@Mollenmania, ja door jouw zijn iig alle opties benoemd!
Als ik stem op Lama, is er dan nog een gelijkspel.
Ik ben er vanuit gegaan dat Lama op zichzelf stemde. Maar goed dat kan je ook anders opvatten.
De lijnen zijn gesloten, voor aflevering kozen jullie voor:
C!
A 1 (Starlight)
B 1 (Mollenmania)
C 5 (Molcrazy, Lama1997, Meezter, Duncton, TimvDons)
D 4 (LdHmolletje, FrankLapidus, Tristan, de_witte)
Één stem een beetje onduidelijk; als ik die weg haal hebben we een gelijke stand, en om twijfel weg te nemen, had ik dan nog voor C gekozen. Uiteindelijk maakt dus niet veel uit.
Graag volgende keer duidelijk stemmen!
De aflevering volgt binnen nu en +/- 30 minuten. En jullie krijgen vanavond weer iets te kiezen, wat een hele plotlijn van het verhaal op zijn kop kan zetten.
Omdat iedereen er nog even in moet komen (inclusief ikzelf) gaan we 'pas' woensdag verder met aflevering 3. Iedereen die er dit weekend niet was kan bijlezen, en dinsdagavond ben ik zelf verhinderd.
I.t.t. andere jaren ben ik voor het begin van alle schoolvakanties begonnen (nu alleen regio Zuid heeft nu vrij), omdat ik eerste of tweede week augustus klaar wil zijn. Misschien dat er daarom nog minder reacties zijn dan voorgaande jaren toen het verhaal begon. Als het hier in midden ook zomervakantie is, heb ik ook de dinsdagavonden vrij, en dan halen we de verloren tijd wel weer in.