Poll

Wie is de afvaller? Maw: wie is de Verliezer nu?

Margriet
3 (5.7%)
Rik
10 (18.9%)
Marlijn
40 (75.5%)

Totaal aantal stemmen: 53

Auteur Topic: [poll] Wie is de afvaller?  (gelezen 87740 keer)

Offline tureluurs

• Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #160 Gepost op: 16-02-2015, 14:16:25 »
Marlijn en Rik heb ik in alle afleveringen ingevuld zoals jij Heinz. Dus dit wordt een geweldige pool voor mij als dat zou gebeuren. De laatste 2 heb ik ook Chris als mol maar dat is ook wel verdienen want nog niet heel veel zitten op Chris.

Chris vanaf het begin als mol en Rik op 1 aflevering na als winnaar en Marlijn op 2 of 3 afleveringen na als verliezer  ::)

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #161 Gepost op: 16-02-2015, 15:40:02 »
maar Marlijn en Rik zijn mijn verliezend finaliste en winnaar (vanwege de interviews in het molboekje) en Chris zet dik in op Margriet, dus vandaar dat ik Martine als afvaller tip.

Waarom zijn Marlijn en Rik dan de finalisten in jouw ogen als Chris zo dik op Margriet zit  ???

Margriet is toch de mol dus dan zou Chris een finalist zijn toch.

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 16-02-2015, 15:45:05 »
Waarom zijn Marlijn en Rik dan de finalisten in jouw ogen als Chris zo dik op Margriet zit  ???

Dat heb ik precies hetzelfde. Heeft te maken met de pool! Natuurlijk is het logischer als Chris wint, maar als je Rik al die tijd als winnaar hebt ingevuld, dan switch je niet meer zo makkelijk!

En zoals Heinz zegt, de interviews in het molboekje lijken van die twee afkomstig te zijn (vrije interpretatie).
Tell me what your telescope says

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 16-02-2015, 15:48:48 »
Dat heb ik precies hetzelfde. Heeft te maken met de pool! Natuurlijk is het logischer als Chris wint, maar als je Rik al die tijd als winnaar hebt ingevuld, dan switch je niet meer zo makkelijk!

En zoals Heinz zegt, de interviews in het molboekje lijken van die twee afkomstig te zijn (vrije interpretatie).

De pool ... tja... Als je al die tijd Rik als winnaar hebt ingevuld en dat is straks niet zo krijg je 0 punten toch. Kan je beter nu nog switchen naar Chris om nog iets te krijgen. Of zie ik iets over het hoofd ofzo?

Offline SomeOne_01

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
« Reactie #164 Gepost op: 16-02-2015, 16:11:24 »
@FS omdat Rik nog steeds winnaar kan zijn?

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #165 Gepost op: 16-02-2015, 16:11:28 »

Ik denk dat ook Marlijn en Rik Margriet als Mol hebben. Marlijn en Rik als verliezend finaliste en winnaar heb ik aan de hand van het molboekje bepaald. (Ik denk Marlijn te herkennen in de antwoorden die de verliezende finalist geeft en Rik in de antwoorden die de winnaar geeft.) Dat er wat geheimzinnig gedaan wordt over dat ook Marlijn en Rik Margriet als Mol hebben (ervan uitgaande dat dit zo is) zou juist kunnen zijn omdat ze de finale halen; dan kan de montage ons nog doen geloven dat Marlijn aan Rik twijfelt en andersom. Dat Chris niet de finale haalt zou je ook kunnen verklaren: hij schrijft weinig in zijn molboekje wat hem de kop kan gaan kosten. ;)

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 16-02-2015, 16:18:38 »
Ik denk dat ook Marlijn en Rik Margriet als Mol hebben
Je hebt daar helemaal gelijk in want zij hebben haar en Chris inderdaad.

Vervelende is dat je hele verhaal dus exact zo kan gaan, maar dan voor Chris. Marlijn en Rik zijn dus ook verliezend finaliste en winnaar voor mij maar dan met een andere mol.

Houd jij het dus niet voor mogelijk dat we een finale van 4 hebben op het plein? Omdat het Molboekje het dan maar heeft over 1 Verliezer?

Tja, dan gaan we het toch gauw genoeg zien en is het breken of barsten: Margriet dan wel Chris gaat er dan nog 'op tijd' uit :o
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #167 Gepost op: 16-02-2015, 16:25:44 »
Houd jij het dus niet voor mogelijk dat we een finale van 4 hebben op het plein? Omdat het Molboekje het dan maar heeft over 1 Verliezer?

Dat lijkt daardoor inderdaad niet mogelijk.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 16-02-2015, 16:32:49 »

Tja, dan gaan we het toch gauw genoeg zien en is het breken of barsten: Margriet dan wel Chris gaat er dan nog 'op tijd' uit :o

Hmm, dan maar 1 Marretje in de finale. Ook prima  ::helderziend:: Heb ik bij kans de finalisten weer goed vanaf het begin, maar zoals altijd vast geklooid met de verkeerde winnaar want mol en vice versa. Gaat spannend worden donderdag  ::hyper::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 16-02-2015, 16:59:45 »
spannend worden donderdag 
Nee dan nog niet, tenminste, tot dan ben ik het nog eens met Heinz ::) maar de week erna wordt ie leuk ::tandpastasmiley:: - of niet ::schaam::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 19-02-2015, 14:11:39 »
Ik dacht... misschien hebben we iets aan de plek waar de afvallers zitten (vanwege de backstage foto van de executie):

Afl. 1: Links achteraan
Afl. 2: Linksmidden vooraan
Afl. 4: Midden achteraan
Afl. 5: Midden achteraan
Afl. 6: Linksmidden vooraan

Links achteraan dus Margriet gaat eruit? ;D (nee eerlijk: er zit niet echt logica in dit rijtje)

Offline Perijn

• Forumlid
  • Molloot sinds 19-11-99
« Reactie #171 Gepost op: 19-02-2015, 14:27:26 »
Ik dacht... misschien hebben we iets aan de plek waar de afvallers zitten (vanwege de backstage foto van de executie):

Links achteraan dus Margriet gaat eruit? ;D (nee eerlijk: er zit niet echt logica in dit rijtje)

Zover ik weet bepalen kandidaten zelf waar ze gaan zitten, dus er iets uithalen valt er eigenlijk niet, zelfs al zat er een logica in, dan zou het puur toeval zijn.
Nos Iungat Ambulare // WIDM-Pool :: 2015 | #297 :: 2016 | #105

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #172 Gepost op: 19-02-2015, 14:46:09 »
Zover ik weet bepalen kandidaten zelf waar ze gaan zitten, dus er iets uithalen valt er eigenlijk niet, zelfs al zat er een logica in, dan zou het puur toeval zijn.

Volgens mij wordt dat niet door de kandidaten zelf bepaald hoor. Je ziet ze meestal heel gericht lopen naar één bepaalde plek. Sowieso lijkt me het handig om een vaste plek te hebben, ook om een goed plaatje te kunnen schieten van de afvaller etc..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 19-02-2015, 14:48:19 »
Vorig jaar was dat wel, maar nu geloof ik wat minder. Chris zit meestal vanuit Art gezien rechtsachter en zit nu linksvoor.
of ze zijn allemaal gewoon een plaatsje doorgeschoven.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 19-02-2015, 14:57:37 »
Denk echt dat we daar niks uit af kunnen leiden.

Afvaller vanaaf: Marlijn

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 19-02-2015, 15:46:53 »
Ik ga ook voor Marlijn (ook omdat ze nogal twijfelde bij de vorige test en nog meerdere verdachten had) en nog iemand (Rik of Margriet?). Vanuit mijn oogpunt gezien is dat niet Martine. In ieder geval Chris niet.  Ik vind het van Margriet zo vreemd dat ze op Rik stemde terwijl ze Chris lijkt te verdenken. Als ze (weer) vol op Rik gaat dan zit ze in de gevarenzone vrees ik (mits ze de mol is natuurlijk, maar dat zie ik echt niet :P).

Voor het forum is het leuker als Chris, Magriet en Rik in de finale komen die hebben de meeste stemmen. Kunnen wij molloten tot het laatst toe uitvechten wie nou de enige echte mol is! ::jaja::

Dan ga ik voor Marlijn eruit en eventueel ook Martine. Marlijn ingevuld in de pool ::zwaai::.

Offline SomeOne_01

• Forumlid
  • Au contraire, mon amis
« Reactie #176 Gepost op: 19-02-2015, 15:53:30 »

Moet je wel het lijstje doortrekken...en daarbij niet de afleveringen overslaan waar niemand in uitviel. In dat opzicht kan dan de linksmidden vooraan als twee keer gerekend worden.

Afl. 3: Linksmidden vooraan
Afl. 7: Linksmidden vooraan

Afl. 8: rechts achteraan.
Afl. 9: Linksmidden vooraan
Afl. 10: Linksmidden vooraan

zou een logisch lijstje kunnen zijn. je aanname volgens jou lijstje (als je lijstje klopt, wat heel goed zou kunnen) is fout, want chris zit meer achteraan en Margriet zit in het midden. 3 achter 2 voor is beter dan andersom he ;). maar hoe dan ook, mijn lijstje zou wijzen naar Martine.

Offline yessie

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 19-02-2015, 17:44:14 »
Bij de laatste test vinden de kandidaten de volgende verdacht:

Chris horen we zeggen Margriet
Margriet horen we zeggen Rik
Marlijn horen we zeggen Chris en Margriet
Martine horen we zeggen Chris en Rik
Rcik horen we niet maar in de voorlaatste test had hij Chris en Margriet

Er vanuit gaande dat Margriet de mol is dan valt Martine af.

Offline revelation

• Forumlid
  • dall'inizio alla fine.. che divertimento!
« Reactie #178 Gepost op: 19-02-2015, 18:33:47 »
Ik heb nog nooit bij een executie naambordjes bij de stoelen zien staan  :D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #179 Gepost op: 19-02-2015, 19:06:29 »
Het is vermarrend vanavond.

Ik heb vooralsnog Martine neergezet als afvaller, maar ik vermoed ook dat er twee tegelijk zullen afvallen. Ik geloof namelijk niet zo in hetzelfde scenario als vorig jaar, toen Tygo wel in de finale-aflevering kwam, maar niet in de echte finale.