Auteur Topic: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic  (gelezen 212676 keer)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #120 Gepost op: 27-02-2012, 13:24:48 »
En Lau weer helemaal hyper..........zoals het hoort.


Ik krijg vandaag informatie van ProRail. In ieder geval verwachten ze geen herfstbladeren op de rails op 18 maart, maar ze sturen me een overzicht van de werkzaamheden in het weekend van 17 en 18 maart. Ik vrees dat Maastricht er weer bij zit. Vanaf Sittard en Heerlen zou het vooralsnog geen probleem moeten zijn om te reizen.

Zodra ik die info binnen heb, post ik hem hier.

Ik weet het: staat volgend weekend ook op de NS-site,maar het is altijd handig om daar bijtijds rekening mee te houden.

Overigens: ik zoek die info echt niet alleen voor mijzelf, iedereen heeft er immers iets aan.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #121 Gepost op: 27-02-2012, 13:31:38 »
ik zoek die info echt niet alleen voor mijzelf, iedereen heeft er immers iets aan.

Is er dan nóg iemand die in die uithoek woont? ;D

Offline Nommiie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #122 Gepost op: 27-02-2012, 13:32:47 »
Zijn er ook mensen die alleen gaan?! Ik zou er best naartoe willen, maar om de hele dag alleen tr zitten vindt ik niet zo leuk..

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #123 Gepost op: 27-02-2012, 13:41:46 »
Ik heb zojuist last minute mijn vriendin overgehaald om mee te gaan haha...

Anders was ik zeker ook alleen gegaan, het lijkt me veel te leuk om te missen :)!
Anders sluit gerust bij ons aan ;)...

Offline Annek90

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #124 Gepost op: 27-02-2012, 16:10:55 »
Ik las het net nadat ik mijn post plaatste, leuk! Blijkbaar is hij weer van gedachten veranderd.

Inderdaad! George is in 2011 nog bij DWDD geweest (voorafgaand aan het Televizier-Ring Gala). Hij zat toen in het publiek, dat wel...
En hij tweette een paar weken geleden ook nog over Wie is...de Mol? (toen de kandidaten moesten abseilen).

George blijft toch echt de beste Mol tot nu toe. Jammer dat hij niet meer op Molfandagen komt, maar wel begrijpelijk. Het is inmiddels alweer +/- 10 jaar geleden dat hij heeft meegedaan natuurlijk…;)

Ik hoop dat de Avro nog jarenlang door blijft gaan met het maken van nieuwe seizoenen van Wie is...de Mol?. Maar met al die nepmollen, kandidaten die niet fanatiek zijn (geld en groepsbelang interesseert kandidaten niet meer zo), bijna elke aflevering een vrijstelling en montagetrucs wordt het er niet beter op (vind ik dan). Een vrijstelling 'weggeven'voor de finale mogen ze wat mij betreft in ieder geval afschaffen…De kandidaten die het meeste weten over de Mol moeten gewoon in de finale komen!

Het blijft natuurlijk een fantastisch programma. Maar het oude concept was iets beter (maar ja misschien past dat concept niet meer bij deze tijd).

Maargoed ik dwaal te veel af van het topic ;).

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #125 Gepost op: 27-02-2012, 16:14:16 »
Inderdaad! George is in 2011 nog bij DWDD geweest (voorafgaand aan het Televizier-Ring Gala). Hij zat toen in het publiek, dat wel...
En hij tweette een paar weken geleden ook nog over Wie is...de Mol? (toen de kandidaten moesten abseilen).

George blijft toch echt de beste Mol tot nu toe. Jammer dat hij niet meer op Molfandagen komt, maar wel begrijpelijk. Het is inmiddels alweer +/- 10 jaar geleden dat hij heeft meegedaan natuurlijk…;)

Ik hoop dat de Avro nog jarenlang door blijft gaan met het maken van nieuwe seizoenen van Wie is...de Mol?. Maar met al die nepmollen, kandidaten die niet fanatiek zijn (geld en groepsbelang interesseert kandidaten niet meer zo), bijna elke aflevering een vrijstelling en montagetrucs wordt het er niet beter op (vind ik dan). Een vrijstelling 'weggeven'voor de finale mogen ze wat mij betreft in ieder geval afschaffen…De kandidaten die het meeste weten over de Mol moeten gewoon in de finale komen!

Het blijft natuurlijk een fantastisch programma. Maar het oude concept was iets beter (maar ja misschien past dat concept niet meer bij deze tijd).

Maargoed ik dwaal te veel af van het topic ;).


Ik denk het ook...

Maar OT: Ik zal er zijn, misschien zie ik jullie,,
Ik zal gaan zoeken ;)
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #126 Gepost op: 27-02-2012, 19:31:46 »
Lijkt me ook best vermoeiend om op zo'n fandag constant te horen dat je zo'n geweldig mol was -- 10 jaar geleden. ;)

Zijn er ook mensen die alleen gaan?! Ik zou er best naartoe willen, maar om de hele dag alleen tr zitten vindt ik niet zo leuk..

Dit forum zit boordevol lieve mensen, dus als je naar dat verzamelpunt gaat voor het station dan ken je binnen de kortste keren een dozijn nieuwe mensen  ;)
heh, en in het MFD-topic van vorig jaar zijn altijd nog 3000 foto's oid te vinden zodat je zelfs al enkele gezichten kunt kennen  ;)



ps: ik gebruik de  ;) te veel  :o
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #127 Gepost op: 28-02-2012, 12:25:39 »
Ik heb via ProRail vernomen, dat er op de route Maastricht-Sittard en Maasttrcht-Valkenburg in het fandagweekend geen werkzaamheden worden verricht voor het nieuwe station Maastricht-Noord.


Dat wil evenwel niet zeggen dat er verder nergens iets gebeurt. Daarvoor kun je vanaf komend weekend, zoals ik al eerder zei, de NS-site raadplegen, en doorklikken naar de link ''werkzaamheden aan het spoor''.


De Vlamingen zouden zeggen: trekt uw plan, met die info.

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #128 Gepost op: 28-02-2012, 13:40:48 »
Ik heb via twitter aan Hadewych gevraagd of ze erbij is en ze zei dat ze er dan is. Dus yay mijn mol is aanwezig ;)::boogie::

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #129 Gepost op: 28-02-2012, 14:18:37 »
Me badge is af!  ::tandpastasmiley::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #130 Gepost op: 28-02-2012, 14:38:53 »
Ik heb via twitter aan Hadewych gevraagd of ze erbij is en ze zei dat ze er dan is. Dus yay mijn mol is aanwezig ;)::boogie::

 ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper::
Al heb ik al der handtekening, een 2de keer sla ik zeker niet af!  :D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #131 Gepost op: 28-02-2012, 14:47:59 »
::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper::
Al heb ik al der handtekening, een 2de keer sla ik zeker niet af!  :D

Haha precies + een foto erbij deze keer ;) voor mij dan. Is wel zo mooi voor mijn mollenboekje ;)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #132 Gepost op: 28-02-2012, 15:18:20 »
Me badge is af!  ::tandpastasmiley::

Jelsir! Heb je het sjabloon van die badge wat je kunt posten? :) Ik wil ook zo'n mooie badge maken!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #133 Gepost op: 28-02-2012, 15:30:03 »
Jelsir! Heb je het sjabloon van die badge wat je kunt posten? :) Ik wil ook zo'n mooie badge maken!

Gewoon de header van dit forum gekopiëerd en geplakt. Die pakt hem direct doorzichtig...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #134 Gepost op: 28-02-2012, 18:13:01 »
Doorzichtig? ik krijg een zwarte achterkant als ik um kopier. niet bepaald doorzichtig
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #135 Gepost op: 28-02-2012, 18:22:06 »
Doorzichtig? ik krijg een zwarte achterkant als ik um kopier. niet bepaald doorzichtig
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline loving*widm

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #136 Gepost op: 28-02-2012, 18:39:31 »
ik kom vanuit limburg!
en weer ondergronds......

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #137 Gepost op: 28-02-2012, 19:13:38 »
Doorzichtig? ik krijg een zwarte achterkant als ik um kopier. niet bepaald doorzichtig

Plak de afbeelding in Paint (Jawel dat standaard en weinig optie tekenprogramma) en dan maak je de achter grond met 1 klik wit.  ;)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #138 Gepost op: 28-02-2012, 19:33:40 »
dat had ik al gedaan...maar ik ga wat creatiefs doen met mijn Badge :P
WIDM 2012: Traust enginn!!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #139 Gepost op: 28-02-2012, 20:48:38 »
dat had ik al gedaan...maar ik ga wat creatiefs doen met mijn Badge :P
holografisch?


Mensen, het wordt ''zwaan-kleef-aan'' vanuit Limburg, als ik  het goed begrijp.

Zoek bij het instappen het TWEEDE deel van de trein, als het even kan, en loop daarbij naar de voorste wagon (boven). Daar zal ik zitten.