Dat is absoluut onjuist wat je zegt. Ik maak iedere week een selectie van alle theorieën die ik opgestuurd krijg en welke kandidaat ik zelf verdenk speelt daar totaal geen rol in. De hele opzet van mijn vodcast is al sinds de start 9 jaar geleden om een mooi overzicht te geven van de meest interessante (en soms ook bizarste) theorieën die er op internet te vinden zijn die week. Tuurlijk geef ik af en toe mijn mening over een theorie en zal ik ook proberen aan te voelen hoe plausibel een theorie is. Maar ik zal nooit een theorie laten liggen omdat die over een kandidaat gaat die ìk totaal niet verdenk.
Ik ben het met je eens dat er veel hints over Margriet inzaten. Maar dat was puur omdat er deze week gewoon héél veel in haar richting wees, niet omdat ik haar verdenk als mol.
Oké Joeri het was ook geen kritiek hoor want je bent inderdaad altijd neutraal. Deze keer waren er gewoon veel Margriettheorietjes en ik vond het ook wel heel leuk omdat ik weer even bedacht dat ik niet teveel in mijn tunnel moet gaan zitten.... Ik merk aan mezelf dat ik wel meer naar dingen zoek die mijn mol bevestigen
maar dat doen heel veel mensen hier op het forum. Ik kijk weer uit naar je nieuwe Vodcast!
P.s. Ben toch benieuwd wie je verdenkt maar dat kun je niet verklappen natuurlijk als onafhankelijk Vodcastproducer.