Heb de eerste vijf seizoenen niet gezien, dus daar kan ik geen oordeel over vellen. Van de overige seizoenen springt er voor mij niet echt iets uit, maar als ik zou ze moeten rangschikken zou ik het ongeveer zo doen:
2009: op dat gekibbel met die 34 vrouwen op één eiland na wat mij betreft het beste seizoen dat ik heb gezien. Die jungletocht was erg mooi, het tweede deel erg boeiend en de cast was ook goed.
2005: zeer goede cast, al was het spel vanaf de samensmelting niet echt boeiend meer.
Strijd der Titanen: aardig seizoen en gelukkig kende ik slechts drie kandidaten. De band tussen kandidaten uit hetzelfde seizoen speelde soms helaas een te grote rol in het spel.
2011: leuk seizoen en dito groep. De invloed van het winnaarseiland op het spel, de overdaad aan prijzen en de manier van bepalen van de winnaar maakten het echter een stuk minder.
2006: degelijk seizoen, paar leuke kandidaten.
2007: die 100 kandidaten was op zich wel leuk voor een keer, maar het laatste deel was vrij saai.
2010: tot de samensmelting erg leuk seizoen. Daarna verdronk het werkelijk in saaiheid.
2008: vreselijk seizoen en stuk voor stuk onboeiende kandidaten. Het tegencomplot kwam helaas te laat, anders was het misschien nog wat geworden.
Heb dus voor 2009 gekozen.