oké mijn stem voor Nieky is puur en simpel. Hij heeft het slim gespeeld. Hij had vanaf het begin een groot target op zijn rug staan.
Er was een groot complot aan de gang met de hele familie vriendenkring van Lucy. Leuk geprobeerd maar in mijn ogen niet finale waardig.
Dan ons D*nneke. Hij speelde het goed hoor. Vele lijntjes en die allemaal in de lucht gehouden. Hij zat in diverse complotjes waaronder 1 met MC en mij. Wilde gelijk vanuit week 2 al MC eruit hebben. Zo veel waard was dit complot hem dus. Aangezien hij door velen als grote man werd gezien, werd hij ook slaafs gevolgd. Hij had het te gemakkelijk. De tegenstemmen in de Marokko opdracht, die kwamen van Bjorrn, maar hij wist het al van te voren. Knap opgestookt
Zo zag ik al snel dat hij alles onder controle probeerde te houden. Ik kon nog roepen
wat ik wilde maar iedereen was bang om hem te verraden. Waar ze bang voor zijn ? Ik weet het niet, het blijft een aardige jongen.
Maar goed, de reden om mijn finale stem aan Nieky te geven is dus dat D*N zijn vele "vriendjes" het hem te gemakkelijk hebben gemaakt.
Ow en al het bovenstaande bedoel ik wel in de context van het spel.