Auteur Topic: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic  (gelezen 212740 keer)

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #180 Gepost op: 5-03-2012, 17:29:40 »
Ik kwam er ineens achter dat het al mijn 5de(!) fandag is 18 maart  ::oink::. Toch grappig dat ik dus de meeste van jullie nooit gesproken heb.. hmm komt denk ik omdat ik best verlegen ben en dan zoiets heb van tsja ... jullie kennen elkaar al zolang, beetje raar als ik er zo tussen kom van eh hoi... of niet??  :-[ :-[

Annyway... heb er zin in :)

Jij verlegen? Kan me onze kennismaking van vorig jr nog wel herinneren, je was alleen omdat er iemand niet met je mee kon en je sprak me gewoon aan. Zo verlegen ben je echt niet ;) Zie je vast de 18e wel weer ;)
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #181 Gepost op: 5-03-2012, 18:15:05 »
Jij verlegen? Kan me onze kennismaking van vorig jr nog wel herinneren, je was alleen omdat er iemand niet met je mee kon en je sprak me gewoon aan. Zo verlegen ben je echt niet ;) Zie je vast de 18e wel weer ;)

Haha ja maar dat was niet in een echt grote groep, maar komt goed dit jaar :). Voor mijn gevoel ben ik best verlegen maar blijkbaar valt het dus wel mee ;).

Gewoon met iedereen kletsen.. De meesten zijn hier ooit alleen gekomen. Niemand zal raar opkijken als er random iemand met je komt praten volgens mij want volgens mij doet bijna iedereen dat XD (Iig in het begin als je nog niemand kent) Met verloop van tijd leer je vanzelf wel mensen kennen waarmee je uiteindelijk meer mee omgaat. XD

Je bent echt niet de enigste die verlegen is hoor.. Ben ik vaak ook namelijk maar ook ik ken na 5 jaar een heel aantal mensen op de fandag

Ok dat is wel fijn. Ken wel veel van jullie van gezicht trouwens, komt voornamelijk door de foto's die hier van de fandagen geplaatst worden.

Ik zie jullie vast 18 maart dan.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #182 Gepost op: 5-03-2012, 21:27:41 »
hahaha, silvermaiden heten, en dan verlegen zijn? Make that the cat wise.....


Rick heeft gelijk hoor. Het is een hele prestatie om uitgerekend Rick aan te spreken als je verlegen bent.


Nee hoor. Rick valt heus wel mee.

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #183 Gepost op: 5-03-2012, 22:13:52 »
hahaha, silvermaiden heten, en dan verlegen zijn? Make that the cat wise.....


Rick heeft gelijk hoor. Het is een hele prestatie om uitgerekend Rick aan te spreken als je verlegen bent.


Nee hoor. Rick valt heus wel mee.

En bedankt he Opa Jos ;)

tis dat ik weet wie het zegt :P
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #184 Gepost op: 5-03-2012, 22:22:31 »
OOM, is het. OOM.........hahahahahaha

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #185 Gepost op: 5-03-2012, 22:24:15 »
owja, mocht geen opa zeggen, sorry Ome Jos!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #186 Gepost op: 5-03-2012, 22:32:07 »
nooit meer doen, he?



Trouwens, het kippenlijntje is voor jou toch veel gezelliger, richting Amersfort?

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #187 Gepost op: 5-03-2012, 22:51:31 »
je bedoelt Winterswijk-Arnhem-Utrecht? Dan ben ik er al om 12 uur! En ik moet iemand ophalen die meereist in Ruurlo dus reis dan via Zutphen-Apeldoorn enzo en dan kan ik een trein later pakken ook....aankomst dan in Amersfoort 12:22, ruim voor half 1 dus!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #188 Gepost op: 6-03-2012, 09:15:41 »
hahaha, silvermaiden heten, en dan verlegen zijn? Make that the cat wise.....


Rick heeft gelijk hoor. Het is een hele prestatie om uitgerekend Rick aan te spreken als je verlegen bent.


Nee hoor. Rick valt heus wel mee.

Haha tsja wat voor een beeld een nickname kan scheppen :P. Anyway volgens mij heb ik jou ook weleens gesproken of niet?

Volgens mij wordt de trein vanuit apeldoorn wel goed gevuld of lijkt dat zo? Ik zit namelijk ook in die trein en dacht dat ik deze route al een paar keer voorbij heb zien komen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #189 Gepost op: 6-03-2012, 11:38:35 »
Jawel, is een speciale lijn, ingesteld voor de Tukkers en mensen die denken dat ze dat zijn.

Ja, wij hebben elkaar gesproken vlak voordat we met de shuttlebus vanuit station Hilversum naar het AKN-gebouw gingen voor de eerste van de twee fandagen die in Hilversum werden gehouden. En daarna vast ook nog wel een keer.

Verstandig van de AVRO om het bij die twee keer te laten.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #190 Gepost op: 6-03-2012, 12:08:38 »
ga met de beste vriendin van mijn zus,mijn zus heeft een hekel aan widm  ::rofl:: reisty er nog iemand vanuit hoogezand of groningen?
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #191 Gepost op: 6-03-2012, 12:11:06 »
ga met de beste vriendin van mijn zus,mijn zus heeft een hekel aan widm  ::rofl:: reisty er nog iemand vanuit hoogezand of groningen?

 ::oink:: Een hekel aan WIDM?? ??? Wist niet dat dat mogelijk was...

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #192 Gepost op: 6-03-2012, 12:28:50 »
ik snap het ook niet echt, ik denk dat ze gewoon een anti-mij is die alles het tegenovergestelde heeft van mij. plus, ze vind het vervelend dat ik de hele tijd nutteloze gfeitjes vertel zoals: oh! wist je dat de pot is leeggehaalt! en wist je dat 3-1=2? en dat hadewych zwanger is? en dat ik in de top 100 probeer te komenvan de poll!? en wist je dat bla bla bla bla blalalablabalblabalmolblalaba? ze word knettergek van mij  ::rofl:: >:D
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #193 Gepost op: 6-03-2012, 13:18:03 »
kortom. een echte zus van je.

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #194 Gepost op: 6-03-2012, 15:23:53 »
Jawel, is een speciale lijn, ingesteld voor de Tukkers en mensen die denken dat ze dat zijn.

Ja, wij hebben elkaar gesproken vlak voordat we met de shuttlebus vanuit station Hilversum naar het AKN-gebouw gingen voor de eerste van de twee fandagen die in Hilversum werden gehouden. En daarna vast ook nog wel een keer.

Verstandig van de AVRO om het bij die twee keer te laten.

Kijk ik wist het nog wel ;). Het miste toch de sfeer van wat je in Amersfoort hebt daar in Hilversum.

kortom. een echte zus van je.

Hmm zijn mijn zusje en ik dan geen echte zussen? Want zij gaat mee 18 maart omdat ze ook een groot fan is van het programma ;)

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #195 Gepost op: 6-03-2012, 16:47:41 »
Kijk ik wist het nog wel ;). Het miste toch de sfeer van wat je in Amersfoort hebt daar in Hilversum.

Hmm zijn mijn zusje en ik dan geen echte zussen? Want zij gaat mee 18 maart omdat ze ook een groot fan is van het programma ;)

Dan zou ik ook geen echte zus hebben ::ohno:: Ze komt niet, dat vindt ze wat overdreven, maar ze volgt WIDM echt wel enthousiast. Verder ook weinig ruzie tussen ons.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #196 Gepost op: 6-03-2012, 16:57:20 »
Dan zou ik ook geen echte zus hebben ::ohno:: Ze komt niet, dat vindt ze wat overdreven, maar ze volgt WIDM echt wel enthousiast. Verder ook weinig ruzie tussen ons.

In dat geval zou ik amper familie hebben. Bijna iedereen in mijn familie heeft een grote afkeer van Wie is de Mol. Ik ben denk ik geadopteerd. ::rofl::

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #197 Gepost op: 6-03-2012, 17:01:20 »
In dat geval zou ik amper familie hebben. Bijna iedereen in mijn familie heeft een grote afkeer van Wie is de Mol. Ik ben denk ik geadopteerd. ::rofl::
Wat ben ik nou blij; ik heb dit seizoen m'n vader ook kunnen overtuigen te kijken, en ook hij heeft op het forum van alles opgezocht over bijvoorbeeld de roodshowhint. Hij was wel boos op het programma vanwege het feit dat er niks werd onthuld vorige aflevering en zegt niet meer te willen kijken omdat hij boos is op Art ::rofl::
Mijn broertje zou dan weer wel famillie zijn, want hij vind WIDM vreselijk.  8)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #198 Gepost op: 6-03-2012, 17:18:42 »
O my lord, het kwartetspel wordt geveild!  ::bravo::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #199 Gepost op: 6-03-2012, 17:21:21 »
En Tim's verkleedoutfit  ::rofl::