Over vragen gesproken ... R.I.P. Miek1999 ... wat is haar overkomen? En wie is hier verantwoordelijk voor?
RIP Miek, had graag meer van haar gezien. En ja wie is hier verantwoordelijk voor. Hoe dan ook is het een onverwacht iemand want alle Berlijn personages zitten bij elkaar, liggen in het ziekenhuis of zijn alweer ergens anders. Onverwachte dood wel.
Verder ... waarom wil Kaaasje zichzelf opeens aangeven?
Geloof er niets van. Kaaasje de crimineel is ook zonder wapen wel sterker dan Molduck de nieuwslezeres, die heeft nog wel mogelijkheden om weg te komen.
Waarom hebben Swifty en Silvermaiden zich aangesloten bij het Mollenmania pact?
Goeie vraag, vroeg ik mij ook af hoe die opeens bij de groep hoorden. Sowieso Swifty de agent die opeens samenwerkt met shady Mollenmania, Putyourhansup die volgens mij ook gezocht werd, net als Duncton hoewel Swifty dat schijnbaar niet weet en mwah D*N is ook een ex-crimineel
.
Lukt het Swifty en D*N om Duncton en Hadewychisdemol uit het ziekenhuis mee te smokkelen?
Of twee knappe slimme mensen, één daarvan politieagent en de ander een ex-crimineel twee mensen uit een buitenlands ziekenhuis kunnen smokkelen? Natuurlijk eitje
Daarnaast blijft Nieky niet dom te zijn, kan hij TimvDons nog vertrouwen?
Nee kan die niet, wat waarschijnlijk de juiste beslissing is
En komt AaPje16 nog uit de penarie of gaat ze fouten maken?
Ligt eraan hoe snel de politie/interpol hun shit in orde krijgen. Aan de ene kant is naar het witte huis gaan te obvious en zouden ze daar wel moeten komen zoeken. Maar gezien ze vrij inefficiënt zijn de afgelopen afleveringen en hun focus ligt op Berlijn, België en Zuid-Frankrijk, is Groningen misschien wel een goeie verstopplek.
Maar de vraag van vandaag is ... wat vindt B&W achter de deur?
De drugs en Molière, gokje dus E!
Ik hoop dat we Bakkertje nog écht in de soap krijgen