Joke vind ik wel mooi qua lichaam en gezicht.
Op zich een redelijke aflevering, het spannendste moment was voor mij het duel van Tess en Fajah.
gelukkig is Fajah door naar de samensmelting, ik hoopte dat al sinds ze eruit was gestemd.
Op zich was het wel een leuke twist dat er werd gestemd wie mocht meedoen aan de immuniteitsproef, alleen hoop ik dat dit wel eenmalig is.
Ik had het zelf eerlijker gevonden als het addertje onder het gras niet was dat diegen zonder stemmen kans maakten op 2 negatieve stemmen, maar juist de mensen die wel een stem hadden en mee mogen doen aan de proef.
Het was wel een hele leuke proef, toen ik het hoorde dacht ik gelijk aan de strijd der titanen. Ik kan me voorstellen dat de proef erg moeilijk was voor de kandidaten, zeker omdat je zo moe bent en al want drank op hebt, knap dat ze het 2,5 uur hebben volgehouden!
Ik ben trouwens benieuwd of het strand waar het feestmaal was het nieuwe strand wordt waar ze gaan leven, en of ze de mastrassen mogen houden, of dat die ene malig waren.
Ook ben ik benieuwd of er nog een rol is voor de mangrove, ik zou me er niet over verbazen als dat namelijk zo is.
Ik ben erg benieuwd naar de aflvering van volgende week, de preview belooft al vuurwerk!