Om kort te zijn: Juist vanwege de aankondiging van Art, in het door Rik gepresenteerde achtuurjournaal van Oudjaarsavond, ben ik me op Rik gaan focussen.
Art had kunnen volstaan met ''morgenavond de eerste aflevering van een nieuw seizoen Wie is de Mol?''. Maar dat deed ie niet.
Die opmerking, en het later nadrukkelijk focussen op de envelop bij het watervliegtuig (juist het apart erop focussen vond ik verdacht) deed me in de richting van Rik denken. Die envelop aan de waterkant kon tot afgelopen donderdag ook nog aan Chris worden gelinkt, maar na zijn exit dus niet meer. De focus op die envelop werd eer later in gemonteerd, ze passeerden hem niet ''toevallig''.
Gecombineerd met het nadrukkelijk tonen van het mol-logo, EN het feit dat ie onder meer die 750 euro heeft weggepoetst, blijf ik bij Rik.
Dat is niet omdat het nou een tunnel is waar ik in zou zitten, ik wil best luisteren (en indien overtuigend genoeg, overstappen naar Marlijn of Margriet) naar argumenten die wijzen naar een van beide dames.