Allereerst AaPje16: is ze nog weggekomen van de landweg, en zo ja, waar is ze naartoe gegaan?
De enige plek die we kennen, die leeg is en waar we weten dat ze is geweest, is het witte huis in Groningen. Dus ik zou gokken dat ze daar heen gaat.
Wat kan ze me Jann?
Best veel lijkt mij, genoeg mensen die hem terug willen hebben met Daisy, B&W en Miek. Plus wat we van hem hebben gezien so far, zegt dat ie een best goeie crimineel is.
En wie loopt het meeste gevaar in dit verhaal? Grasisgroen, Jann of wellicht AaPje16 zelf?
Ja nu je het zegt, waarschijnlijk Aapje. Sowieso is Aapje vrij doomed gezien ze geen allianties meer heeft (waar we van weten in ieder geval). Jann heeft wel redelijk wat mensen die hem willen hebben én wsl topcriminelen zijn. Dus uitkijken voor Aapje. Dat kan mogelijk wel eens GIG haar redding zijn omdat ze hierdoor niet meer de focus wordt.
Daarnaast lijken ook alle 'slechteriken' in het verhaal Jann te kennen. Wie is Jann nu eigenlijk?
Jann is een bad guy, maar wat voor één gaan we hopelijk volgende aflevering leren
.
Daarnaast ... waar zijn Daisy en B&W naartoe?
Naar Miek of andere versterking
Wat doet FrankLapidus nu zijn beste maat weg is?
Elise is terug in town dus de meest logische oplossing is dat hij bij haar aanklopt. Of hij zoekt een mooie brug uit om onder te gaan slapen
Gaat Mitchkox zijn plan werken, en gaat Vieffan daaraan meewerken?
We zijn nog te ver van het einde af om Wouterv, Molcrazy en Nieky te zien verdwijnen, dus ik denk niet dat het plan gaat werken
. Het zorgt er eerder voor dat Vieffan gekilled wordt dus als ze slim is werkt ze niet mee.
En wat staat in de papieren die Vieffan meenam uit Brussel, en Loezel nu heeft?
Plannen van Wouter? Idk ik ben benieuwd.
Maar de vraag van vandaag is ... wie staat er bij Molduck voor de deur?
A Kaaasje! We willen meer Kaaasje