Jeezus jij bent nog erger dan hillo
Ik weet dat jij het mij niet gunt vanwege Survivor, dat staat daarboven ook letterlijk want niks anders kon je niet bedenken, maar dan hoef je geen drogredenen te gaan geven en alleen mij aan te vallen ipv D*N.
Ik geloof dat er iemand beter moet leren lezen
'Daarboven' staat alleen dat dat
bovendien meespeelde in mijn keuze. Niet dat het de belangrijkste reden was en er staan ook andere redenen dus iets anders kon ik zeker wel bedenken.
Daarbij val ik D*N ook aan, dus dat argument gaat ook al niet op
Ja, wij kregen daar lucht van , dus hebben wij op Safe gespeeld door hem weg te stemmen. En het is ons gelukt, dus we hebben jou tactisch afgetroefd en niet meegelift
Jij hebt helemaal niets gedaan, want zoals je zelf al toegaf heb je wel degelijk meegelift op de rug van D*N. Dat hij tactisch Molcrazy wegstemde op dat moment, en jij daarin meeging, betekent niet dat jij niet meelift
Stond er iets over dat ik door meeliften ben doorgekomen ? Nee. Dus gewoon een drogreden dit. Ik heb hiervoor zelf contactjes gemaakt met o.a Molbelg. En waarom gevaarlijke moves maken zolang je geen gevaar loopt en er mensen weggaan die jij prima weg wilt hebben. Alles liep op rolletjes, dat is iets anders dan meelopen.
Er staat inderdaad niet dat je door meeliften doorgekomen bent, excuses voor de schijnbaar verkeerde interpretatie dan.
Echter denk ik wel dat dit het geval is. Molbelg heeft namelijk het grootste gedeelte van de tijd met het andere front c.q. Fabiann meegestemd en dus niet met jou. Bovendien heb je zelf regelmatig gezegd dat je helemaal geen andere complotten wilde, maar dat je er af en toe zomaar ineens in gegooid werd. Daarom, beste jury, betwijfel ik of de term 'contactjes maken' hier wel juist is.
Je had nooit geweten welke kant ze op waren gegaan. Ik had ook contact met Lulu, Mieke en Molcrazy. Daarnaast, stel het was gelukt. Dan was ik er zeker niet uitgegaan. Dan stond ik tegen Molbelg en Lulu in de eliminatieopdracht en gezien mijn resultaten in de opdrachten en de niet al te sterke tegenstanders, had ik dit zeker overleefd.
Ik begin toch te twijfelen aan jouw inschattingsvermogen als je echt denkt dat Lulu ja tegen mij zou zeggen om vervolgens nee te doen
Daarbij heb jij geen idee hoeveel contact ik met Mieke had, want ik weet zo goed als zeker dat ze gewoon op je gestemd had als we het door hadden laten gaan. Je hebt overigens zeker gelijk dat je de eliminatie-opdracht overleefd zou hebben, maar dat was ook helemaal de insteek niet. De bedoeling was verwarring te zaaien. Jij zou NextGP en Lulu minder snel verdenken dan Bjorrn en Ycaris en we weten allemaal dat NextGP heel goed screenshots kan vervalsen. Bovendien was ik hoe dan ook buiten schot gebleven, want ik zat in de andere opdracht en had er dus helemaal niets mee te maken
Oja klopt! Ik dacht dat ik me versproken had toen . Maar inderdaad dit. Ik vertrouwde jou gewoon volledig en Niek is er ook niet achter gekomen tot nu, dus ik heb je goed ingeschat .
Tuurlijk had je me goed ingeschat, ik ben ook veel betrouwbaarder dan sommige anderen