Mijn vuurtje is gedoofd
Niet door een stemronde maar door die domme proef
Maar goed ik heb wel plezier gehad
Pfoe, ik weet even niet verder wat ik moet zeggen... Ik had wel een winnaarsbiecht voorbereid voordat het spel begon maar dit scenario is nooit in me opgekomen. Ik zou die winnaarsbiecht wel kunnen posten...
Maar die is niet meer echt logisch nu. Ook omdat het spel wat anders dan verwacht is gelopen en ik een paar van mijn plannetjes helemaal niet in actie heb gebracht
Maar goed:
"
HAHA, losers! Ik heb lekker bewezen dat ik beter ben dan al die andere spelers. IK BEN DE BESTE!!! De jury moet zich toch wel dom voelen nu ze mijn biechten hebben gelezen om unaniem voor een catshee overwinning te kiezen
"
Ik had jullie al gewaarschuwd dat het niet zo logisch was
"Jullie blindsiden was zo makkelijk, hillo, Daisy, Jann, HIDM, Robbie... Noem ze maar op. En jullie zagen het allemaal niet aankomen
"
Ook niet echt gelukt
"[BIJ EEN BJORRN BACKSTAB] Haha zelfs jij Bjorrn... Blindsided!
[BIJ LOYALITEIT AAN FINAL 2 (ONWAARSCHIJNLIJK)] Oké tijd voor bedankjes, zonder mijn trouwe wapenbroeder was het natuurlijk niet gelukt, dus bedankt Bjorrn
"
Ook heel anders uitgedraaid
"Verder wil ik de spelleiding bedanken voor het feit dat ze het eerlijk vonden dat een dominante supermacht als mij mee mocht doen aan dit spel. Rare definitie van eerlijk hebben jullie
De jury omdat ze me al die immuniteitsproeven hebben laten winnen. Natuurlijk wil ik mijn medespelers ook voor hun dommigheid bedanken
Verder wil ik mezelf bedanken voor het zo awesome zijn
En uhm...
"
Het gaat ook best lang door zie ik nu
Nou ff een stukje skippen want dit kan echt niet...
*bladert een paar hoofdstukken verder in zien biecht
Nog een klein stukje wat ook niet is gebeurd maar goed...
"
Voor jullie sukkeltjes die dachten dat ik een kindje heb gekregen tijdens dit spel...
Maar wel bedankt voor alle felicitaties
Ik moest natuurlijk een goede reden hebben om een wat minder grote bedreiging te zijn enzo en de meest sympathieke/leuke/fantastische kandidaat."
Waarom heb ik dat plan eigenlijk niet ten uitvoer gebracht? Was best een goed plan geweest volgens mij...
Nou goed, ik zie dat ik aan mijn boekwerk genaamd "Winnaarsbiecht: Een verslag van catshee's dominance" ook nooit een einde heb gebreid
In ieder geval: Mensjes bedankt voor het spel
De lieve jury en natuurlijk alle medekandidaten. De_witte en miek1999... Maak jullie borst maar nat
En alvast heel veel succes
Oh en de spelleiding, Nieky en D*N voor wie dat nog niet door had
, super bedankt voor het awesome spel
*kijkt naar productie
Hebben jullie verder nog materiaal van mij nodig?
*productie-lid schrikt wakker
Nee?
*product-lid knikt slaperig
Tot de laatste eilandraad