Oh, dan hadden Fatima, de broertjes en Tess niet op Lodewijk mogen stemmen. Iemand eruit stemmen maar wel mee profiteren van zijn inspanningen, dat is namelijk laag bij de grond.
Wat bazel jij nu allemaal? Iemand afbreken die inspanningen doet maar ervan meeprofiteren is dwaas, ik hoop dat we het daar tenminste over eens zijn. Dat is algemeen en gold dus onder andere ook voor de luieriken van vorig jaar die Nicolas lagen af te breken en zelf niks anders deden dan roddelen en klagen, voor Willy en Fajah en hun flauwe Jonny Bravo opmerkingen ondanks het feit dat Olivier in bomen klimt om eten te halen en dat ze daar uiteraard van mee aten, en moesten de broertjes Lodewijk uitlachen omdat hij het dak waterdicht maakte ofzo zou dat ook voor hun gelden.
Stemmen op iemand die het niet verdient is iets anders. Het kan voor de kijker natuurlijk onrechtvaardig overkomen, maar het is een deel van het spel, anders moet je immuniteit geven aan de hardste werker en dan is het hele tactische aspect van het spel weg. Nicolas was vorig jaar meer Robinsonwaardig dan iedereen die hem eruit stemde, Olivier was de meest Robinsonwaardige van zijn kamp en Lodewijk ook van zijn kamp. Maar betekent dat dat stemmen op die mensen laag bij de gronds is?? In mijn ogen in elk geval niet, want het stemmen slaat op een ander aspect van het spel dan het survivallen.
Wat heb je nou aan een trosje rode vruchten, ze hebben volgens mij eten zat. Ze krijgen zelfs iedere keer eten erbij.
Ja? Dan moet je eens naar de interviews achteraf kijken of luisteren. Als de gemiddelde deelnemer een tiental kilo afvalt in gemiddeld minder dan een maand, dan lijkt het mij niet dat ze eten zat hebben.