Ik vond de poster maken leuk om te doen. Had een soort verhaaltje in gedachte en kon weer eens lekker ouderwets knippen en plakken. Bij de anderen heb ik een paar hele mooie posters gezien en daar kan ik van genieten.
Memory was wel aardig, maar ik denk net even te weinig kaartjes. Voor een groot gedeelte was het geluk ipv wijsheid. Voor de verliezersgroep was het ook wel een belangrijk spel, maar voor de winnaarsgroep? Ik geloof niet dat ik enig voordeel had doordat ik het thema van deze ronde al wist
Maar dat geeft verder niets.
De dilemma-race vond ik heel erg leuk. Zowel de legpuzzel als de mangatars waren leuk om te doen. En tussendoor kiezen voor voor- of nadeel, geen idee hebben hoe je gepresteerd hebt, en dan toch een keus voor de ene of de andere prijs maken. Spannend! Min of meer vleiend om te zien dat twee spelers mij nadeel opgelegd hadden (en ik lekker toch naar Penguin Island mocht
)
Twitteren vond ik echt niet leuk. Toen het nog om inhoud leek te gaan, kon ik me er nog wel in vinden, hoewel ik eigenlijk ook geen zin had om mijn vriendenkring er bij te betrekken. Maar ach. Toen het een follow4follow game werd, verdween de lol echt. Daarnaast bleek mijn kennis van twitter echt zo slecht dat ik het hele hashtag gebeuren niet snapte en dat deel dus ook verknalde.
Chatroompuzzels: cool! Mijn hart was op een gegeven moment alleen wel heel snel en hart aan het kloppen. Weet niet of dat wel gezond was.
Deal or no deal: een aardig spel, maar toch wel weer erg grote geluksfactor
Koehandel: heb ik meegedaan aan dat spel?
Sorry, maar na zo lang me inactief te hebben gehouden, moet ik gewoon even het forum volspammen