelijk smalle rijen gevormd kunnen worden (Art stond echt ideaal). Span desnoods een paar draden om de richting van de rij aan te geven.

Misschien kan de origanisatie hier eens over nadenken om het volgend jaar iets beter te laten verlopen. :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #457 Gepost op: 19-03-2012, 12:05:46 »
Ben het wel eens met Duikertje hoor (antwoord #451). Ik weet niet of deze topic daar ook voor bedoeld is maar een misschien toch paar suggesties voor de volgende keren.

Want bij Art ging het prima! De ruimte was daar smal waardoor automatisch een rij vormde, en Art keek telkens één kant op om mensen te ontvangen waardoor het voor iedereen duidelijk was hoe de rij was. Achteraan aansluiten was dus geen probleem - je wist dat je aan de beurt kwam. Verder omdat de rij smal was ging het voor je gevoel aardig vlot. Ten derde was de kandidatenbegeleider bij Art en maakte hij foto's voor de mensen die alleen waren (waarvoor dank!) en ik denk dat dat ook helpt. Bovendien denk ik dat puur de aanwezigheid van een begeleider er voor zorgt dat de rij iets netter wordt gehandhaafd; daarnaast kan die daar ook in sturen door mensen die verkeerd staan door te verwijzen naar de achterkant van de rij. Dat is namelijk niet iets dat de kandidaat in kwestie (of in dit geval presentator) moet doen vind ik. Die is druk genoeg met andere dingen.

Dus het kán wel.

Het probleem met Tim was dat hij op een onhandige plek stond; er waren namelijk twee ingangen waarvan er één heel dichtbij was. Het was daarom voor wachtenden niet duidelijk waar je moet gaan staan, en voor Tim niet duidelijk op welke volgorde hij de wachtenden moet bedienen. Dat maakt het voor Tim ook onrustig denk ik - alhoewel Tim daar volgens mij nou juist prima mee kan omgaan maar dat terzijde. Maar het rommelige wachten bij hem wijt ik goeddeels aan de onhandige plek waar hij stond.

Vorig jaar gebeurde dat ook bij Patrick trouwens (voor wie er vorig jaar niet was, hij stond op ongeveer dezelfde plek waar dit jaar Frits stond). Iedereen stond overal en nergens om hem heen en hij stond er in feite alleen voor om te bepalen wie hij in welke volgorde bedient.

Ik denk dat je het moet zien als op een kermis: de kandidaat of presentator is de attractie, en elke attractie heeft een operator nodig. Tim en Frits hadden geen operator maar waren als het ware "zelfbediening". Ja en met attracties met zelfbediening krijg je dit soort problemen.

Dus mijn suggestie voor volgend jaar: zorg dat bij elke prominent een begeleider is die dit regelt. Ik denk dat er genoeg forummers zijn die denken: ik wil best begeleider zijn bij die en die (je staat dan de hele meet en greet vlakbij je favoriete kandidaat namelijk). Probeer daarnaast om de posities zo te kiezen dat er makkelijk redelijk smalle rijen gevormd kunnen worden (Art stond echt ideaal). Span desnoods een paar draden om de richting van de rij aan te geven.

Misschien kan de origanisatie hier eens over nadenken om het volgend jaar iets beter te laten verlopen. :)

Ja ik had daar ook al verder over nagedacht. Afhankelijk van hoeveel kandidaten er zijn kan je er 2/3 op of net voor het podium zetten, en dan gewoon een rij laten vormen over de lengte van de binnenplaats. Dat doe je dan ook in de ruimte rechts van het binnenplaats en het bargedeelte, en zo kan je dat op nog wel wat plaatsen doen afhankelijk van het aantal kandidaten. Lange rijen zijn niet erg, oneerlijke rijen waarin je binnen 5 minuten bij de kandidaat kan zijn of na 45 minuten nog niet aan de beurt bent zijn erg frustrerend.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #458 Gepost op: 19-03-2012, 12:14:23 »
Ik krijg mijn foto's er maar niet op.. :(

@Silvermaiden Sorry had me even vergist in de koopster wat de tas van Hade betreft!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #459 Gepost op: 19-03-2012, 12:36:35 »
En even alle clichés verwerpen. Er is GEEN vaste WIDM clan! Iedereen is een welkom!  ::rofl::
Maar het chinezen was wel toppiejoppie!

En zo is het! ::jaja:: Wat sfeerfotootjes van bij de Chinees:

















« Laatst bewerkt op: 20-03-2012, 20:10:33 door Heinz »