Ik vind het eigenlijk heel lastig om te zeggen op wie ik zou stemmen. Zeker niet Lucy, sorry. Ik denk dat jij teveel anderen nodig had.
D*N heeft het gewoon heel slim gespeeld, met veel grip op de anderen. Het was vooral heel slim van hem om als eerste Loezel te benaderen, toen zij alleen kwam te staan. Ik was duidelijk veel te laat bij haar. Ik heb ontzettend gebaald dat Fabiann, Nieky en Loezel niet het lef hadden om tegen de stemming van D*N in te gaan. Ik was er van overtuigd dat Lucy zijn final two deal was. Vooral van Fabiann vond ik het stom dat hij zo op D*N vertrouwde, maar Fabiann heeft geleerd
Ik dacht nog het meest bereikt te hebben bij Nieky. Ondanks dat D*N mij had gezegd dat hij wist dat hij Nieky moest lozen voor de finale (wat ik natuurlijk aan Nieky vertelde, was geen nieuws voor hem), staat Nieky hier wel. D*N had duidelijk een stevigere band met Lucy, en naar nu blijkt ook met Loezel (ik dacht dat Nieky en Loezel closer zouden zijn).
Ook al wou Nieky niet met mij mee stemmen (en met zijn stem hadden we gewoon Lucy eruit gewerkt en het spel rond D*N kunnen breken), zou ik eventueel wel op hem stemmen als er een finale 'Eilandraad' zou zijn geweest. Omdat hij wel eerlijk tegen mij was, gewoon niets meer schreef en me achteraf wel direct een sorry stuurde.
Waar ik verder allemaal op wou reageren weet ik nu ff niet meer, ik ga ff teruglezen