Opdracht 3: Waar is Waldo?Nu gaat het echt om samenwerken! Ieder koppel krijgt een Waldo toegestuurd. Deze Waldo staat ergens in
Nederland. Ik heb het jullie daarmee niet te moeilijk gemaakt en dus slechts ons eigen landje gekozen. Wanneer je denkt dat je waldo (de persoon op de foto, soms verstopt in een auto/gebouw etc.) te hebben gevonden dan stuur je de link naar mij toe.
Wanneer je de juiste link hebt gestuurd, dan krijg je één of twee letters van mij toegestuurd. Met uiteindelijk alle letters moet je een 8 letterwoord vormen. De twee teams die als eerste het acht letterwoord hebben geraden, winnen de proef en dus immuniteit. (het derde team nu ook! maar officieel geen immuniteit). Het verliezende team moet naar de eilandraad!
Ik ga de waldo's sturen
.
nog 2 vraagjes
1)Krijgen we na verloop van tijd nog hints ?
2) Hebben team geel en paars 1 Waldo meer omdat zij nog met 10 zijn of hebben oranje en blauw ergens 2 waldo's ?
1). Ja, hints komen wanneer die komen
.
2.) Team Paars heeft een waldo meer, dat is het enige team met 10 personen.
ooh en 3
3) Staan de Waldo's bij bekende plekken of kunnen ze ook random in de stationsstraat van Lutjebroek staan ?
3). Over het algemeen bij bekend plekken. Maar er zitten een paar 'lokale bekende plekken' tussen om het moeilijker te maken.
en om jullie langer dan een dag bezig te laten zijnen nu ik toch bezig ben
4) Mag je ook voordat je 8 letters hebt het woord sturen
5) Hoevaak mag je raden voor het woord ? En zitten er consequeties aan fout raden ?
Weltrusten
4) en 5). Ook vergeten te zeggen: Je mag slechts 1 maal per koppel raden. In totaal 5 keer dus. (voor de team van 4, die hebben dus een extra kans).