Jammer voor Tess dat ze naar huis moest, maar Fajah wel oververdiend door naar de samensmelting!
Ik vond dit ook absoluut één van de spannendste duels, ontzettend leuk duel om te kijken.
Ben net als zovelen hier nu ook echt benieuwd hoe het spel verder zal gaan. Ik hoop ook echt dat de anderen nu echt een keer het trio uit elkaar gaan halen. Als ze het nu nog niet gaan doen dan zijn ze echt euh...dom
Ik vond het trouwens echt grappig toen Christophe zo over de stemming aan het praten was zo van: "Ik zat vrij relaxed op die stemming want ik dacht ik krijg er toch één", en vervolgens krijgt ie er geen omdat zijn eigen broer niet op hem stemt.
De slaapproef: geweldige proef natuurlijk!
Ik hoopte dan ook echt dat Christophe de 2 zwarte stemmen zou krijgen, - had helemaal geweldig geweest na die domme actie van z'n broer - maar helaas werd het Paul.
Enfin, ik ben heel benieuwd wat het wordt volgende week!
De proef aan de balk vind ik ook altijd supertof om te kijken, maar inderdaad wel jammer dat er al zoveel verklapt wordt in de preview.
Ik denk (en hoop) trouwens ook wel dat Min Hee er niet uit gaat. Ligt er te dik op. Hooelijk wordt het 1 van de 3, wie van de 3 maakt me niet zo uit want ze mogen er van mij alle 3 uit.
Vraag me trouwens ook af of de mangrove nog enige rol van betekenis zal gaan hebben?