Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 116287 keer)

Offline Scoobyboogie

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #180 Gepost op: 24-02-2012, 16:29:26 »
Vandaag was er weer een moment qua montage die richting Hadewych ging. Namelijk het omhoog houden van de vrijstelling met daarop: De Mol waar je doorheen kon kijken en wie zag je: Hadewych zitten. Wel een hele mooie aanwijzing.

Verder was vandaag Hadewych wel diegene die enveloppe pakte met minste geld. Dus ze zou nooit veel geld in de pot gooien. Liesbeth liet zich leiden door Tim, dus dankzij Tim verloor ze geld.

Dus Hadewych brengt steeds maar hele kleine beetjes geld in de pot.

Maar Liesbeth ligt er weer het duidelijkste bovenop. Zeker bij die nachtopdracht en de onderhandeling. Dus dat brengt voor mij heel erg de twijfel. Waarom hele tijd zo de nadruk leggen op Liesbeth qua mol.

Dus ik hoop echt dat Hadewych het is, gewoon vanwege een spannende ontknoping!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #181 Gepost op: 24-02-2012, 16:32:52 »
Ik heb nog steeds het idee dat als Liesbeth het is de overgrote meerderheid van de molkijkers zal zeggen: ja, dat wisten we al.
Das nog steeds mijn grootste struikelpunt met Liesbeth als mol.

Ben ik ook bang voor maar dat zou dan meer aan de regie liggen als aan Liesbeth zelf naar mijn mening.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #182 Gepost op: 24-02-2012, 16:36:16 »
Vandaag was er weer een moment qua montage die richting Hadewych ging. Namelijk het omhoog houden van de vrijstelling met daarop: De Mol waar je doorheen kon kijken en wie zag je: Hadewych zitten. Wel een hele mooie aanwijzing.

Verder was vandaag Hadewych wel diegene die enveloppe pakte met minste geld. Dus ze zou nooit veel geld in de pot gooien. Liesbeth liet zich leiden door Tim, dus dankzij Tim verloor ze geld.

Dus Hadewych brengt steeds maar hele kleine beetjes geld in de pot.

Maar Liesbeth ligt er weer het duidelijkste bovenop. Zeker bij die nachtopdracht en de onderhandeling. Dus dat brengt voor mij heel erg de twijfel. Waarom hele tijd zo de nadruk leggen op Liesbeth qua mol.

Dus ik hoop echt dat Hadewych het is, gewoon vanwege een spannende ontknoping!

helemaal mee eens..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Newlocetetie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #183 Gepost op: 24-02-2012, 16:38:31 »
 heeft iemand de muzikale hint van de afvaller van volgende week en de uitleg van de muzikale hint van vorig week of bastaat er ook een topic voor dat ::tandpastasmiley::

Offline Anymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot sinds seizoen 1
Re: Aflevering 8
« Reactie #184 Gepost op: 24-02-2012, 16:40:39 »
heeft iemand de muzikale hint van de afvaller van volgende week en de uitleg van de muzikale hint van vorig week of bastaat er ook een topic voor dat ::tandpastasmiley::

Daar is een apart topic voor:
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=44974.0
If you don't know which tunnel to choose, any mol will take you there

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #185 Gepost op: 24-02-2012, 16:46:11 »
Daarnaast weet Liesbeth niet hoe snel ze "ik ben niet de mol" moet zeggen tegen Hadewych in aflevering 6. Anne-Marie zegt tenminse "misschien". Ik denk dat dat eerder een kandidaat-uitspraak is dan een moluitspraak.

In de deze aflevering zeggen Anne-Marie en Liesbeth beiden "heel eerlijk" dat ze niet de mol zijn.  >:D  Volgens mijn moeder moet het dan wel Hadewyck zijn... :P
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Newlocetetie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #186 Gepost op: 24-02-2012, 17:17:14 »

[/quote] Weten jullie  wat er gebeurd de volgende aflevering met Liesbeth zet het in de reactie hier onder

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #187 Gepost op: 24-02-2012, 17:27:58 »
Niemand weet dat nog.. maar zal wel met een opdracht te maken hebben...
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #188 Gepost op: 24-02-2012, 17:28:06 »
Weten jullie  wat er gebeurd de volgende aflevering met Liesbeth zet het in de reactie hier onder
Die zit op de één of andere lokatie en moet terug gevonden worden voor een mooi bedrag (verdubbeling???)
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 8
« Reactie #189 Gepost op: 24-02-2012, 17:31:15 »
Weten jullie  wat er gebeurd de volgende aflevering met Liesbeth zet het in de reactie hier onder

http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=46027.60
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Newlocetetie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #190 Gepost op: 24-02-2012, 17:39:20 »
Niemand weet dat nog.. maar zal wel met een opdracht te maken hebben...
Een kandidaat ontvoeren en 10101 euro vragen  ::rofl::

Offline Newlocetetie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #191 Gepost op: 24-02-2012, 17:42:09 »
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=46027.60
Bedankt voor je foto's nu weet ik het zeker Liesbeth word gegijzeld

Offline Newlocetetie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #192 Gepost op: 24-02-2012, 17:44:15 »
Die zit op de één of andere lokatie en moet terug gevonden worden voor een mooi bedrag (verdubbeling???)
Geloof mij als Liesbeth de mol blijkt te zijn dan hebben Annemarie en Hadewych spijt dat ze Liesbeth terug hebben gevonden als dat gaat gebeuren

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #193 Gepost op: 24-02-2012, 18:04:02 »
Krijgen jullie onderhand ook van die sterke deja vu gevoelens, de laatste paar afleveringen?  ::rofl::

- Levend schilderij aka Nyoman.
- Brugje op en af aka Puerto del Diablo
- Stier een berg op sjouwen aka kisten een vulkaan op tillen
- Maze (niet in de Nls mol meen ik - leek wel wat op de maïsveld opdracht - maar zo'n beetje in elke internationale serie..)
- Op de foto gaan aka Nadja de fotograaf die hen zichtbaar moest fotograferen op een foeilijk bordje.
- Kwartetten aka pokeren om vrijstelling.
- Nu weer een gijzeling aka Kerstin serie 3...

Ik begrijp best dat het lastig is nieuwe opdrachten te bedenken, dus je krijgt wel variaties op thema's da's begrijpelijk. Maar vind dit er wel vrij veel worden.  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 8
« Reactie #194 Gepost op: 24-02-2012, 18:06:27 »
Krijgen jullie onderhand ook van die sterke deja vu gevoelens, de laatste paar afleveringen?  ::rofl::

- Levend schilderij aka Nyoman.
- Brugje op en af aka Puerto del Diablo
- Stier een berg op sjouwen aka kisten een vulkaan op tillen
- Maze (niet in de Nls mol meen ik - leek wel wat op de maïsveld opdracht - maar zo'n beetje in elke internationale serie..)
- Op de foto gaan aka Nadja de fotograaf die hen zichtbaar moest fotograferen op een foeilijk bordje.
- Kwartetten aka pokeren om vrijstelling.
- Nu weer een gijzeling aka Kerstin serie 3...

Ik begrijp best dat het lastig is nieuwe opdrachten te bedenken, dus je krijgt wel variaties op thema's da's begrijpelijk. Maar vind dit er wel vrij veel worden.  ::)

Heb jij zelf wel een orgineel idee dan? Bij zo'n soort programma krijg je automatisch een dergelijke constructie. Ik vind het juist mooi dat ze zich aanpassen aan de locatie. Stel ze zouden opnieuw een maisdoolhof doen, dan had ik mijn twijfels inderdaad getrokken.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #195 Gepost op: 24-02-2012, 18:08:26 »
Ze "rende" zo ook in het Western dorp. Daar heb ik eigenlijk niemand over gehoord. Alleen de tekening van Vriendlief refereerde daaraan.

Inmiddels heb ik besloten, de tunnel die ik voor afl. 8 ben ingegaan niet meer uit te komen, wat er ook gebeurt.
Jawel! Volgens mij heb ik het genoemd in het grappige momenten topic...

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #196 Gepost op: 24-02-2012, 18:16:04 »
Heb jij zelf wel een orgineel idee dan?
Ik zeg ook niet voor niks: het wordt lastiger originele dingen te bedenken.
Maar het is mij en kennelijk een aantal mensen omdat meerderen over het Nyoman-gehalte begonnen, opgevallen. Geen reden om iemand daarom aan te vallen, Jelsir. Kritiek, liefst constructieve, moet kunnen lijkt me.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #197 Gepost op: 24-02-2012, 18:19:39 »
Ik vind het niet zo erg dat sommige opdrachten lijken op opdrachten uit het verleden. Liever een goede gerecyclede opdracht, dan een slappe orginele.

Offline invmat

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #198 Gepost op: 24-02-2012, 18:47:16 »
Krijgen jullie onderhand ook van die sterke deja vu gevoelens, de laatste paar afleveringen?  ::rofl::

- Levend schilderij aka Nyoman.
- Brugje op en af aka Puerto del Diablo
- Stier een berg op sjouwen aka kisten een vulkaan op tillen
- Maze (niet in de Nls mol meen ik - leek wel wat op de maïsveld opdracht - maar zo'n beetje in elke internationale serie..)
- Op de foto gaan aka Nadja de fotograaf die hen zichtbaar moest fotograferen op een foeilijk bordje.
- Kwartetten aka pokeren om vrijstelling.
- Nu weer een gijzeling aka Kerstin serie 3...

Ik begrijp best dat het lastig is nieuwe opdrachten te bedenken, dus je krijgt wel variaties op thema's da's begrijpelijk. Maar vind dit er wel vrij veel worden.  ::)

Maze had veel weg van doolhofopdracht in seizoen 1 :D

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #199 Gepost op: 24-02-2012, 19:09:59 »
Ik zeg ook niet voor niks: het wordt lastiger originele dingen te bedenken.
Maar het is mij en kennelijk een aantal mensen omdat meerderen over het Nyoman-gehalte begonnen, opgevallen. Geen reden om iemand daarom aan te vallen, Jelsir. Kritiek, liefst constructieve, moet kunnen lijkt me.  ;)
Daarbij kwam bij Nyoman bij velen (in de Tim-tunnel) weer het beeld naar boven van Yvon die wel twintig Nyomannen kon vinden en Tim die als mol de ene na de andere kunstkenner zou wegsturen ....
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)