Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Totaal aantal stemmen: 53
Hier moet ik even op terugkomen.Ik dacht dat Art zei dat die tafelopdracht (het gokken) de eerste opdracht van aflevering 9 is.Maar hij schrijft letterlijk het volgende: ''De onderhandelingen in het Höfdihuis, de helikopter-oodracht in Zuid Afrika, de kaartopdracht aan de ronde tafel in Hong Kong en dit jaar had ik graag meegedaan bij de eerste opdracht die overmorgen te zien is. ''Ik dacht dinsdag even dat hij zich versprak (ach, wat is verspreken....), maar hij zegt niets over de inhoud van die opdracht.Dus ik zet een voorbehoud bij mijn aanvankelijke veronderstelling dat de tafel als eerste komt, vanavond.
Klopt, maar Rik en Marlijn hebben wel een ander shirt aan.
Als Evelien afvalt is ze de enige die op Margriet test.(Van Margriet, Marlijn en Martine zien we niet op wie ze testen maar zij hebben een joker)Ajouad zit ook op de drie "Marren". Viktor heeft Margriet nog nooit meegenomen in de test behalve als hij afvalt
Dan ga ik uit van twee opdrachten voor de executie (Die -smiley omdat ik hoop dat Chris wint. Anders heb ik liever meer ruimte voor de finale .)
Ik zou het echt supertriest vinden als de Avro zelf op het laatste moment een mega spoiler geeft met die voorstukjes. Hoe verzinnen ze het.
denk dat komend seizoen de laatste is, met al dat gemopper op verschillende fora...gadverdamme...
Dat deden ze in seizoen 12 ook. Bij de vooruitblik naar aflevering 10 werd duidelijk dat Annemarie de mol wel móest zijn. Liesbeth was toen het hele seizoen mijn mol en ik wist pas door die vooruitblik dat ze het niet kon zijn.Mogen we soms geen kritiek meer hebben? Moeten we alles maar slikken, ook de mindere dingen? Zonder (opbouwende) kritiek weten de programmamakers ook niet wat er eventueel verbeterd kan worden in volgende seizoenen.
jamaar @Heinz, hoe kan dat nou. Als iedereen die op Margriet zat er uit vloog??
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
754 gasten en 2 vaste bezoekers