Poll

Wat vond jij de beste molactie van Anne-Marie?

Dropping
2 (3.1%)
Gletsjer
2 (3.1%)
Brug
1 (1.5%)
De Trap
0 (0%)
Jeep
1 (1.5%)
Rooksignalen
0 (0%)
Riverjet
2 (3.1%)
Jokerspel
0 (0%)
Snorkelen
3 (4.6%)
Executie Höfði
1 (1.5%)
Vliegtuig
0 (0%)
Westerndorp
1 (1.5%)
Boogschieten
32 (49.2%)
Het Licht
0 (0%)
De Stier
17 (26.2%)
Drie Bruggen
1 (1.5%)
Gedrag
0 (0%)
Labyrinth
2 (3.1%)
Ontvoering
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 65

Auteur Topic: [Discussie] Rank de Molacties  (gelezen 20719 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
[Discussie] Rank de Molacties
« Gepost op: 9-03-2012, 13:01:54 »
Rank hier de molacties van Anne-Marie.
Selecteer voor je zelf een top 5.
Beargumenteer waar nodig.

In de volgende post staat de letterlijke uitleg van de molacties van Anne-Marie door de AVRO.
Enkele opdracht zijn weg gelaten omdat hier sprake was van een hulpmol.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Discussie] Rank de Molacties
« Reactie #1 Gepost op: 9-03-2012, 13:02:06 »
Dropping
De Mol heeft de klok in het vliegtuig een uur doorgeklikt, zodat er in plaats van drie uur, maar twee uur de tijd was om met z’n allen bij het vliegtuig te komen.

Gletsjer
De Mol heeft de posities van de kokertjes op de gletsjer zo onduidelijk getekend, dat Liesbeth ze niet kon vinden.

Brug
De Mol heeft zichzelf in de groep gemanoeuvreerd waar het meeste geld te verliezen was: de groep die Frits moest aanvallen. Nadat haar mede-aanvallers al waren geraakt door Frits, was het een koud kunstje om ook door Frits geraakt te worden.

De Trap
De Mol heeft geprobeerd ‘min’ en ‘keer’ om te wisselen, zodat de som verkeerd zou worden gemaakt.

Jeep
De Mol heeft slingerend over de vlakte gereden, maar kreeg van Frits en Dio nog een kans in de schoot geworpen: ze mocht samen met Maarten het geschreven woord ontcijferen.

Rooksignalen
De Mol wist wat de voorspelling van Maarten was en dat de opdracht gehaald moest worden.

Riverjet
De Mol kon het bord van William niet lezen: Acteurs met een C.

Jokerspel
De Mol koos uiteraard voor een joker en niet voor de envelop, want daar zat geld in.

Snorkelen
Aangekomen bij Art, wist de Mol dat zij en Hadewych de volgorde niet goed hadden gezien.

Executie
Behalve haar eigen twee gesprekken, kon de Mol ook meeluisteren met de andere gesprekken.

Vliegtuig
De Mol wist dat sommige antwoorden fout waren, terwijl de kandidaten dachten dat ze het goed hadden. Er zou sowieso weinig geld worden verdiend dus de Mol gaf hier gewoon het juiste antwoord op haar vraag: €100,- erbij.

Westerndorp
De Mol speelde een keer tegen Marit en een keer tegen William. Het maakte niet uit wat ze pakte, ze zorgde ervoor dat de ander won en het door haar zelf gepakte geld niet in de pot kwam.

Boogschieten
Hadewych schoot raak en verdiende daarmee € 2500,- voor de pot, daar kon de Mol niks meer aan doen. Om een wit voetje te halen bij de anderen, zei de Mol dat zij zelf raak had geschoten en daarmee verantwoordelijk was voor het geld in de pot.

Het Licht
De Mol heeft de hele tijd dat ze in het veld was, helemaal niks aangesloten.

De Stier
Eerst schreef de Mol de kop van de stier vol met woorden, in de wetenschap dat die woorden aan de finish niet te lezen zouden zijn. Bovendien gooide ze aan de finish een krijtje weg.

Drie Bruggen
De Mol had van zich zelf de juiste inschatting gemaakt en daarmee geen geld verdiend.

Gedrag
De Mol hield Tim niet tegen toen hij voorstelde om als Flamenco-danseres op het plein te gaan staan. Met de ontdekking van Tim, lag het voor de hand dat de ander twee ook snel ontdekt zouden worden.

Labyrinth
De Mol liet zicht pakken door de man met de zakdoek op z’n hoofd.

Ontvoering
De Mol heeft aan het begin van deze opdracht Hadewych al het giswerk laten doen.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Discussie] Rank de Molacties
« Reactie #2 Gepost op: 9-03-2012, 13:07:21 »
1. Boogschieten
2. Krijtje
3. Dropping
4. Höfdihuis
5. Drie bruggen

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Discussie] Rank de Molacties
« Reactie #3 Gepost op: 9-03-2012, 13:08:35 »
Als ik die opsomming van de avro lees wordt ik weer droevig...

Het is misschien flauw maarre... welke Molacties?

Edit: ok het is flauw, als ik moet kiezen dan het krijtje, niet omdat het zo effectief was (had misschien wel gekund natuurlijk) maar omdat het verschrikkelijk leuke beelden opleverde.

Boogschieten vind ik geen Molactie, maar wel verschrikkelijk slim gedaan. Het zal wel voorbesproken zijn met de productie/coaches denk ik
« Laatst bewerkt op: 9-03-2012, 13:10:08 door Eddie_V »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Discussie] Rank de Molacties
« Reactie #4 Gepost op: 9-03-2012, 13:16:03 »
Tja ze kwam niet echt aan mollen toe doordat er blijkbaar een 'gebeurtenis' is geweest in afl. 1 of 2 al waardoor ze al direct keiharde verdenking kreeg.

Dropping is flauw en gratuit. Iedereen had dat simpelweg gedaan.

Gletsjer win je niks, wat heeft het voor zin dat Liesbeth ze niet kon vinden?

Brug was te pruimen met de juiste groep die Frits moest aanvallen. De Trap was ook wel aardig.

Jokerspel en abseilen waren verplichte nummers.

Boogschieten zat ze in de goede groep dus aardig.

Bij de aggregaten en snorkelen was het werk al door de anderen opgeknapt.

Ik kom niet tot een top-5 maar het Labyrinth was dan misschien de beste molactie want vol in de schijnwerpers van de anderen.

Ik vond dus vooral de 'kleine dingen' leuk zoals fout rijden in Ronda enzo en prijs haar acteertalent waar ze in elk geval mij mee bedot heeft, hoe je ook kan denken over de montage ::bravo:: ::love::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Discussie] Rank de Molacties
« Reactie #5 Gepost op: 9-03-2012, 13:18:21 »
Ik vond dus vooral de 'kleine dingen' leuk zoals fout rijden in Ronda enzo en prijs haar acteertalent waar ze in elk geval mij mee bedot heeft, hoe je ook kan denken over de montage ::bravo:: ::love::

Ow ja de verwondering en boosheid na het hofdi huis heeft mij zeker de das om gedaan, goed achteraf was die verwondering terecht natuurlijk  ;D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Discussie] Rank de Molacties
« Reactie #6 Gepost op: 9-03-2012, 13:22:17 »
De stier zet ik op 1. :) Het feit dat Anne-Marie begon met het opschrijven van woorden op de kop, wetende dat daar bij montage van de stier niks van overbleef om te lezen is  ::ok:: En omwille van het feit dat A-M het lef heeft gehad, om in nabijheid van kandidaten een krijtje weg te gooien.  ::ok:: Op twee komt het verdedigen van vrijstellingen op de brug. Ze liet zich opzichtig afschieten door Frits, zodat hij zijn vrijstelling behield èn er geen geld in de pot kwam. Op drie komt pim-pam-pet in a riverjet  ;D Dat Anne-Marie met opzet geen bril op had, zodat ze het bord van William gewoon echt niet kon lezen is ook een geniale mollenstreek. Wel van betrekkelijke eenvoud en geholpen doordat William alle letters op elkaar drukte.. het blijft een mollenstreek. :) Op vier komt het snorkelen, door het opteren voor Tim zijn ouders bij de foto van Marit haar ouders. En op vijf komt het niet tegen houden van Tim om zich als flamengo danseres uit te geven, zodat Hadewych hem sneller zou ontmaskeren  ::rofl:: Gewoon door iets niet te doen kun je dus ook prima een opdracht laten mislukken  ::ok::

1. De stier
2. De brug
3. Pim-pam-pet in a riverjet
4. Snorkelen
5. Gedrag

De klok terugzetten is wel een mollenstreek, maar een geregisseerde. Dus elke mol had dit zo gedaan. Dito voor het voorspellen v/d kandidaten of die wel of niet ging ab en upseilen. Bij dè mollenstreek van het seizoen, in het Höfði-huis heeft Anne-Marie het kaas van haar brood laten eten door Tim. Kiezen voor een joker zou een beetje kandidaat ook doen uit lijfsbehoud. Bij het rooksignalen doorgeven werd A-M overklast door Marit en Liesbeth. Dat systeem was bij uitstek geschikt om te komen tot een goede mollenstreek. Het boogschieten blijf ik geen mollenstreek vinden.

Goed, Hadewych bracht die 2500 euro in de pot, A-M niet. Maar het enige wat A-M met dit 'rookgordijn' letterlijk en figuurlijk probeerde te doen kreeg averechts resultaat! Ze wou de verdenking van zich af krijgen door Hadewych haar pijl te claimen. Maar Hadewych op haar beurt werd hierdoor bevestigd in haar vermoeden dat A-M de mol was. Kortom noch geen mollenstreek noch was het A-M gelukt de verdenking van zich af te krijgen. Au contraire: ze kreeg de verdenking extra op zich!
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Discussie] Rank de Molacties
« Reactie #7 Gepost op: 9-03-2012, 13:26:21 »
Dropping
Geregiseerde actie. De opdracht had net zo goed gewoon 2 uur kunnen duren. Als ze het niet deed was de opdracht wss ook mislukt. Wel mooi voor de beelden.

Gletsjer
Goede subtiele actie. Vooral omdat de aandacht uitging naar de 2e groep.

Brug
Precies wat ze als mol had moeten doen. De beste positie claimen (en nb de verdachte uitspraak van Liesbeth tegengaan en daarmee kandidaats lijken) als laatste overblijven en het geld buiten de pot houden door zich af te laten schieten.

De Trap
Verwarring zaaien op de trap mislukt. Actie waar ik op hoopte -liegen over brilsterkte en groot verschil veroorzaken- niet gezien. Geen molactie

Jeep
Geluk dat ze wordt uitgekozen. Ik ben geen voorstander van anderen de fout laten maken wat ze hier doet, maar pakt goed uit

Rooksignalen
Opdracht slaagt. Als mol kon ze niks meer doen door het geklooi van Dio.

Riverjet
Ik vind deze actie niet heel effectief. Door het bord te missen heb je gewoon meer tijd om sporters met een M te bedenken. Ook doet ze redelijk mee en noemt ze vrij veel antwoorden.

Jokerspel
Makkelijk, effectief, niet opvallend. Mollenactie uit het boekje.

Snorkelen
Weer jammer dat ze Hadewych de fout laat maken.

Executie
Volledig op het conto van Tim. Als hij niet switchte stond Annemarie buitenspel. De molactie op inschatting van Tim of Liesbeth was mooier geweest dan het afluisteren van AM wat per saldo geen effect heeft.

Vliegtuig
Wordt gecorrigeerd door de groep en gaat ook nog eens achteraan staan. Brengt zo geld in.

Westerndorp
Klassieke molactie: Geld pakken waarvan je weet dat het niet in de pot komt omdat je je laat afdrukken. Ook gewaagd gespeeld omdat Tim of Hade William kan afschieten.

Boogschieten
De actie is knap en gedurfd. Maar er is wel geld verdiend in deze opdracht, dat is niet de bedoeling van de mol

Het Licht
Klassieke molactie, heen en weer lopen en niks doen. Hoewel het uiteindelijk niet had uitgemaakt omdat het in het begin al fout was.

De Stier
Dat krijtje weggooien is gewaagd om het zo opzichtig achter de rug van de kandidaten om te doen. Maar vooral het beginnen met schrijven op de kop waardoor veel opnieuw moet is hier de mooie subtiele actie. Ze halen de 100 woorden niet en verdienen 1000 euro minder. Dat komt niet door het weggegooide krijtje, maar door op de kop te schrijven. Dit is denk ik haar best molactie geweest: onopvallend, effectief en slim bedacht.

Drie Bruggen
Zeer effectieve voorspelling. Er kon 2500 verdiend worden, er werd -500 verdien. 3000 minder door zelf te gaan en je medekandidaten vrij goed in te schatten.

Gedrag
Dit valt weer onder een ander de fout laten maken.

Labyrinth
Klassieke molactie

Ontvoering
Opdracht slaagt.



Als mol was Anne-Marie bij de stier op haar best wat mij betreft. Subtiel, onopvallend, effectief en volgens mij zelfs geïmproviseerd. (Als Tim de kop niet los haalde had ze het niet kunnen doen) en dat krijtje is dan leuk voor de terugblik.  De rest opnieuw aan het werk zetten door iets wat jij veel eerder hebt gedaan en dan achter hun rug om nog een kleine molactie uithalen en ook nog eens minder verdienen. Ja, dit was de beste molactie.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Discussie] Rank de Molacties
« Reactie #8 Gepost op: 9-03-2012, 22:42:33 »
Ik heb trouwens wel wat gesneden in de tekst en er zes opdrachten uitgehaald waar mollen niet mogelijk was/waar er gefaald werd.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Discussie] Rank de Molacties
« Reactie #9 Gepost op: 9-03-2012, 22:54:35 »
Dropping
Geregiseerde actie. De opdracht had net zo goed gewoon 2 uur kunnen duren. Als ze het niet deed was de opdracht wss ook mislukt. Wel mooi voor de beelden.

Gletsjer
Goede subtiele actie. Vooral omdat de aandacht uitging naar de 2e groep.

Brug
Precies wat ze als mol had moeten doen. De beste positie claimen (en nb de verdachte uitspraak van Liesbeth tegengaan en daarmee kandidaats lijken) als laatste overblijven en het geld buiten de pot houden door zich af te laten schieten.

De Trap
Verwarring zaaien op de trap mislukt. Actie waar ik op hoopte -liegen over brilsterkte en groot verschil veroorzaken- niet gezien. Geen molactie

Jeep
Geluk dat ze wordt uitgekozen. Ik ben geen voorstander van anderen de fout laten maken wat ze hier doet, maar pakt goed uit

Rooksignalen
Opdracht slaagt. Als mol kon ze niks meer doen door het geklooi van Dio.

Riverjet
Ik vind deze actie niet heel effectief. Door het bord te missen heb je gewoon meer tijd om sporters met een M te bedenken. Ook doet ze redelijk mee en noemt ze vrij veel antwoorden.

Jokerspel
Makkelijk, effectief, niet opvallend. Mollenactie uit het boekje.

Snorkelen
Weer jammer dat ze Hadewych de fout laat maken.

Executie
Volledig op het conto van Tim. Als hij niet switchte stond Annemarie buitenspel. De molactie op inschatting van Tim of Liesbeth was mooier geweest dan het afluisteren van AM wat per saldo geen effect heeft.

Vliegtuig
Wordt gecorrigeerd door de groep en gaat ook nog eens achteraan staan. Brengt zo geld in.

Westerndorp
Klassieke molactie: Geld pakken waarvan je weet dat het niet in de pot komt omdat je je laat afdrukken. Ook gewaagd gespeeld omdat Tim of Hade William kan afschieten.

Boogschieten
De actie is knap en gedurfd. Maar er is wel geld verdiend in deze opdracht, dat is niet de bedoeling van de mol

Het Licht
Klassieke molactie, heen en weer lopen en niks doen. Hoewel het uiteindelijk niet had uitgemaakt omdat het in het begin al fout was.

De Stier
Dat krijtje weggooien is gewaagd om het zo opzichtig achter de rug van de kandidaten om te doen. Maar vooral het beginnen met schrijven op de kop waardoor veel opnieuw moet is hier de mooie subtiele actie. Ze halen de 100 woorden niet en verdienen 1000 euro minder. Dat komt niet door het weggegooide krijtje, maar door op de kop te schrijven. Dit is denk ik haar best molactie geweest: onopvallend, effectief en slim bedacht.

Drie Bruggen
Zeer effectieve voorspelling. Er kon 2500 verdiend worden, er werd -500 verdien. 3000 minder door zelf te gaan en je medekandidaten vrij goed in te schatten.

Gedrag
Dit valt weer onder een ander de fout laten maken.

Labyrinth
Klassieke molactie

Ontvoering
Opdracht slaagt.



Als mol was Anne-Marie bij de stier op haar best wat mij betreft. Subtiel, onopvallend, effectief en volgens mij zelfs geïmproviseerd. (Als Tim de kop niet los haalde had ze het niet kunnen doen) en dat krijtje is dan leuk voor de terugblik.  De rest opnieuw aan het werk zetten door iets wat jij veel eerder hebt gedaan en dan achter hun rug om nog een kleine molactie uithalen en ook nog eens minder verdienen. Ja, dit was de beste molactie.

Riverjet was wel slim aangezien de C 100 euro waard was en niet 50.
Bij het boogschieten kon zij het toch niet helpen dat Hadewych raak schoot?!

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Discussie] Rank de Molacties
« Reactie #10 Gepost op: 9-03-2012, 23:23:45 »
Velen zien het boogschieten als een molactie, maar dat vind ik dus absoluut niet. Het is een goede manier om als kandidaat over te komen (ik geef toe, het zette mij ook op het verkeerde been), maar er is toch 2500 euro in de pot gekomen. Volgens de meeste van jullie is de beste molactie dus niet als er geld uit de pot gaat :O
AZ Landskampioen '08/'09

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Discussie] Rank de Molacties
« Reactie #11 Gepost op: 9-03-2012, 23:30:14 »
Velen zien het boogschieten als een molactie, maar dat vind ik dus absoluut niet. Het is een goede manier om als kandidaat over te komen (ik geef toe, het zette mij ook op het verkeerde been), maar er is toch 2500 euro in de pot gekomen. Volgens de meeste van jullie is de beste molactie dus niet als er geld uit de pot gaat :O

Nee het slim iets te claimen wat zij gedaan heeft wat ze eigenlijk helemaal niet gedaan heeft.

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Discussie] Rank de Molacties
« Reactie #12 Gepost op: 9-03-2012, 23:37:00 »
Nee het slim iets te claimen wat zij gedaan heeft wat ze eigenlijk helemaal niet gedaan heeft.

Ik weet dat het een slimme actie is, maar geen molactie, want ik vind dat het pas een molactie is als er wordt voorkomen dat ze het geld winnen.
AZ Landskampioen '08/'09

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Discussie] Rank de Molacties
« Reactie #13 Gepost op: 9-03-2012, 23:38:27 »
Velen zien het boogschieten als een molactie, maar dat vind ik dus absoluut niet. Het is een goede manier om als kandidaat over te komen (ik geef toe, het zette mij ook op het verkeerde been), maar er is toch 2500 euro in de pot gekomen. Volgens de meeste van jullie is de beste molactie dus niet als er geld uit de pot gaat :O
nouja ze heeft wel gemold omdat ze alle pijlen expres verkeerd schoot. En als dan een andere kandidaat het vlot raakt ( waar zij geen invloed op heeft), is het een geniale zet om de pijl te claimen ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Discussie] Rank de Molacties
« Reactie #14 Gepost op: 9-03-2012, 23:40:17 »
Ik weet dat het een slimme actie is, maar geen molactie, want ik vind dat het pas een molactie is als er wordt voorkomen dat ze het geld winnen.

Maar ze kan toch niet voorkomen dat hadewych wel raak schiet?
En wat kun je dan nog doen als mol? Het enige wat ze kan doen is een rookgordijn opwerpen met een valse actie, wat absoluut bevestigd dat dit een molactie is.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Discussie] Rank de Molacties
« Reactie #15 Gepost op: 10-03-2012, 00:35:29 »
nouja ze heeft wel gemold omdat ze alle pijlen expres verkeerd schoot. En als dan een andere kandidaat het vlot raakt ( waar zij geen invloed op heeft), is het een geniale zet om de pijl te claimen ::jaja::

Het is zeer zeker een geniale zet, om als mol de verdenking van je af te krijgen. Helaas voor A-M stond Hade naast haar en had Hade dus andermaal de bevestiging dat A-M de mol was.

Maar ze kan toch niet voorkomen dat hadewych wel raak schiet?
En wat kun je dan nog doen als mol? Het enige wat ze kan doen is een rookgordijn opwerpen met een valse actie, wat absoluut bevestigd dat dit een molactie is.

De mol kan inderdaad moeilijk voorkomen dat een kandidaat raak schiet. En nogmaals.. dat rookgordijn opwerpen om iemand andermans pijl te claimen als de jouwe is geniaal als afleiding van jouw identiteit als mol. Maar niet als molactie. Want definieer dan eens molactie. Een molactie/mollenstreek is imho er een waarbij de mol een opdracht saboteert. In geval van het boogschieten had A-M ofwel dus de bogen van kandidaten onklaar kunnen maken, om zo te voorkomen dat het vlot in de fik vloog. Want als mol maakt het jou toch geen fluit uit dat een kandidaat of twee in dit geval gaan strijden om een vrijstelling? The more, the merrier qua kandidaten die in het spel zitten voor de mol. Waarom? Dan blijf je, als mol, door de grootte v/d groep langer onopgemerkt.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Discussie] Rank de Molacties
« Reactie #16 Gepost op: 10-03-2012, 00:41:08 »
Maar ze kan toch niet voorkomen dat hadewych wel raak schiet?
En wat kun je dan nog doen als mol? Het enige wat ze kan doen is een rookgordijn opwerpen met een valse actie, wat absoluut bevestigd dat dit een molactie is.

Dat bedoel ik ook totaal niet en ik zeg ook niet dat het geen geniale actie is en dat ze er niks aan kan doen enz. Ik wil alleen maar zeggen dat naar mijn idee een molactie een actie is waarbij de mol geld uit de pot haalt. Daarom vind ik het vreemd dat veel mensen dat kiezen als beste molactie en dat ie er sowieso bij staat, maar iedereen heeft daar zijn eigen mening over :)
AZ Landskampioen '08/'09

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Discussie] Rank de Molacties
« Reactie #17 Gepost op: 10-03-2012, 00:52:51 »
1. de pijl  (gedurfd)
2. het krijtje  (geweldige tv)
3. de stier  (doortrapt)
4. jeep  (duidelijk zichtbaar voor iedereen)
5. 3 bruggen ( ze was hierdoor voor de overige kandidaten duidelijk in het gezichtsveld)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Discussie] Rank de Molacties
« Reactie #18 Gepost op: 10-03-2012, 00:53:30 »
@ jelsir waarom maar 1 optie in de poll?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Discussie] Rank de Molacties
« Reactie #19 Gepost op: 10-03-2012, 01:13:24 »
Het is zeer zeker een geniale zet, om als mol de verdenking van je af te krijgen. Helaas voor A-M stond Hade naast haar en had Hade dus andermaal de bevestiging dat A-M de mol was.

Nee, dat is niet waar. Hadewych dacht eerst dat zij het was, maar twijfelde toen Anne-Marie direct de pijl claimde. Ze geloofde toen dat Anne-Marie het vlot in brand had geschoten, want pas in aflevering 10 (bij de onthulling) zien we haar op tafel roffelen, en roepen: "Zie je nou wel! Zie je nou wel!"
Goede jacht!