Samensmeltingen? Herindelingen? Niet deze aflevering hoor!
We gaan er weer hard tegen aan met twee nieuwe opdrachten die uiteindelijk voor 4 survivors het einde betekend.
CreativiteitOpdracht 13: 'Product ontwikkelen'Creativiteit is vaag, en ik kan het weten, ik doe een creatieve opleiding. Zo ook deze opdracht
. Jullie gaan een product bedenken dat jullie op de markt gaan brengen. Hier horen een paar eisen bij:
- Het moet te maken hebben met Survivor
- Het vernieuwend zijn, of nog beter helemaal nieuw
- Jullie moeten een reclame spotje maken voor het product
- Geef het ook even een leuke naam en doe een leuk plaatje erbij/ tekening whatever. Zodat we kunnen zien hoe het eruit moet zien. Beschrijven mag natuurlijk ook altijd.
Uiteindelijk zal dit worden voorgelegd aan een panel van rijke juryleden die gaan kiezen waar ze in willen investeren. Voor de rest zijn jullie vrij om van alles te gebruiken, wees creatief!
Voorbeeld: Vorig jaar in het survivor verhaal bedacht ik de kokosnootkraker. Misschien niet het beste idee van Nederland, maar dit is om even een voorbeeld te noemen
.
Deadline: Vrijdagavond 22.00 ( ik ben toch weg dan).
Alles kan gepost worden in dit topic of worden opgestuurd in pm zodat ik het vrijdagavond plaats. Keuze is aan jullie.
Opdracht 14: 'Een eigen schip'De tweede proef gaan jullie weer per koppel bezig, creatief deze keer. We hebben een piratenschip en een pindakaasboot in het verhaal. Nu is het tijd om jullie eigen schip te ontwerpen!
Eisen:
- Originele naam
- Omschrijving van de boot, waarom?, Wat voor bemanning?, Wat voor doel? etc.
- Visueel beeld. Tekening, plaatje, photoshop iets verzin iets.
Hoewel we nog niet in de samensmelting zitten is hier al wel een kleine twist. Voor het eerst is er een keuze voor de winnaar: Wisselen of een samensmeltingsmunt. Wat houdt dat in?
Je wint de proef dan je dus
A) iemand in je eigen kamp wisselen
of
B) een samensmeltingsmunt verdienen (voor degene die het instuurt). Deze kan je deze ronde inzetten als extra stem of meenemen naar de samensmelting. In de samensmelting heeft deze munt namelijk ook waarde, zoals de naam al doet vermoeden.
Deadline: Vrijdagmiddag 12.00!Vragen kunnen nu gesteld worden
.