Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Wordt steeds gezelliger hier Over ongeveer 1,5 week zijn wij hier ook weer allemaal terug
Groot scherm? Dan zet ik er gewoon nog een klein scherm naast, want er moet weer actief getwitterd worden natuurlijk. En ik zou wel graag koffie met lachstroom en een flink stuk aardbeientaart lusten
even gluren of hier ook warme kippesoep is...
Feedback bespreken mag best, t is een café daar wordt vanalles besproken, maar t zou zijn als er ook nog wat wordt besteld, anders is mijn geld straks op
(...)Kan ik daar nog een biertje bij krijgen? En wat nacho's met verse guacamole?
ik zou wel wat chippies lusten
Een wodka-jus graag Jammer dat de TV storing had trouwens
gewoon naturel hoor
Is niet veel te zien hoor bij dit programma. Er zijn plekken op het forum met meer actie. Maar omdat ik toch wat last van afkickverschijnselen heb, kan ik het niet laten hier even wat uitgebreiders neer te knallen. Even een stukje feedback.Fabiann en ik hebben allebei ons stinkende best gedaan om immuniteit te verdienen bij de gevangenisopdracht. Over het geheel genomen een hele leuke opdracht overigens (hoewel ik het doorzagen van de tralies niet zo tof vond), maar best intensief. Vervolgens blijkt de maximale winst die je hiermee kon halen 1 plek op de ranglijst te zijn. Dat leg ik even uit. Fabiann heeft gewonnen. Daarmee (en anders waarschijnlijk ook) was ik het doelwit en overleefde Fabiann. Die werd meteen daarna weggestemd. Had ik gewonnen, dan was eerst Fabiann weggestemd en ik de ronde daarna. Persoonlijk vind ik dat het voor elke stemronde weer mogelijk moet zijn om immuniteit te verdienen of er moet een twist in zitten (stemmen kopen, andere stemgroepen, ...). Zo, dat moest me even van het hart.En nu ga ik even de laatste stukjes biecht schrijven (daar had ik dan weer even geen zin in).Kan ik daar nog een biertje bij krijgen? En wat nacho's met verse guacamole?
Je had D*N te vriend moeten houden, dan nam hij je mee naar de finale
Dat wist je toch al langer dan vandaag
Goeie opmerking sherlock, hij is idd al een weekje geleden weggestemd
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
950 gasten en 8 vaste bezoekers