Poll

Wie is de afvaller? Maw: wie is de Verliezer nu?

Margriet
3 (5.7%)
Rik
10 (18.9%)
Marlijn
40 (75.5%)

Totaal aantal stemmen: 53

Auteur Topic: [poll] Wie is de afvaller?  (gelezen 87737 keer)

Offline hoelahoep

• Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #260 Gepost op: 26-02-2015, 17:15:21 »
Klopt, maar Rik en Marlijn hebben wel een ander shirt aan.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #261 Gepost op: 26-02-2015, 17:18:40 »
Klopt, maar Rik en Marlijn hebben wel een ander shirt aan
Maar dat zegt toch niks... als Chris daar ook is heeft hij vast ook wat anders aan, er zijn alleen geen beelden van in dit voorstukje. Ben je niet benieuwd wat hij dan aan heeft=== :P

Maakt voor de tijd niet uit, het gaat om de uitgezonden beelden dus dan volgt na 17 minuten de executie en moeten die 2 opdrachten dus afgewikkeld zijn ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #262 Gepost op: 26-02-2015, 17:22:19 »
Maar dat zegt toch niks... als Chris daar ook is heeft hij vast ook wat anders aan, er zijn alleen geen beelden van in dit voorstukje. Ben je niet benieuwd wat hij dan aan heeft=== :P

Maakt voor de tijd niet uit, het gaat om de uitgezonden beelden dus dan volgt na 17 minuten de executie en moeten die 2 opdrachten dus afgewikkeld zijn ;D

::rofl:: Ja twee opdrachten voor die executie kan natuurlijk wel. De app sluit normaal om 21:10 en dan is de test nog lang niet begonnen (vaak pas 5-10 min later).

En hoe kun je ook een test maken op alleen de tafelopdracht?

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #263 Gepost op: 26-02-2015, 17:38:14 »
Ja maar meestal is er nog wel 1 opdracht met de 3 finalisten. Susan vorig jaar in dat water met lichtjes. Yvon met de Nyoman opdracht, enz. Dus ze moeten dan wel veel in 1 aflevering stouwen als die markt niet die laatste opdracht is.

Sluitingsceremonie zit erin, de 2 opdrachten die we zien, 1 test in elk geval, plus zou er dus nog de finaleopdracht bijkomen. Kan best, want er hoeft niet meer 10x gebiecht te worden natuurlijk ;D.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #264 Gepost op: 26-02-2015, 17:39:17 »
Ja maar meestal is er nog wel 1 opdracht met de 3 finalisten. Susan vorig jaar in dat water met lichtjes. Yvon met de Nyoman opdracht, enz. Dus ze moeten dan wel veel in 1 aflevering stouwen als die markt niet die laatste opdracht is.

Sluitingsceremonie zit erin, de 2 opdrachten die we zien, 1 test in elk geval, plus zou er dus nog de finaleopdracht bijkomen. Kan best, want er hoeft niet meer 10x gebiecht te worden natuurlijk ;D.

Haha, klopt het wordt wel wat veel. Maar wanneer komt dan de finaletest? Die zou ook nog moeten komen...

(Om de tijd te doden is speculeren natuurlijk veeeel leuker dan gewoon 3 uurtjes af te wachten ;D )

Offline Vinja

• Forumlid
« Reactie #265 Gepost op: 26-02-2015, 17:55:05 »
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Chris via de tafelopdracht naar de finale gaat.
En daardoor niet in beeld is? Weet niet of dit wel mogelijk is  ::) Blijven speculeren!

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #266 Gepost op: 26-02-2015, 17:55:40 »
Ik laat m'n afvaller op Margriet staan. Waarom? Zit vanmiddag naar een quizje op de BBC te kijken, komt in de vragen zowel "Iron Man" als "Margaret Thatcher" voorbij. Zie Roodshow topic. Dat kan geen toeval zijn   ::rofl::

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #267 Gepost op: 26-02-2015, 17:57:23 »
Haha, klopt het wordt wel wat veel. Maar wanneer komt dan de finaletest? Die zou ook nog moeten komen...

(Om de tijd te doden is speculeren natuurlijk veeeel leuker dan gewoon 3 uurtjes af te wachten ;D )

Vorig jaar:

20.33: Opdracht enveloppen verzamelen
20.49: Praten over de komende test
20.53: Test
20.54: Executie
21.00: Klein seizoensoverzichtje Art
21.03: Opdracht theelichtjes
21.13: Praten over de finaletest
21.15: Finaletest
21.17: Het lange praatje van Art met het gekende 'Wie de Mol is, ziet u volgende week'.

Dus ik verwacht dit jaar eigenlijk niet veel verschil.

Offline Molloot97

• Forumlid
« Reactie #268 Gepost op: 26-02-2015, 17:58:04 »
Kan het niet zijn dat er eerst de marktopdracht is, dan die met de tafel. Dat deze tafelopdracht cruciaal is (dus soort vervanger van de test) of iemand een vrijstelling krijgt. En dan met 3 kandidaten 1 opdracht + laatste test

Offline Molloot97

• Forumlid
« Reactie #269 Gepost op: 26-02-2015, 18:00:19 »
Volgens 1 minuut is de tafel opdracht op dag 17. Welke dag eindigde vorige aflevering mee?

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #270 Gepost op: 26-02-2015, 18:03:50 »
Voor zover ik uit de chat kon opmaken, is de opdracht met de tafel de eerste opdracht vanavond.

Offline Molloot97

• Forumlid
« Reactie #271 Gepost op: 26-02-2015, 18:05:45 »
Voor zover ik uit de chat kon opmaken, is de opdracht met de tafel de eerste opdracht vanavond.

Oh jammer.... Dan ben ik echt bang voor Chris. Had hem als winaar gezien. Of er moet wel een hele onverwachte plottwist inzitten. Dat er weer een groepsvrijstellingn is ofzo, of dan toch 4 kandidaten in de finale. Nog even afwachten helaas....

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #272 Gepost op: 26-02-2015, 18:13:20 »
1 ding is zeker. Dit wordt denk ik de spannendste aflevering van het hele seizoen.

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #273 Gepost op: 26-02-2015, 18:16:53 »
Er is een backstagefoto waar Chris de test maakt in dezelfde kleding als bij de tafelopdracht. Bij de finaletest zijn ze altijd "netjes" gekleed toch? Of is dat alleen als ze voor Art z'n neus staan?
Klopt, maar Margriet heeft ook dezelfde kleren op de markt als bij de tafelopdracht. Er is dus nog hoop :)
...óf niet!

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #274 Gepost op: 26-02-2015, 18:18:46 »
Straks gaan ze alle 4 naar de finale... ::rofl::

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #275 Gepost op: 26-02-2015, 18:26:43 »
Art vanachter zijn laptop: "Chris ik doe je als penningmeester een aanbod ..."

::rofl::

Omdat het Chris is, zou ik het hilarisch vinden ::rofl::

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #276 Gepost op: 26-02-2015, 18:30:13 »
Wat ook kan:

- Tafelopdracht: Chris pakt het vraagteken. Is een finalevrijstelling met voorwaarden.
- Marktopdracht: Chris moet op een Freek-manier uit het zicht van de anderen blijven (en dus ook van de camera's ;D ) om zijn vrijstelling te verzilveren
- Test en executie
- Finale opdracht in een mooi decor
- Test en executie
- Wie de Mol is, zien jullie volgende week.

Dan mag het praatje van Art wel niet te lang duren op het einde. ;D

Offline evelienh1986

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #277 Gepost op: 26-02-2015, 18:33:35 »
Ik ga daarvoor Haha. En dan laatste opdracht bij.die brug van de foto's

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #278 Gepost op: 26-02-2015, 18:35:40 »
Ik ga daarvoor Haha. En dan laatste opdracht bij.die brug van de foto's

Maar dan moet Chris de vrijstelling wel verspelen. Anders had hij nooit de test moeten maken (backstagefoto's)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #279 Gepost op: 26-02-2015, 18:42:34 »
Hier moet ik even op terugkomen.

Ik dacht dat Art zei dat die tafelopdracht (het gokken) de eerste opdracht van aflevering 9 is.

Maar hij schrijft letterlijk het volgende:      ''De onderhandelingen in het Höfdihuis, de helikopter-oodracht in Zuid Afrika, de kaartopdracht aan de ronde tafel in Hong Kong en dit jaar had ik graag meegedaan bij de eerste opdracht die overmorgen te zien is. ''

Ik dacht dinsdag even dat hij zich versprak (ach, wat is verspreken....), maar hij zegt niets over de inhoud van die opdracht.

Dus ik zet een voorbehoud bij mijn aanvankelijke veronderstelling dat de tafel als eerste komt, vanavond.