Ik kan me wel vinden in de visie van
Vahnstad Ik ben Nederlander trouwens
Tess erg leuke meid, doorzetter, vriendelijk, tactisch waar nodig, alleen inderdaad wel zo dat ze wel een koeienoog eet maar wel afhankelijk is van andere bij de allereerste proef waar ze niet eens zichzelf aan een touw kan optrekken
Maar wel de mooiste meid ooit in ER !!
(mijn mening)
Christophe en Matthias vind ik leuk/grappig en spelen het spel goed.
Wel stoord het me dat het de andere kandidaten niet opvalt...
Als je weet dat Christophe/Matti en Fatima pokerspelers zijn, kan je eigenlijk al verwachten dat dit tevens tactische spelers zijn..
(
Niko favoriet van mij van vorig jaar, was gamer, toen ook niet echt onverwachts dat hij een tactische speler was)
Mensen inschatten, informatie inwinnen..dit mis ik een beetje bij sommige huidige kandidaten, of dat komt nog, anders zijn sommige kandidaten wel heel erg dom..
Peggy heb ik ook helemaal niets mee.. iritant dat weer niet echt maar ze mag er wel uit van mij.
Idemdito met Joke en MinHee!
Lodewijk is ook een interessante/sterke kandidaat, alleen wel dom en goedgelovig als hij met zijn 5 munten niet oppast voor een complot.
Als de kandidaten slim zijn, houden ze Paul in het spel, het heeft namelijk geen zin om op hem te stemmen, is geen gevreesde tegenspeler, speelt het spel toch niet, en je maakt er gemakkelijk vrienden mee.
En iedereen is tegen Gene, kan ik me wel iets in vinden, maar van mij mag hij ook nog wel even blijven, dan is er lekker wat opschudding hier en daar, en eerlijk is eerlijk, hij is tot dusver nog geen slechte kandidaat, vond eerder dat de proeven verloren gingen dankzij Zoey, Joke en Olivier. Wel stoor ik me eraan dat hij steeds op Ruud blijft stemmen..
Het is terecht dat Zoey eruit is, ze was wel vriendelijk, leuke meid daar niet van, maar ongeschikt als Robinson...