Auteur Topic: Gouden Televizier-Ring 2012  (gelezen 97137 keer)

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #380 Gepost op: 20-10-2012, 00:09:40 »
Gouden Televizier Ring gala 2012 - Rode loper  (Interview met Art, William, Liesbeth en Hadewych)
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1297816

Gouden Televizier Ring gala
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1297689

Hoe heurt het eigenlijk? (Op de afterparty met Jort Kelder)
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1297838

Best epic dat Ewout gewoon doodleuk art interviewd

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #381 Gepost op: 20-10-2012, 00:36:43 »
Maar waarom zou het nu niet lukken?
Omdat WIDM een winterprogramma is.

Wat moet je doen om het dan WEL te winnen?
In oktober uitzenden.

Als wij in oktober zouden uitzenden hadden we nu al zes ringen gehad. Wij kunnen doen wat we willen, met molloten zijn we te weinig en de gewone kijker is WIDM allang vergeten omdat ze eveneens naar die andere programma's kijken en die zijn recenter.

Die hele ring is bij voorbaat niet een eerlijke meting, omdat het een momentopname is. Zo simpel is het. En dan is de vraag of je zo'n prijs wel moet willen winnen. Persoonlijk vind ik de hele hype er rond een beetje achterlijk (en ja, dat vond ik ook al voor de uitslag!)

Als je het hele jaar kon stemmen, zou het denk ik anders worden. Waarom kan dat eigenlijk niet?

Eigenlijk best wel raar dat wij het bijna belachelijk vinden als wi niet wint. 'Ja, maar in Wie is de Mol is zoveel aandacht besteed en het is zo goed.' Alsof dat niet voor The Voice of Ali B geldt. Deal with it. 8)
Waarom is het raar dat wij het bijna belachelijk vinden dat een programma met dit jaar 2.000.000 kijkers,  dat al 13 seizoenen draait en bovendien altijd al goed bekeken is, en gewoon nog altijd verschrikkelijk goed in mekaar zit, niet wint? Ik vind dat niet raar.

Komt gewoon omdat je maar 1x mocht stemmen, tvoh heeft veel meer kijkers. Wij stemmen hier normaal tenminste een keer of 10 op widm. Dat kon nu niet.
Het spijt me dat ik het zeg hoor, maar 1x stemmen per persoon is simpelweg eerlijker. Ik vind het goed dat ze dat hebben gedaan. Nu nog zo dat ieder persoon sowieso maar één stem kan uitbrengen, en we hebben tenminste een eerlijke telling. Of Widm dan de meeste stemmen krijgt interesseert me gek genoeg niet zo veel. Ring of geen ring, zolang er nieuwe seizoenen komen ben ik blij.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #382 Gepost op: 20-10-2012, 00:59:56 »
We worden natuurlijk wel elk jaar genomineerd, dus dat het al maanden niet meer op de buis is, kan nooit alleen de reden zijn.

Daarbij vind ik (in tegenstelling tot TV Kantine en VI) TVOH ook een zeer terechte ringwinnaar. Als WIDM dit jaar had gewonnen, moest van mij TVOH hem volgend jaar winnen. Andersom mocht van mij ook (maar liever niet natuurlijk ;)). Ben iig al lang blij dat Ali B hem niet heeft XD

Offline J0RNN17

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • TIME Person of the year 2006
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #383 Gepost op: 20-10-2012, 01:23:18 »
Best epic dat Ewout gewoon doodleuk art interviewd

En Ewout zegt ook zo leuk:

'Ik leef zo met jullie mee'

Hahaha nu weten we waarom ;p
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #384 Gepost op: 20-10-2012, 01:27:20 »
Jammer, maar het was natuurlijk te verwachten. TVOH kon gewoon tijdens hun eigen uitzendtijd reclame maken. Bovendien is het ook een goed programma dat ook internationaal hoge ogen gooit.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #385 Gepost op: 20-10-2012, 01:30:12 »
Die foto van het 'IkbendeMol' account waar geen hoofd op te zien was, is Ewout Genemans. Zag het net toen ik de lopershow terug keek en hij had hetzelfde aan. Zou het al iets betekenen?

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #386 Gepost op: 20-10-2012, 03:25:27 »
En toen had WIDM weer niet gewonnen...  :\'(

Maar het Gala hebben we met zijn drieën (Lau, Heinz en ik) meegemaakt en de afterparty was ook heel gezellig! Laura gaat denk ik nog wat foto's posten straks :)
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #387 Gepost op: 20-10-2012, 03:32:55 »
Volgend jaar dan maar. Volgens de molcrew wordt WIDM 2013 nog vele malen beter dan 2012. Dus dat belooft wat! En de avond was top. ::wijn:: ;D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #388 Gepost op: 20-10-2012, 03:33:22 »
Voor de vierde keer op rij een teleurstelling, wat de Ring betreft. Dit jaar konden we slechts één keer stemmen en dat is het voornaamste wat ons genekt heeft, daar ben ik van overtuigd. Daarbij blijft het een nadeel dat er op dit moment geen seizoen loopt. Verder was de avond top!


Eén foutje: ik zat pontificaal tussen de BN'ers in het Ali B vak (ieder genomineerd programma heeft zijn eigen vak). Ik zat dus in mijn eentje te joelen en klappen voor WIDM, tussen de Ali fans... ach, kan gebeuren. ;)
« Laatst bewerkt op: 20-10-2012, 03:36:15 door Lautjuh »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #389 Gepost op: 20-10-2012, 09:27:20 »
Waarom is het raar dat wij het bijna belachelijk vinden dat een programma met dit jaar 2.000.000 kijkers,  dat al 13 seizoenen draait en bovendien altijd al goed bekeken is, en gewoon nog altijd verschrikkelijk goed in mekaar zit, niet wint? Ik vind dat niet raar.
Omdat het niet het enige goede programma is. Blijkbaar vinden meer mensen dat The Voice hem verdient. Dat is óók een verschrikkelijk goed programma volgens velen. Die hebben meer kijkers en internationaal succes. Het is een publieksprijs, het publiek beslist.
...óf niet!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #390 Gepost op: 20-10-2012, 09:52:05 »
Viviënne van den Assem natuurlijk!
Yep, die naam was ik even kwijt. Maar dat is dus waar ik heen wil. Met de door mij genoemde programma's tekent zich een patroon af.

Je kan het in kaart brengen, maar schiet je er eigenlijk wel iets mee op, anders dan dat we VOOR de bekendmaking door de Avro voor een groot deel de deelnemers al ''getraceerd'' hebben? Tel ik goed, dit jaar zaten we als collectieve speurder op 70 procent, als je uitgaat van het lijstje met meest genoemde namen.

Ik baal, ben teleurgesteld, maar wat kun je eraan doen? Het programma dat de Ring volgens de trouwe fans het meest verdient, heeft die weer niet gewonnen. Fans van TVOH denken daar juist anders over.

Ik ben benieuwd naar de foto's van het gala. Het was wel weer een geweldige chaos, de sfeer was zo te zien als vanouds.


Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #391 Gepost op: 20-10-2012, 10:04:01 »
Omdat het niet het enige goede programma is. Blijkbaar vinden meer mensen dat The Voice hem verdient. Dat is óók een verschrikkelijk goed programma volgens velen. Die hebben meer kijkers en internationaal succes. Het is een publieksprijs, het publiek beslist.
Tuurlijk. Puur cijfermatig en objectief bekeken wordt The Voice door meer mensen gewaardeerd, en dus is het de winnaar.

Alleen het leven is nu eenmaal niet cijfermatig en objectief. Puur omdat wij molloten zijn is ons gevoel dat het anders had moeten zijn. En dat levert frustratie op bij sommigen en die uit zich op een bepaalde manier. Ik vind het niet raar dat dat gebeurt. Zo werken fanclubs ;)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #392 Gepost op: 20-10-2012, 10:08:41 »
Volgend jaar dan maar. Volgens de molcrew wordt WIDM 2013 nog vele malen beter dan 2012. Dus dat belooft wat! En de avond was top. ::wijn:: ;D

Voor de vierde keer op rij een teleurstelling, wat de Ring betreft. Dit jaar konden we slechts één keer stemmen en dat is het voornaamste wat ons genekt heeft, daar ben ik van overtuigd. Daarbij blijft het een nadeel dat er op dit moment geen seizoen loopt. Verder was de avond top!
Eén foutje: ik zat pontificaal tussen de BN'ers in het Ali B vak (ieder genomineerd programma heeft zijn eigen vak). Ik zat dus in mijn eentje te joelen en klappen voor WIDM, tussen de Ali fans... ach, kan gebeuren. ;) \

En toen had WIDM weer niet gewonnen...  :\'(
Maar het Gala hebben we met zijn drieën (Lau, Heinz en ik) meegemaakt en de afterparty was ook heel gezellig! Laura gaat denk ik nog wat foto's posten straks :)

+1 ::bravo::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #393 Gepost op: 20-10-2012, 11:21:14 »
Tuurlijk. Puur cijfermatig en objectief bekeken wordt The Voice door meer mensen gewaardeerd, en dus is het de winnaar.

Alleen het leven is nu eenmaal niet cijfermatig en objectief. Puur omdat wij molloten zijn is ons gevoel dat het anders had moeten zijn. En dat levert frustratie op bij sommigen en die uit zich op een bepaalde manier. Ik vind het niet raar dat dat gebeurt. Zo werken fanclubs ;)
Ach so.


Ik vond trouwens dat er weinig aandacht was voor de inhoud van de programma's.  Widm, jullie zijn al 5x genomineerd en tvoh, jullie hebben internatinaal succes, ja, maar waar gaat het programma over? Ik heb de afgelopen weken niemand gehoord over het meespeurgehalte van de Mol, waar toch de kracht van het programma in zit.
...óf niet!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #394 Gepost op: 20-10-2012, 11:35:24 »
Tuurlijk. Puur cijfermatig en objectief bekeken wordt The Voice door meer mensen gewaardeerd, en dus is het de winnaar.

Alleen het leven is nu eenmaal niet cijfermatig en objectief. Puur omdat wij molloten zijn is ons gevoel dat het anders had moeten zijn. En dat levert frustratie op bij sommigen en die uit zich op een bepaalde manier. Ik vind het niet raar dat dat gebeurt. Zo werken fanclubs ;)
Vorig jaar waren de reacties vanuit Realitynet-perspetief gezien negatiever. Ik maakte me daar zelf ook schuldig aan, en ik ben nooit van plan geweest me dit jaar op een soortgelijke manier te uiten. Vandaar ook mijn oproep om sportief te reageren als WIDM het weer niet zou halen.

Natuurlijk is het balen. Het idee om WIDM zo rond het Gala ''in de media'' te houden, kwam ondermeer vanuit Realitynet. Op de fandag hebben meerdere mensen zich ook in die zin uitgelaten, voor zover ik weet.

@Pac-Mol, ik denk dat je wat WIDM in de goede richting zit. Probeer mensen om je heen enthousiast te maken om eens een aflevering of een seizoen te kijken. Ik heb dat eens geprobeerd met mensen waarvan ik wist dat ze vrijwel alleen naar GTST keken.

Wat kreeg ik als reactie? ''Ach, het is het zoveelste programma met aan het eind van iedere aflevering iemand die naar huis moet, daar zijn er al zoveel van''.

Mis, helemaal mis. Er zijn inderdaad veel programma's met dat concept. Klopt helemaal. Maar noem eens een programma met dat concept dat nu op televisie is, dat er al was voordat Wie is de Mol op televisie was? Bij mijn weten is dat er niet. Wie is de Mol? is op dat gebied het eerte.


Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #395 Gepost op: 20-10-2012, 11:37:28 »
Robinson?

Offline Toupeira

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #396 Gepost op: 20-10-2012, 11:49:56 »
Robinson?
ER begon 15 september 2000
WIDM begon 19 november 1999
Ook niet dus  ;)

Offline J0RNN17

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • TIME Person of the year 2006
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #397 Gepost op: 20-10-2012, 12:07:18 »
Die foto van het 'IkbendeMol' account waar geen hoofd op te zien was, is Ewout Genemans. Zag het net toen ik de lopershow terug keek en hij had hetzelfde aan. Zou het al iets betekenen?

Volgens mij was dat William Spaaij..
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #398 Gepost op: 20-10-2012, 12:10:50 »
ER begon 15 september 2000
WIDM begon 19 november 1999
Ook niet dus  ;)

En de eerste aflevering van De Mol was  6 december 1998.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #399 Gepost op: 20-10-2012, 12:14:14 »
DAT is wat ik bedoel!

Nog VOOR Big Brother.

Dat het programma bij ons Wie is de Mol? is gaan heten, doet niets af aan het concept.