Sociale proef: Welkom bij de eerste halve finale proef. Het gaat hier om het inschatten van de afgevallen kandidaten. Hoe goed heb je die leren kennen? We hebben twee delen:
Deel 1: Jullie zien hier steeds een uitspraak die uit een biecht is gehaald. Jullie moeten raden bij wie deze uitspraak hoort. Je kan iedereen maar één keer invullen. Dit zijn de antwoordmogelijkheden: Loezel, Vieffan, KD, Kevintuut, Elise, Ycaris, Daisy, Timvdons, Pjotr, Molbelg, MiekeG, Jann, Hillo, Hadewychisdemol, Robbieazerty, Bjorrn, Molcrazy, Nieky en D*N.
1. Bedenk me nu opeens dat volgens mij Lukie in de Jury zit en bij hem misschien wat bonuspunten kon krijgen als ik de reclame van Takelauto in de poster had kunnen verwerken.
2. Aangezien iedereen met gifjes biecht, kan ik niet achterblijven.
3. We zitten niet voor niks in het Villainkamp natuurlijk!
4. 'As long as it ain't you' zou catshee zeggen.
5. Ik ben van alle marken thuis. Als iets moeizaam gaat kan ik best met een oplossing komen.
6. Ik = diep in de shit. Op het verkeerde paard gewed.
7. omg vrouwencomplot yay, girl power!
8. To be the man, you gotta beat the man.
9. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan - ik wil mijn tentakels over meerdere kandidaten uitstrekken.
10. Dan is het inderdaad beter voor de rest dat ik stop.
11. Wij accepteren het bod
12. Daarna besloten we Ycaris erbij te vragen, maar die was niet ingeschreven en toen toch weer wel. Dus daar was het vrouwencomplot.
13. This is gonna be the biggest blindside evahhh
14. De heroes tel ik al niet meer mee
15. Ik hoefde op het einde dus maar iets van 20 mensen te blokken,en ze stonden ruim voor. Mooi,nu konden wij KD wegstemmen.
16. OMG HILLO MOET ER ECHT UIT!
17. Daarom duik ik maar eens met een graafstok in onze zoetwaterbron.
18. Hoee! (dat is een stoere mannen kreet)
19. En wéér is het HIDM! Ik gooi kwaad mijn telefoon op de bank en kijk verder.
Voor elk goede antwoord krijg je
2 puntenDeel 2: Hoe goed hadden jullie elkaars tactiek door? Jullie krijgen hier de tactieken die zijn ingevuld op het inschrijvingsformulier te zien. Dit alleen van de kandidaten die de samensmelting hebben gehaald (en dus zeer waarschijnlijk deze tactiek tot uiting hebben kunnen brengen). Ook hier geldt, iedereen één keer invullen. De antwoordmogelijkheden zijn: MiekeG, Jann, Hillo, Hadewychisdemol, Robbieazerty, Bjorrn en Molcrazy.
20. Heel overdreven paranoia doen en dan zelf niet te vertrouwen zijn. Of zo. In ieder geval gewoon veel plezier hebben, winnen doe ik toch niet.
21. Een main complot vormen met 2 anderen. Elk van ons vormt dan ook nog zijcomplotjes zonder één van die andere 2 erbij zodat niemand weet dat wij 3 samen werken. Hopelijk kunne nwe de zijcomplotjes zo beïnvloeden dat we allemaal op dezelfde stemmen.
22. Nou voornamelijk met mijn buddy HIDM iedereen eruit werken. Gewoon alles aan elkaar vertellen etc. En verder nog meerdere alliances hebben want 1 alliance is te weinig, dat heb ik bij De Wonderen der Wereld wel gezien.
23. Doen wat HIDM zegt dan maar.
24. Alle proeven winnen. En proberen sterke verbonden te vormen met mensen waarvan ik weet dat ze oprecht met mij willen spelen.
25. De opdrachten zo goed mogelijk uitvoeren.
26. you wish.
Voor elk goede antwoord verdien je
1 punt.
Degene die uiteindelijk de meeste punten verdiend, staat in de finale en mag zijn verhaal doen tegenover de jury. De andere twee zullen strijden in de fysieke proef. De proef der proeven.
Deadline: Dinsdag 2 december 20.00Good luck!