Ik ben erg blij dat Min Hee nu nog in de expeditie zit, maar ik vind het jammer dat het pokertrio haar alsnog veel schade heeft toegebracht. Het is in een volgende eilandraad heel gemakkelijk om Min Hee alsnog naar huis te sturen door haar grote hoeveelheid eerdere stemmen. Of Min Hee krijgt de meeste stemmen en moet naar huis, of er is een gelijke stand en dan moet Min Hee alsnog naar huis (door de vier stemmen van aflevering 9). Ik verwacht dat Christophe en Fatima alsnog zullen proberen haar te elimineren.
Met wie moeten Chris en Faat dat dan realiseren? 2 stemmen zijn niet voldoende, Peggy is onzeker, en derest sluit zich noooit aan bij deze 2. Ik blijf erbij, Fatima is afgeschreven, niemand vertrouwd haar, niemand heeft echt iets met haar. Als Christophe slim is en echt voor het spel wil gaan laat hij Fatima vallen en stemd hij ook op Fatima!! Iedereen zal dan verbaasd zijn en zijn mening over Christophe bijstellen. Vervolgens moet Christophe een complot gaan vormen met de belgen, dat kan nog lukken ook!
Al denk ik niet dat Christophe de ballen heeft om Fatima te laten vallen.. maar dat is zijn enige redding