Auteur Topic: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic  (gelezen 212637 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #420 Gepost op: 18-03-2012, 23:14:29 »
Zeer gezellige en geslaagde MFD weer! ::trots:: Complimenten aan de organisatie. ::bravo::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #421 Gepost op: 18-03-2012, 23:16:30 »
Met Liesbeth ;D


Met Marit ;D




And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #422 Gepost op: 18-03-2012, 23:19:46 »
Leuke foto's D*N en jij ook!
...maar soms even niet :)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #423 Gepost op: 18-03-2012, 23:41:21 »
  ::rofl:: zie net dat de twitterfoto van marit Dit doe je op de mfd samen met zoonlief is.   ::tandpastasmiley:: trots!
 Toen een dame opmerkte dat hij net een kleine William leek zei ze dat Sem mooier was als William. Je snapt wel dat zoonlief intens tevreden en totaal verliefd zijn bedje in is gedoken!

Verder was t weer een superdag. Leuk vele forummers weer gezien en gesproken te hebben.
Jammer dat de kandidaten zo vroeg naar huis gingen en daardoor de  2de meet en greet wegviel.
We moesten alleen Art en Tim nog. En die laatste missen vonden de kids toch wel een enorme bummer.
Ik heb ook t twittergesprek met William gemist.
Maar ja, de MFD draaid ook zeker om t eens per jaar ontmoetten van medemolloten en dat was zeer geslaagd.
Kortom, t was weer geweldig! Dank Crew voor t vele werk weer verzet!  ::bravo::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #424 Gepost op: 18-03-2012, 23:47:18 »
Was een supertoffe dag! Ik probeer een selectie foto's online te zetten maar met Google+ en Picasa Webalbums lukt het niet meer. Dan maar wachten tot de Photobucket upload klaar is.
Tell me what your telescope says

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #425 Gepost op: 18-03-2012, 23:48:51 »
Hai. Ik ben ook weer veilig thuis.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #426 Gepost op: 18-03-2012, 23:54:39 »
Deze is speciaal voor Rat, want we hadden een contest over wie de pool zou winnen. De verliezer moest met de winnaar op de foto. Of andersom. Wie de winnaar en wie de verliezer is is me nog niet helemaal duidelijk. Maar we hebben altijd de foto nog. ::)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #427 Gepost op: 19-03-2012, 00:01:36 »
Deze is speciaal voor Rat, want we hadden een contest over wie de pool zou winnen. De verliezer moest met de winnaar op de foto. Of andersom. Wie de winnaar en wie de verliezer is is me nog niet helemaal duidelijk. Maar we hebben altijd de foto nog. ::)
Ik moet toch eens leren om normaal te kijken op fotoos. ;) Maar we staan er in elk geval vrolijk op!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #428 Gepost op: 19-03-2012, 00:11:25 »
Maar we hebben altijd de foto nog. ::)

Doet me denken aan de frase van Dit Was Het Nieuws met: "gelukkig hebben we de foto's nog" :P

En in dat licht.. wieisderat.jpg? ::rofl:: Wie is de Rat? neemt graag het stokje over als vervolg op het populaire reality-programma Wie is de Mol Ofzo? :P

Maar verder: was een gezellige dag. Leuk ook hoe ik in eerste instantie een fandag verwachtte ofwel mollozefandag.. en bij aankomst bleek er een skype-intermezzo te zijn geregeld met Annemarie vanuit Grunn  :D Was erg leuk! :) En tof om dat nog geregeld te krijgen in de pauze van Anne-marie haar optreden!  ::ok:: Tim ontvouwde zich als prima tegenhanger van Dio als nieuwe rapper. En dan in de rol van veilingmeester rapte Tim alle biedingen bij elkaar  ::rofl:: Ik had voor mezelf bedacht te gaan bieden op de foto's uit de duikopdracht toen Frits met het lumineuze idee kwam 'ieder kind met 2 euro kan bij mij een foto ophalen'  ::ok:: Dus dat ging zodoende aan mijn neus voorbij. Ben toch niet met lege handen naar huis gegaan, ik heb Tsubasa los gemaakt door het laatste shirt te kopen. En ik heb van Dech2410 een boog overgenomen  8) En ik had dus echt niet gedacht dat ze die zouden veilen. Want ik ging er vanuit: die zal de crew vast gehuurd hebben ter plekke. Blijken ze die bogen dus gekocht te hebben en ze zijn afkomstig van de Decathlon  :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #429 Gepost op: 19-03-2012, 00:17:10 »
Fotootjes! ::cheerleader::

































« Laatst bewerkt op: 22-03-2012, 08:31:49 door Heinz »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #430 Gepost op: 19-03-2012, 00:23:55 »
Haha dankje dat viel me ook net pas op. Ik was toen meer bezig om met Nicky achter me aan achter Hade aan te rennen om die foto gemaakt te krijgen  ;D

Ja ben blij dat het je nog gelukt is was super geslaagde molfandag en de crew top gedaan weer leuk jullie allemaal gezien te hebben!

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #431 Gepost op: 19-03-2012, 00:29:12 »
  ::rofl:: de manier waarop jullie die arme dames belaagden bij die deur die niet open wilde en vervolgens de spurt naar buiten. Ik heb me toch gelachen hierom, was zo komische om te zien! Toch lief dat de dames nog even de tijd namen!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #432 Gepost op: 19-03-2012, 00:30:22 »
  ::rofl:: de manier waarop jullie die arme dames belaagden bij die deur die niet open wilde en vervolgens de spurt naar buiten. Ik heb me toch gelachen hierom, was zo komische om te zien! Toch lief dat de dames nog even de tijd namen!

Ja zeker weten we hadden zoals gewoonlijk mazzel uiteindelijk toch met Hadewych nog op de foto en natuurlijk met Marit, leuk jou ook weer te zien Saem :)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #433 Gepost op: 19-03-2012, 00:38:25 »
Inmiddels ook weer thuis van de fandag! Super dag!  ::bravo::

Nieuws van de dag is toch wel de genoodzaakte Marokko > IJsland switch!
Op de foto geweest met Art, JP, Frits en Marit.
Helaas geen tweede Meet&Greet ronde en inderdaad wat een te hard afgestelde geluidsinstallatie.

Bedankt Tsubasa voor het Molgeld briefje!  ::bravo::

Mijn foto's komen later deze week pas online. Heb geen kabeltje bij de hand!  :\'(
_______

En even alle clichés verwerpen. Er is GEEN vaste WIDM clan! Iedereen is een welkom!  ::rofl::
Maar het chinezen was wel toppiejoppie!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #434 Gepost op: 19-03-2012, 00:54:14 »

En even alle clichés verwerpen. Er is GEEN vaste WIDM clan! Iedereen is een welkom!  ::rofl::
Maar het chinezen was wel toppiejoppie!

 ::ok:: Het was leuk dat je erbij was, moet mijn nieuwe stadsgenoten toch een beetje leren kennen ;)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #435 Gepost op: 19-03-2012, 01:01:25 »
::ok:: Het was leuk dat je erbij was, moet mijn nieuwe stadsgenoten toch een beetje leren kennen ;)
::boogie::


Nog twee nieuwtjes!

In het kwartetspel bleek een "joker" te zitten met een afbeelding van Art en een Mol-logo. Misschien upload Tristan daar binnenkort een foto van?
En het doel van de CV's in aflevering 1 sloeg op het feit dat de Mol "kennis van" de kandidaten had. (Wat dus met onze kennis had betekend dat Frits, Marit en Dio NIET de mol konden zijn.)
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #436 Gepost op: 19-03-2012, 01:14:03 »
Leuk he Jelsir? Ook ik zag dat je er zichtbaar plezier aan beleefde en dat je je gewoon op je gemak voelde. Ik durf te wedden dat iedereen je heel anders had voorgesteld.

Ik heb het vanmiddag ook nog tegen je gezegd: op internet komen mensen vaak heel anders over dan in werkelijkheid.


Overigens komen mijn foto's er ook aan, morgen wel te verstaan.



Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #437 Gepost op: 19-03-2012, 01:52:34 »
The British are not impressed.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #438 Gepost op: 19-03-2012, 01:53:25 »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)