Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Moest nog even een tennisteam opsturen
Ik zal mijn stem maar een beetje beoordelen ook.Het is soweiso niet Daisy, had ik al vertelt waarom?Volgens mij wel.Dus het gaat tussen Nieky en hillo.Ik vind dat ze ongeveer hetzelfde spel gespeeld hebben,maar van hillo heb ik in 2 jaar op het forum volgens mij nog nooit een pm gehad He doesn't care about me.Bovendien heeft Nieky veel contact met me gehad tijdens het spel en daardoor gun ik het hem meer.Dus mijn stem gaat naar Nieky.
hij had nog niet vertelD waarom toch over Daisy ?
goed geteld MC
Pfff...Dit is een stuk moeilijker dan verwacht. Niemand heeft zichzelf echt uitmuntend weten te profileren voor mij tijdens de laatste eilandraad en niemand heeft het zwaar verkloot. Ik heb zowel goede als minder geweldige antwoorden gezien...Uiteindelijk moet ik dan toch gaan voor de speler die het spel heeft gespeeld op de manier zoals ik het graag zie. De ideale speelwijze is natuurlijk die waarbij ik er niet uit gestemd word... Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Helaas, dat iedereen mij eruit heeft gestemd Maar diegene die er het dichtst bij kwam was voor mij toch:Spoiler (klik om te tonen/verbergen)HilloIk vind uiteindelijk dat die het beste heeft gespeeld. Tevens stem ik op hem omdat hij (van alle finalisten) toch wel het dichtst bij me stond in het spel.
Ten eerste Hillo: tactisch spel is goed, en zeker noodzakelijk om ver te komen. Echter, in mijn ogen ben jij zo goed als alleen in de finale gekomen door jouw tactiek en jouw complot met 4. In de spellen deed je alleen het hoognodige (okay, daar won je weleens mee) maar samen met Rik de Grote op het eiland heb ik niet veel input van jou gezien. Daarnaast vind ik jouw redenering om jou de beste te noemen bijna arrogant. Met andere woorden: waar is jouw sociale input geweest? Tot slot draaide bij je antwoorden op de vragen van de samensmelters regelmatig om de zaak heen. Daarom krijg jij niet mijn stem.Dan Nieky: ook jij hebt zeer tactisch gespeeld, maar op het spellenniveau was jij veel beter dan Hillo en op het eiland van Rik de Grote had je veel meer bijdrage. Echter, nu komt het persoonlijke gedeelte: ik voel me een klein beetje 'misbruikt' door jou... (niks persoonlijk hoor, dat is het spel ) Wel grappig dat niemand het complot van jou met Hillo doorhad... Helaas, jij krijgt ook niet mijn stem.Dus, jawel, mijn stem gaat naar Daisy! Je hebt je heel kranig geweerd dit spel tegen al die mannen. Dat je in het grote complot zat zei je wel vergeven, al is het een minpuntje dat je mij best had willen wegstemmen. Maar goed, daar was je niet de enige in. Rik de Grote heeft daarnaast fantastisch met jou samengewerkt, wat ook bonuspunten oplevert. Tot slot heb jij je na je wegstemming bij de eilandraad kranig geweerd in het moeras, en het perfect daar gedaan waardoor je meer dan verdiend in de finale staat. Dat men van jou vond dat je het makkelijker daar hebt gehad, ben ik het dus zeker niet eens. Gefeliciteerd Daisy, jij bent mijn winnares!
oeinu wordt t lastog voor mij denk ikschatte in dat ik catshees stem nodig had
Nieky speelt nog steeds underdog zie ik
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
912 gasten en 5 vaste bezoekers