Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Woehoe!
Hoe zit het bij de rest?
Helemaal goed . Hierna wachten we nog even op Kira en Vieffan die binnen moeten komen. Hoop dat er dan nog iemand opduikt morgen en anders moet ik even een probleempje oplossen
Ik ga er vandoor naar G14!
Kijk maar
Oh dat was idd niet zo duidelijk , maar je bent dus binnen . Weet ik dat ook weer. We wachten nu nog op Bente en Kira. Daarnaast wachten we op de drie inactievelingen die misschien nog online komen, hopelijk vandaag of morgen nog. stel dat dit niet zo is, dan spelen we met een teamverdeling van 8-8-8-10. Dat betekend dat het kan zijn dat er nog iemand van team moet wisselen. Maar dat is dan niet anders.edit: Ik heb bedacht dat we dan de laatste twee binnekomers, in dit geval Bente en Kira, beide naar team blauw gaan verhuizen. Omdat hun het laatste binnen zijn gekomen lijkt me dat het eerlijkst.
En in welk team zit Vieffan dan?
Het beste team dus!
Moet ik nog voortdoen ik ben namelijk en paar stappen van mijn eten en een gele vlagIk kan nog morgen binnenkomen dus
edit: Ik heb bedacht dat we dan de laatste twee binnekomers, in dit geval Bente en Kira, beide naar team blauw gaan verhuizen. Omdat hun het laatste binnen zijn gekomen lijkt me dat het eerlijkst. [/b]
GO D*NIE
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
942 gasten en 0 vaste bezoekers