De vorige heb ik niet gestemd omdat ik niet kon kiezen
. De volgende cliffhanger is een hele interessante though. Aapje en de witte lijken me geen logische opties en kunnen op een leukere manier ontdekt worden. Dan is het Kaaasje (de conflict optie) of Hans (meer random maar wel interessant)...Doe maar B. Kaaasje zou zich denk ik niet verstoppen in het witte huis omdat ze weet dat de mensen die er origineel wonen haar wat aan zouden doen.
Qua verhaallijnen pfoe, het kan nog alle kanten opgaan
-> Nieky en Tim gaan Bakkertje uitbreken. Ze mogen dan wel de slechterikken zijn maar let's be honest, we willen sowieso dat het ze lukt om Bakkertje uit te breken. Om Bakkertje geloofwaardig weer in het verhaal te krijgen zal ze wel daarna gelijk naar het buitenland moeten vluchten. Wellicht de kant op waar enkele anderen zich ook bevinden (Lukie, Juul etc.).
-> Andere grote afwezige is Molcrazy, maar die zal wel aan die verhaallijn vast zitten nu ^.
-> Wouterv en Specht zullen elkaar vinden maar ook niet heel veel tijd samen hebben wanneer het bewijsstuk omhoog komt, Maikemeisje en Moni zullen die wel snel afgeven bij de politie.
-> Over die twee gesproken, de spacecake onthulling kunnen ze verder niet zoveel mee. Lukie zit in het buitenland en het lijkt me niet geloofwaardig dat ze voor wraak helemaal hem gaan achtervolgen. Misschien dat ze in een verre toekomst het Lukie betaald zetten mocht ie weer terug in het land zijn.
-> Mollenvanger z'n verhaallijn lijkt hier een beetje dood te lopen. Maar dat zal snel veranderen mocht Bakkertje uitbreken.
-> Er zal vast iemand ondertussen bezig zijn met de drugshandel, want die is een beetje verloren gegaan in het verhaal van wraakacties en vermiste personen
. Gewoon iemand waarvan we het niet verwachten.
-> Hmmm een ontvoering van mij....het ding is, ik denk niet dat er ook maar iemand is die mij zou komen redden
. Lucy is dood, Aapje is ontvoerd, Tim heeft me verlaten om met Nieky tunnels te graven, LdHmolletje is dood en Hidm zit in een rolstoel en heeft een hekel aan mij gekregen. Maikemeisje en Moni waren aardig tegen me maar I'm not sure dat die relaties zo sterk zijn dat ze me zouden komen redden. Wel interessant dat ie me wil ontvoeren ook, want geld vragen heeft dus geen zin...en ombrengen kan ie ook gelijk doen ipv ontvoeren dus wat de hell wil hij? Martelen voor fun?